ثبت تعرفه خدمات در نرم افزار مطب
ثبت تعرفه خدمات در نرم افزار مطب: در هر مطب و یا کلینیکی کارهای برای بیماران صورت میگیرد که به آن ها خدمات آن مطب و یا کلینیک گفته می شود. خدمات در واقع عملیات و کارهایی هستند که در هر مطب برای بیماران به خواسته آن ها و همچنین نظر پزشک معالج برای بیمار صورت میگیرد مانند ویزیت بیمار، تزریقات، سونوگرافی و غیره.
هر خدمات هزینه هایی دارد که می بایست پس از انجام این خدمات برای بیمار هزینه های آن ها جمع گردد و از بیمار دریافت شود. برای این کار می بایست ذهن بسیار پرقدرتی داشته باشید تا بتوانید تمامی خدمات یک مطب و یا کلینیک و همچنین هزینه های آن ها را حفظ کنید تا بعدا همراه با نام بیمار بتوانید در جایی یاد داشت کنید. برای سهولت در انجام محاسبه هزینه ها و اینکه بطور کلی چه خدماتی در هر مطب و یا کلینیک صورت میگیرد و برای بیماران و مراجعه کنندگان چه خدماتی انجام شده است، نرم افزار مطب شرکت سینا پردازش بخش جدا و مخصوصی تعبیه کرده است تا شما بتوانید لیست خدمات خود به همراه تعرفه های آن ها را در آن وارد نمائید.
تعرفه خدمات درواقع همان هزینه هایی می باشد که می بایسیت درقبال انجام خدمات از مشتری دریافت گردد.
برای ثبت تعرفه خدمات در نرم افزار مطب شرکت سینا پردازش می بایست ابتدا وارد بخش مربوطه شوید.
از منوی بالای نرم افزار برروی گزینه برنامه کلیک میکنیم.
در منوی باز شده می بایست گزینه ثبت تعرفه خدمات را انتخاب نمائید.
در پنجره باز شده می بایست اطلاعات تعرفه خدمات خود را وارد نرم افزار کرده و آن ها را ذخیره نمائیم.
برای شروع ثبت تعرفه خدمات خود در نرم افزار مطب شرکت سینا پردازش می بایست ابتدا برروی دکمه جدید کلیک کرد.
در مرحله بعد می بایست اطلاعات خواسته شه در رابطه با تعرفه و خدمات را در فیلد های مربوطه وارد نمائیم. توجه داشته باشیدکه فیلد های دارای ستاره قرمز حتما باید دارای اطلاعات باشند تا نرم افزار به شما اجازه ذخیره سازی آن ها را بدهد. درغیر اینصورت نرم فزار جلوی ذخیره شدن اطلاعات را گرفته تا زمانی که مقادیر خواسته شده در فیلد های دارای ستار قرمز پر شود.
ابتدا می بایست از لیست بیمه ها، بیمه مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا ابتدا آن را وارد و سپس انتخاب نمائیم. توجه داشته باشید که اگر در مطب و یا کلینیک خود از بیمه استفاده نمیکنید می بایست گزینه آزاد را انتخاب نمائید.
سپس می بایست از لیست خدمات موجود که از قبل در نرم افزار ذخیره گردیده است، خدمات مورد نظر خود را به ترتیب انتخاب کنیم. شما می توانید آموزش ثبت خدمات را در بخش مربوطه مطالعه فرمائید.
در مرحله بعد می بایست اطلاعات هزینه ای را در در کادر های مربوطه وارد نمود.
در انتها می بایست برای ذخیره کردن اطلاعات در نرم افزار برروی دکمه افزودن کلیک کرد. در این پنجره دکمه های متفاوتی برای شما تعبیه شده است تا بتوانید عملیات های مختلفی را برروی اطلاعا خود انجام دهید. دکمه هایی مانند تغییر، حذف و غیره.