ثبت پرونده بیماران در نرم افزار مطب
برای ثبت پرونده بیماران در نرم افزار مطب سینا ابتدا لازم است پس از باز کردن نرم افزار بر روی گزینه بیماران کلیک نماییم.
پس از باز شدن پنجره بالا روی دکمه جدید کلیک میکنیم.
در صورتی که اولین پرونده را ثبت مینمایید، برنامه از شما شماره پرونده میخواهد. (در صورت وارد نکردن، عدد ۱ به صورت خودکار وارد میشود)
پس از پر کردن موارد ستاره دار برای ثبت اطلاعات بیمار بر روی دکمه افزودن کلیک نمایید تا اطلاعات بیمار در لیست زیر ثبت گردد.
برای تغییر اطلاعات از قبل ثبت شده، لازم است پس از انتخاب بیمار از لیست زیر(یا جستجوی آن) ، اطلاعات مربوطه را در فیلد ها تغییر داده و در انتها بر روی تغییر کلیک نمایید.
برای حذف اطلاعات بیمار میتوانید پس از انتخاب بیمار مورد نظر بر روی حذف کلیک نمایید.
با کلیک بر روی دکمه بازنمایش اطلاعات درون کادرها پاک شده و لیست بیماران در لیست رفرش میگردد.
در صورتی که بخواهیم فایلی را در پرونده بیمار مورد اضافه نماییم (برای مثال : فایل های عکسی ، pdf ، word ، excel ، Access ) میتوانیم با استفاده از اسکن این کار را انجام دهیم.
برای این کار پس از کلیک بر روی اسکن پنجره زیر باز میشود.
در قسمت بالای این پنجره امکان تعیین نام پزشک و موضوع پرونده وجود دارد.
همچنین با استفاده از دکمه های پایین این پنجره امکان اسکن پرونده و یا ضمیمه نمودن فایل موجود در کامپیوتر بوسیله پیوست جدید میسر میباشد.
در قسمت سوابق امکان مشاهده سوابق مراجعه بیماران و استفاده از قلم نوری میسر میباشد.
همانطور که مشاهده مینمایید در این قسمت شما میتوانید فایل های ضمیمه بیماران را به پرونده ایشان اضافه نموده و یا با استفاده از قلم نوری نسخه بیماران را ثبت نمایید.
در قسمت آخر برای دسترسی بهتر به صدور قبض برای بیماران میتوانید از گزینه قبض استفاده نمایید.