گزارشگیری در نرم افزار حسابداری آسان
گزارشگیری در نرم افزار حسابداری آسان: گزارشگیری ابزاری است که به شما در بدست آوردن اطلاعات جامع از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار خود کمک می کند. در واقع هر نرم افزاری که اطلاعاتی را ثبت می کند می بایست از این ابزار برخوردار باشد. درواقع گزارشگیری به شما کمک خواهد کرد تا پروسه طولانی و سخت گزارش گرفتن و جمع آوری تمام اطلاعات و در انتها بدست آوردن چکیده این اطلاعات که ممکن است دستخوش اشتباهات انسانی گردد به راحتی هرچه تمام تر با چند کلیک آماده مشاهده گردد.
نرم افزار حسابداری آسان شرکت سیناپردازش نیز از این ابزار برخوردار می باشد. برای گزارشگیری از اسناد و اطلاعات خود در این نرم افزار می باست ابتدا برروی گزینه گزارشگیری کلیک کنید.
در پنجره باز شده می توانید با استفاده از پارامتر های متفاوتی از اطلاعات و اسناد ذخیره شده خود در نرم افزار گزارشگیری کنید.
در بخش اول می توانید با استفاده از بازه های متفاوت گزارش خود را دریافت کنید. بازه های تاریخی، مبلغی و کد ثبت از نمونه بازه های موجود می باشند.
در بخش بعدی می توانید با استفاده از اطلاعاتی که در سند خود ثبت کرده اید گزارشگیری را انجام دهید. اطلاعاتی مانند بستانکار، بدهکار، نحوه واریز و یا برداشت و غیره.
در بخش بعدی می توانید تعیین کنید گزارشگیری بین چه سند هایی صورت گیرد. با تیک زدن هریک از گزینه های موجود گزارشگیری بین آن گزینه ها محدود می گردد. در این بخش گزینه های مانند پرداخت، درزیافت، هزینه، درآمد و غیره وجود دارد.
از طریق دکمه های تعبیه شده در نرم افزار می توانید اعمال مختلفی را برروی گزارش خود اعمال نمائید مانند چاپ گزارش و یا دریافت خروجی اکسل از آن و غیره.
مهارت گزارش نویسی از جمله مهارتهایی است که همهی ما بر اهمیتِ آن تاکید داریم؛ اما وقت چندانی را به یادگیری و بهبود این مهارت اختصاص نمیدهیم.
این درحالی است که اهمیت گزارش نویسی کمتر از سایر جنبههای مهارت ارتباطی نیست و اتفاقاً میتواند نقشی کلیدی در رشد و پیشرفت ما، چه در فضای درس و دانشگاه و چه در محیط کار داشته باشد.
با مراجعهی کوتاهی به حافظه و تجربیات خود، میتوانید مصداقهای متعددی را از نقش گزارش نویسی در رشد و پیشرفت شغلی بهخاطر بیاورید.
شاید شما هم از جمله افرادی باشید که این گله را دارند که برخی از همکارانشان، با وجودِ فعالیت کمتر، به علتِ تسلط بر شیوهی گزارش کردن فعالیتها میتوانند مُهِم و اثرگذار جلوه کنند و به این شیوه، پلههای رشد و ترقی را با سرعت بیشتری طی کنند.
گزارش نویسی یکی از مهارتهای مهم در تولید محتوا است و تسلط یا عدم تسلط بر آن، میتواند سرنوشت فعالیتهای وابسته به تولید محتوا از جمله حضور در فضای دیجیتال و شبکه های اجتماعی را تغییر دهد.
تهیهی کوچکترین سندهای سازمانی هم نمونهای از تنظیم گزارش محسوب میشود و تقریباً هر نوع فعالیت مکتوب در فضای کسب و کار را میتوان از جنس گزارش نویسی دانست.
مدیران ارشد با ارائه و تنظیم گزارشهای قوی، هیات مدیره و سهامداران را راضی میکنند. مدیران میانی با تکیه بر مهارت گزارش نویسی میتوانند فعالیتهای خود را به شیوهای بهتر و اثربخشتر ارائه و معرفی کنند و اجازه ندهند که تلاشهایشان در میان انبوه فعالیتهای سازمان گم شود.
خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.