نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حضور و غیاب : با توجه به حجم انبوه اطلاعاتی که در فضای ادارات و سازمان ها در جریان است، نظم بخشیدن و طبقه بندی به شیوه سنتی پاسخگو نیست. نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش با ارائه امکاناتی نوین ضمن ثبت، مدیریت و تنظیم نامه ها و اطلاعات جاری در درون سازمان، بایگانی و ایجاد دسته بندی های مختلف و همچنین گزارش گیری منظم از داده ها را برای شما فراهم می کند. در ادامه بیشتر به ویژگی های این نرم افزار می پردازیم.
جهت مشاهده فیلم معرفی محصول روی فیلم کلیک کنید.
خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.