فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

مشخصات سیستم تحت وب و دورکاری خزانه داری

چارت-امکانات-
راهنمای مطالعه

مشخصات سیستم تحت وب و دورکاری خزانه داری

به کلیه فعالیت‌های مربوط به ثبت، سازماندهی و کنترل وجوهات نقدی و مدیریت دریافت و پرداخت سازمان، خزانه‌ داری می‌گویند.

پیش از این اطلاعات مربوط به گردش نقدینگی، ثبت مطالبات و برنامه‌ریزی نقدینگی و به طور کلی مدیریت منابع مالی یک سازمان به صورت متمرکز در یک‌ برنامه‌ی مشخص صورت نمی‌گرفت.

به همین جهت احتمال بروز خطا در محاسبات و نبود برنامه‌ریزی‌های درست و متناسب با منابع مالی اجتناب‌ناپذیر می‌نمود‌.

هم‌اکنون با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی‌‌های ارتباطی جنبه‌های مختلف زندگی دگرگون شده است و خزانه‌داری سازمان‌ها نیز از این تغییرات بی‌نصیب نمانده است.

نرم‌افزار خزانه داری سیناپردازش در نسخه‌ی تحت وب برنامه‌ای کاربردی و برخط در جهت سازماندهی پویای اطلاعات، مدیریت چک و سایر عملیات بانکی، مدیریت صندوق به همراه گزارش‌‌گیری دلخواه از بخش‌های مختلف است.

امکانات نرم‌افزار :

مدیریت مالی: امکان ثبت اسناد تجاری، امکان ثبت و کنترل اسناد دریافت و پرداخت و غیره

○عملیات بانکی: قابلیت تعریف حساب‌های بانکی، نمایش موجودی حساب‌ها، امکان پرداخت از طریق چک یا سفته و برات، امکان پرداخت وجوه از طریق کارت به کارت،‌ امکان پیوست نمودن فایل‌های مورد نیاز از فیش پرداختی، امکان چاپ چک با قابلیت تعریف قالب‌های چک‌های انواع بانک‌ها، امکان راس‌گیری و مغایرت‌گیری، مدیریت چک‌های دریافتی و پرداختی، امکان صدور و چاپ چک با امضای صاحبان حساب و غیره

○گزارش‌گیری: گزارش‌گیری از اسناد دریافتی و پرداختی، ارسال پیام هشدار به کاربر در قالب پیامک متناسب با تاریخ سررسید چک یا اسناد تاریخ گذشته، گزارش موجودی حساب‌ها، گزارش پرداختی حقوق کارمندان، یادآوری تامین مالی مورد نیاز شرکت به مدیران و غیره.

 

جامع، سریع، کارآمد

نرم افزار خزانه داری سیناپردازش علاوه بر داشتن تمامی امکانات مورد نیاز کاربران جهت ثبت و نگهداری اسناد حسابداری، امکان چاپ چک، سفته، برات و اسناد حسابداری را به آسانی برای کاربران فراهم نموده.

همچنین امکان ارسال پیامک (sms) در قسمت های مختلف برنامه با تعیین زمان و متن درخواستی پیش فرض توسط کاربر وجود دارد.

برخی از امکانات عمومی برنامه شامل :

دفتر تلفن

تقویم

تلفن های ضروری

یادداشت

امکانات قسمت چاپ چک و مدیریت آن عبارتند از : 

عدم محدودیت در ثبت چک و چاپ آن
درج خودکار تاریخ به عدد و حروف، مبلغ به حروف و مبلغ پرفراژ
امکان جداسازی ارقام مبلغ به عدد هر سه رقم با کاراکترهای دلخواه
امکان جداسازی اعداد روز ، ماه و سال در تاریخ به عدد با کاراکترهای دلخواه
درج مبلغ معادل چک به تومان به صورت خودکار و دلخواه
امکان تغییر قلم (نوع، رنگ، اندازه) در کلیه پارامترهای چاپی
امکان درج تاریخ به حروف با دو یا چهار رقم به صورت خودکار
امکان چاپ یا عدم چاپ کلیه پارامترهای چاپی بر روی چک

تعیین ورود چک داخل چاپگر از راست، چپ یا وسط ، بصورت افقی یا عمودی
امکان درج سه متن ثابت و دو متن متغیر برروی چک
امکان تعریف چند شیوه یا الگو برای یک حساب جاری
دارای پیغام هشدار هنگامیکه ۵ برگ یا کمتر از برگ های دسته چک باقی مانده است
دارای پیغام هشدار در هنگام صدور آخرین برگ دسته چک

