فهرست
جستجو در سایت

۰۲۱-۸۸۸۰۶۸۸۸

ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

قابلیت ضمیمه کردن فایل در نرم افزار حسابداری

ضمیمه کردن در نرم افزار حسابداری آسان
راهنمای مطالعه

قابلیت ضمیمه کردن فایل در نرم افزار حسابداری

امروزه، دیگر نرم افزار حسابداری جای دفاتر حسابداری و زونکن‌ها را گرفته و فراگیری استفاده از آن در تمامی کسب‌وکار، کمک بسیاری به نظم‌دادن امور مختلف مالی، اداری و اسناد کرده است. شرکت‌های بزرگ و کوچک برای مدیریت تخصصی امور مالی به متخصص نیاز دارند و با ارتقای نرم‌افزارها و سازگاری با نیازهای ِ روز کاربران، مدیریت، اصولی‌تر و راحت‌تر شده است.

گاهی نیاز است که شما در کنار سند حسابداری خود، رسید پرداخت یا انبار، حواله، فاکتور یا هر فایل دیگری را به‌همراه داشته باشید تا هنگام بررسی و نظارت، کار مستدل و مطمئن بوده و جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند. نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش کار شما را در این زمینه راحت کرده است؛ امکان ضمیمه کردن هر نوع فایلی در این نرم‌ افزار حسابداری، باعث شده که کار آرشیو اسناد، یکپارچه و ساده باشد.

معرفی نرم افزار حسابداری

هر کسب‌وکاری برای پیشبرد امور مالی خود به یک حسابدار یا نرم افزار حسابداری احتیاج دارد. اگر این نرم افزار حسابداری، سایر نیازهای جانبی شرکت یا برند را نیز برطرف کند، نشان از جامع‌بودن آن دارد. شرکت نرم‌افزاری سیناپردازش با طراحی و توسعه نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش، بخش بزرگی از نیازهای یک کسب‌وکار را رفع کرده است.

این نرم‌افزار علاوه بر امور حسابداری، امکان ثبت چک، صدور فاکتور و انبارداری را نیز فراهم می‌کند؛ در واقع یک تیر و چند نشان! نکته مهم‌تر اینکه برای استفاده از این نرم‌افزار، نیاز نیست حسابداری حرفه‌ای باشید، تنها با داشتن دانش کمی در زمینه حسابداری می‌توانید با آن به‌راحتی کار کنید و امور حسابداری و اداری خود را سروسامان دهید.

ثبت سند در نرم افزار حسابداری

با امکانات، ویژگی‌ها و نسخه‌های این نرم‌افزار در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد.

امکان ضمیمه کردن فایل در نرم افزار حسابداری

همان طور که گفته شد، اهمیت آرشیوکردن و ضمیمه کردن فایل‌های مختلف به اسناد حسابداری در پیگیری و بررسی راحت‌تر و مطمئن‌تر کاملا مشخص است. هر فایل به سند مربوطه پیوست شده و پیداکردن آن با یک جستجوی ساده امکان‌پذیر است و دیگر نیاز نیست بین انبوهی از زونکن‌ها، به‌دنبال یک رسید کاغذی باشید که احتمالا جوهر آن نیز پاک شده و ناخواناست.

در نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش می‌توانید تعداد نامحدودی فایل را در قالب‌های تصویر، word یا pdf به اسناد خود ضمیمه کنید. هیچ محدودیت حجمی برای انجام این کار وجود ندارد. حتی با انتخاب اسکنر، می‌توانید رسید کاغذی را اسکن کرده و به سند اضافه کنید.

برای انجام این کار کافیست به فرم ثبت و جستجوی اسناد مراجعه کرده، دکمه «اسکن» را بزنید و در پنجره جدیدی که برای شما باز می‌شود، فایل موردنظر خود را انتخاب کنید. در همین پنجره می‌توان ضمائم را مشاهده کرد و یا در صورت نیاز، آن‌ها را حذف کنید. امکان چاپ نیز در این قسمت فراهم شده است.

ضمیمه کردن در نرم افزار حسابداری

قابلیت ضمیمه کردن فایل در نرم افزار حسابداری، نگرانی درباره گم‌شدن یا آسیب‌دیدن آن‌ها را از بین می‌برد و با توجه به پشتیبان‌گیری خودکار نرم‌افزار، شما همیشه می‌توانید به اسناد و رسیدهای خود دسترسی داشته باشید.

در ضمن اگر این ضمائم جزو اسناد محرمانه شرکت محسوب می‌شوند، برای حفظ امنیت، می‌توانید در تعیین سطح دسترسی کاربرانی که با نرم‌افزار کار می‌کنند، محدودیت ایجاد کرده و امکان مشاهده ضمائم را غیرفعال کنید.

امکانات نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش

از امکانات این نرم‌افزار، قابلیت ضمیمه کردن به‌تفصیل توضیح داده شد اما سایر امکانات آن عبارتند از:

    • ثبت هرگونه سند حسابداری
    • تعریف کدهای حسابداری
    • تعریف شرکت و سال مالی
    • صدور فاکتور و چاپ آن
    • ثبت و تنظیم چک
    • یادآوری موعد و سررسید چک
    • انبارداری و رسیدگی به گردش انبار و خریدوفروش
    • رسیدگی به گردش حساب‌ها
    • گزارش‌گیری از فاکتورهای خریدوفروش

گزارش گیری در نرم افزار حسابداری

    • تنظیم گزارش‌های پیشرفته با استفاده از فیلترهای مختلف
    • مرتب‌سازی گزارش‌ها
    • جستجوی کامل

جستجوی کامل در نرم افزار حسابداری

    • ترازگیری
    • تهیه گزارش از دفتر هزینه‌ودرآمد
    • ثبت سند صندوق

ثبت سند صندوق در نرم افزار حسابداری

    • مشاهده سود فاکتور
    • تسویه فاکتورهای خریدوفروش
    • مشاهده موجودی
    • اختصاص پورسانت به فروشنده
    • استفاده از بارکدخوان
    • پشتیبان‌گیری

با استفاده از این نرم‌افزار، دیگر نیاز نیست که به‌صورت مجزا از نرم افزار چاپ چک، صدور فاکتور و انبارداری استفاده کنید.

نسخه‌های نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش

نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش برای تجربه کاربری بهتر، در دو نسخه ساده و کامل به بازار عرضه شده است که فقط نسخه کامل آن قابلیت شبکه دارد.

نسخه ساده: در این نرم‌افزار می‌توان اسناد مالی را برای اشخاص یا شرکت‌ها ثبت کرد و گزارش‌گیری و چاپ نیز به‌طور کامل انجام می‌شود.

نسخه کامل: در این نسخه از نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش، علاوه بر امکانات نسخه ساده، قابلیت ثبت و چاپ فاکتور، انبارگردانی، ثبت مشخصات اشخاص و ثبت اسناد وجود دارد. در واقع هر آنچه شما برای حسابداری یک فروشگاه یا شرکت نیاز داشته باشید، در این نسخه از نرم‌افزار حسابداری ارائه شده است.

خرید نرم افزار حسابداری آسان سیناپردازش

برای انجام مشاوره یا رفع ابهام در زمینه امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار می‌توانید با کارشناسان سیناپردازش در تماس باشید و مطابق نیاز کسب‌وکار خود، نسخه مناسب را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *