نرم افزار حسابداری شرکتی
دغدغهی اصلی شرکتهای بزرگ و کوچک، ثبت و گزارشگیری منظمِ صورتحسابها، مانده حسابها و حساب و کتاب سود و زیان حاصل از ارائه خدمات و کالاها به مشتریان است.
تیم تخصصی و حرفهای شرکت سیناپردازش با توجه به نیازهای متنوع مالی شرکتها، نرم افزار حسابداریای طراحی و عرضه کرده است که علاوه بر کارکرد ثبت کدهای حسابداری و ارائه گزارشات منسجم، پاسخگوی سایر نیازهای مالی شرکتها نیز باشد. نیازهایی از قبیل حسابداری، رسیدگی به انبار، انواع روش های دریافت و پرداخت، صدور فاکتور و پیش فاکتور، ارزیابی خرید و فروش، رسیدگی به امور بانکی، ثبت و چاپ چک از جمله مواردی است که نرم افزار حسابداری شرکتی سیناپردازش به صورتی یکپارچه پاسخگوی آن است.
در کنار پوشش دادن انواع متنوعی از نیازهای مالی، امنیت اطلاعات مالی نیز از طریق امکان محدود یا ایجاد کردن دسترسی کاربران تأمین میشود. پشتیبانی توسط تیم حرفهای، ارائهی آموزشهای رایگان، قابلیت تنظیم به صورت شبکه یا تحت وب و قابلیت ارسال پیامک به کاربران یا مشتریان از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب میشود.
با نرم افزار حسابداری شرکتی سیناپردازش و گزارشگیری حرفهای و تحلیل اسناد تجاری، تصمیمگیری و برنامهریزی برای امور آتی شرکت آسانتر خواهد شد. همچنین از آنجا که این نرم افزار راهگشای طیف گستردهای از نیازهای شرکتهای کوچک و بزرگ است، دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان زیاد برای تهیه کردن سایر نرمافزارها با کارکرد مشابه نیست.
در ادامه با توضیحات بیشتر هر یک از قابلیتهای نرم افزار حسابداری شرکتی سیناپردازش را بررسی میکنیم.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.