دارای جدول نمایش رکوردهای ثبت شده در فرم صدور چک در بازه زمانی دلخواه
اتصال یک شیوه به یک دسته چک در هنگام تعریف دسته چک ها
پشتیبان گیری خودکار در هنگام خروج از برنامه برای حفظ و یا انتقال بانک اطلاعاتی
دارای برنامه های جانبی دفتر تلفن ، سررسید ، تلفنهای ضروری و …
امکان خط زدن عبارت حواله کرد با کاراکترهای دلخواه و در هنگام چاپ چک

امکان دانلود شیوه های جدید چک توسط کاربر بدون نیاز با واحد پشتیبانی
امکان چاپ لیست چکهای صادره
امکان چاپ رسید ، دستور پرداخت و تاییدیه چک های صادره
امکان درج خودکارروزهای هفته (شنبه ، یکشنبه ، …) بر روی چک یا رسید آن
امکان چاپ بارکدبرروی چک یا رسید آن

تفکیک نمایش وضعیت چکها (در حال صدور، درجریان وصول، پاس شده، برگشتی و باطل شده) در جداول گزارشگیری با رنگهای مختلف
امکان جایگذاری اعداد مبلغ به عدد و تاریخ به عدد در کادر چکهای صیاد
امکان چاپ نگاتیو (معکوس) مبلغ و تاریخ به عدد
اتصال روزهای هفته (شنبه، یکشنبه…) به تاریخ به حروف در صورت نیاز
اتصال متن کادر بابت به متن در وجه در هنگام صدور چک و در صورت نیاز
امکان تهیه گزارش و چاپ از لیست چک های صادره و دریافتی
امکان ارسال لیست گزارش برروی word با الگوهای دلخواه

امکان تعریف الگوهای چاپی مختلف و دلخواه برای چاپ لیست های گزارشگیری
امکان ثبت چک های دریافتی از مشتری با امکان تفکیک وضعیت آنها
امکان تعریف حسابهای مختلف (جاری، پس انداز، قرض الحسنه و … )
امکان تعریف کلمه عبور برای ورود به برنامه

آگاهی از موجودی حسابها در هنگام صدور چک (درصوت نیاز)
امکان استفاده از چک چاپ آزاد بدون نیاز به تعریف حساب و دسته چک
امکان صدور رسید چک و دستور پرداخت و تاییدیه چک با اختصاص شماره سریال به هرکدام
امکان صدور سندهای دریافت و پرداخت صندوق و واریز و برداشت از حسابها
امکان نصب روی ویندوز ۱۰و ویندوزهای تحت دامین
دارای فرم مغایرت گیری از حسابهای بانکی

دارای ثبت مشخصات مشتریان همراه با امکان تهیه گردش حساب هر کدام
دارای برنامه یادآور جهت نمایش چک های صادره و دریافتی در بازه زمانی دلخواه
امکان ارسال لیست های گزارشگیری به اکسل
امکان آگاهی و تهیه گزارش از موجودی حسابها پس از وصول اسناد و چکها
امکان واگذاری و پاس چند چک بصورت گروهی به یک حساب دلخواه
امکان اسکن چکهای صادره و دریافتی وذخیره آنها دربانک اطلاعاتی بصورت خودکار

امکان صدور انواع رسید چک، دستور پرداخت، تاییدیه چک و … با شماره سریال و شیوه های چاپی مخصوص به هر کدام در چکهای صادره و دریافتی
دارای برنامه راس گیری از چکهای مدت دار دریافتی یا صادره
امکان چاپ انواع چکهای ارزی و ریالی
دارای پیغام هشدار هنگام صدور چک در صورت کافی نبودن موجودی
امکان چاپ رسید چک همراه با تصویر آن
امکان صدور انواع چکهای تضمینی با تاریخ و بدون تاریخ

امکان تکرار پارامترهای چاپی (تاریخ، مبلغ ، متن دروجه و بابت و …) بصورت تکرار شده در یک صفحه در رسید چک
امکان استفاده از فرمهای دستور پرداخت وجه نقد و چک
امکان استفاده از چاپگرهای سوزنی و جوهر افشان
امکان واگذاری چند چک به صورت یکجا به بانک یا مشتریان همراه با چاپ رسید
امکان چاپ چک ها به صورت دسته ای

امکان ثبت درخواست وجه نقد یا درخواست صدور چک
امکان تعریف چند کاربر برای کار با برنامه با دسترسی خاص هر کدام (درنسخه شبکه)
امکان تهیه گزارش روزانه مدیریتی بر اساس کلیه حسابهای بانکی
امکان ترازگیری از گردش حسابها بصورت دو ستونی یا چهار ستونی
امکان استفاده از حسابداری محض رویا
امکان ارسال کارشناس به محل مشتری در صورت نیاز برای نصب و آموزش
ارسال رایگان نرم افزار بدون هزینه

امکانات قسمت حسابداری شامل : 

