نحوه نحوه ارسال VAS در پنل پیامک
در این فایل راهنمای میخواهیم نحوه ارسال VAS در پنل پیامک را بررسی نماییم.
با کلیک بر روی ارسال پیامک، زیر منوی آن را مشاهده می کنید.
VASچیست؟
خدمات ارزش افزوده تلفن یا Value added service که به اختصار به آن VASگفته می شود، از جدیدترین پارامترهای نوین صنعت مخابرات می باشد که در عین اینکه برای مصرف کنندگان تلفن های همراه سود بسیاری دارد، درآمدزایی فراوانی برای اپراتور های تلفن همراه نیز دارد و قدرت و پتانسیل بالایی برای ایجاد کسب و کار در تمامی زمینه ها را دارا است.
تفاوت سرویس VASباسایر سرویسهای پیامکی
در سرویس های پیامکی سازمان یا ارگان دارنده سرویس پس از تهیه بسترهای لازمه می بایست جهت ارسال پیامک به مخاطبین خود هزینه های پیامک را متحمل شود در اینگونه سرویس ها دسترسی به پنل های آفلاین و یا آنلاین جهت ارسال پیامک سروری می باشد. در سرویس های پیامکی مخاطبین لزوما بازار هدف نهایی نمی باشند چرا که خود سرویس موردنظر را انتخاب نکرده اند. در سرویس های VAS هزینه پیامک های دریافتی از خود مخاطبین و توسط اپراتور یا به صورت کسر اعتبار و یا قابل پرداخت روی قبض تلفن همراه دریافت می شودبنابراین هزینه ای توسط ارگان و سازمان جهت ارسال پیامک دریافت نمی گردد چه بسا که برای آن سازمان و ارگان در آمدزا نیز خواهد بود در اینگونه سرویس ها رای یکبار سرویس تعریف شده و نیازی به دسترسی به بستر های نرم افزاری و یا سخت افزاری توسط سازمان جهت ارسال پیامک نمی باشد.
نحوه سفارش
برای سفارش پیامک ارزش افزوده ابتدا فرم مروطه را دانلود نموده و پس از تکمیل فرم آن را از طریق بخش پشتیبانی ارسال نمایید.
نحوه ایجاد یک سرویس جدید
پس از تکمیل فرم کاربرانی که مایل هستند یک سرویس ارزش افزوده ایجاد نمایند، باید پیش از هر چیز یک ایده نو برای این کار داشته باشد، در صورت تکراری بودن ایده شرکت مخابرات از ارائه سرویس خودداری خواهد کرد، کاربر طرح خود را بادقت و با جزئیات دقیق در فرم پروپوزال شرح می دهد. فرم پروپوزال جهت بررسی در شورا به شرکت مخابرات ارائه میگردد، در صورتی که طرح پذیرفته شود( بازه دو ماهه) شرکت یک برآورد زمانی جهت فعالسازی سرویس به کابر اعلام خواهد نمود.
نحوه سود رسانی
بعد ازتایید پروپوزال از سمت شرکت همراه اول مشخص خواهد شد.