امکان درج ردیف یا ردیف هایی از یک سند در سند دیگر
امکان اخذ کلیه گزارشات مورد نیاز حسابداران از پیش تعریف شده و قابل تعریف
امکان ثبت سند لحظه ای و تبدیل آن به سند دائم
دارای اخذ گزارش مرور حساب ها
دارای انواع ترازهای آزمایشی ۲ ، ۴ و ۶ ستون
مرتب سازی گزارشات بر اساس یک یا چند فیلد

امکان تعیین پشتیبان گیری به صورت دستی و خودکار به هنگام خروج از برنامه
قابل اجرا بر روی ویندوزهای xp، ۷، ۸ و ۱۰
دارای قفل سخت افزاری USB
امکان تعریف کدینگ دلخواه و در ۴ سطح (گروه، کل ، معین و تفضیلی )
امکان ثبت سند حسابداری با استفاده از ثبت شماره ثابت
قطعی کردن سندهای موقت و بالعکس
امکان مرتب سازی اسناد حسابداری بر اساس تاریخ سند
دارای جستجوی شرطی اسناد حسابداری

چاپ گروهی و پیوسته اسناد
تغییر شکل ظاهری برنامه به انتخاب کاربر
امکان حذف کلیه اسناد و کدینگ توسط مدیر
امکان تعریف کاربران متعدد برای دسترسی به برنامه با نام کاربری و کلمه عبور برای هر کدام
قطعی کردن اسناد در سطوح مدیریت و ریاست حسابداری

تعریف دسترسی های متنوع برای کاربران جهت دسترسی به قسمت‌های مختلف برنامه
امکان کنترل اسناد حسابداری در دو سطح جهت استفاده رئیس و مدیر مالی
امکان تعریف کدهای حسابداری به صورت گروه های دلخواه و اخذ گزارش از گروه های دلخواه
امکان تعریف شرکت و سال مالی
امکان تغییر کد حسابداری در اسناد دلخواه از یک کد ثبت شده به کد انتخاب شده توسط کاربر
تغییر سایز، قلم و رنگ گزارشات به انتخاب کاربر
دارای امکان اسکن ضمایم اسناد

امکان ارسال خروجی گزارشات به فرمت های xml – rtf- mdb – pdf – excel – HTML
امکان دسته بندی حسابها به صورت درختی
ثبت اطلاعات سند به تفکیک
امکان ایجاد تعیین دسترسی برای اسناد صادر شده توسط کاربر
جستجوی اسناد بر اساس اطلاعات درج شده در سند

تهیه انواع نمودارهای مقایسه ای
تحلیل دفترها در چند سطوح مختلف
امکان گزارش‌گیری دفاتر درآمد و هزینه ویژه مشاغل
امکان تبدیل دیتابیس اکسل دارایی و تبدیل به سند
خدمات پس از فروش شامل :

پشتیبانی محصول جهت نصب ، تنظیمات ، خدمات قفل سخت افزاری ، پشتیبان گیری ، راه اندازی مجدد برنامه ، راهبری کاربر

آموزش از طریق اینترنت و تلفن

یک ماه امکان مرجوع نمودن نرم افزار در صورت عدم رضایت

 

امکان چاپ فرم های بانکی

یکی از بخش‌هایی که متناسب با نیاز روز به نرم افزار خرانه داری افزوده شد و با استقبال زیادی از سوی مشتریانمان مواجه شد، افزودن بخش فرم های ساتنا، پایا و فیش های بانکی بود.

از اهداف اصلی نرم افزار خزانه داری سیناپردازش رسیدگی به همه امور مالی و بانکی است و از آنجا که تنظیم فرم های ساتنا و پایا هم نیازمند دقت بالا و هم صرف زمان زیاد است، تصمیم گرفتیم با افزودن این بخش آسودگی خیال بیشتری برای مشتریان‌مان فراهم آوریم. در این بخش کاربران به راحتی می توانند تمامی فرم های ساتنا، پایا و فیش های بانکی خود را در قالب پیش فرض برنامه و یا به دلخواه خود تنظیم و چاپ می‌کنند.

 

پیش نیازهای مرتبط با برنامه:

سیستم عامل های مورد قبول جهت نصب برنامه روی سرور:
۱. ویندوز ۷ نسخه Ultimate نسخه ۶۴ بیت
۲. ویندوز ۱۰ نسخه LTSC Enterprise 2019
۳. ویندوز Server 2008 R2
۴. ویندوز Server 2012 R2
۵. ویندوز Server 2016 R2
۶. ویندوز Server 2019 R2
امکان نصب برنامه تحت وب روی ویندوزهای زیر مقدور نمی‌باشد.
۱. ویندوز ۱۰ نسخه های Home , Education
۲. ویندوز ۸ و ۸.۱
۳. ویندوز ۷ نسخه Home , Education
۴. ویندوزهای ۳۲ بیتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *