نرم-افزار-انبار-تحت-وب
انبارداری تحت وبنرم افزار انبارداری تحت وب

نرم افزار انباداری رایبد (تحت وب)

نرم افزار انباداری رایبد (تحت وب) : مدیریت کالاهای ورودی و خروجی به انبار یکی از مهمترین بخش های هر سازمانی میباشد.

نداشتن یک سیستم  دقیق و کارآمد، موجب هدر رفتن زمان کارکرد نیروی انسانی و عدم کنترل دقیق کالاهای موجود در انبار میشود.

سیستم های انبار اغلب برای دریافت گزارش کامل خرید و فروش و موجودی ریالی و تعدادی انبار به کار میرند.

چرا سیستم های انبارداری؟

انبار به عنوان یکی از بخش های اصلی هر سازمان نقش مهمی را در واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی ایفا می کند.

همچنین به دلیل اینکه اقلام و موجودی های انبارها قسمت عظیمی از دارایی های یک مجموعه را شامل می شوند حسابداری انبار از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار شده است.

همین دلایل کافی است تا اهمیت انبارداری و حسابداری انبار درک کنیم.

هدف از انبارگردانی و حسابداری انبار دستیابی به موجودی کمی و وضعیت کیفی کالاها و کنترل دارایی موجود در انبار است.

لزوم انبارگردانی دقیق کالاهای ورودی و خروجی ما را به استفاده از یک سیستم دقیق و جامع ملزم میکند.

محصولات سخت افزاری

برای مشاهده مشخصات هر کدام از محصول ها روی آن کلیک نمایید.

رینگ اسکنر راینو مدل RM80
پرینتر-حرارتی-citizen1
بارکد اسکنر راینو مدل 1902 بیسیم
بارکد-اسکنر-راینو-مدل-1900
سخت-افزارهای-طلافروشی
ارسال-پیامک-sms
هندهلد موبایل کامپیوتر صنعتی اندروید برند Urovo
هندهلد موبایل کامپیوتر صنعتی اندروید 9 برند Urovo مدل DT40
موبایل پرینتر کمری برند Urovo مدل K419 (با قابلیت چاپ فونت فارسی)
بارکد-اسکنر-داخل-میز-برند-Honeywell-مدل-incounter-STRATOS-24002
بارکد اسکنر کیوسکی ثابت برند Honeywell مدل 3310 جهت مصارف کیوسک و خط تولید
بارکد خوان 6 وجهی برند Honeywell مدل STRATOS 2700
بارکدخوان رومیزی برند Honeywell مدل Orbit 7120
بارکد اسکنر دستی برند Honeywell مدل Voyager XP 1470g
بارکد اسکنر برند SYMCODE مدل MJ-6708
بارکدخوان انگشتی بلوتوث دار برند Urovo مدل R70 (1)
موبایل-پرینتر-کمری-برند-Urovo (1)
هندهلد موبایل کامپیوتر برند UROVO DT50 (5)
بارکد اسکنر دستی برند SYMCODE

سیستم انبارگردانی رایبد

نرم افزار انبارگردانی رایبد . نرم افزاری ساده و بسیار کاربردی جهت ورود و خروج کالا و گزارشات مربوطه آن میباشد.

در این نرم افزار امکان ایجاد دسترسی به کاربران مختلف داده شده.

همچنین امکان درخواست از خرید و سفارش کالا در برنامه تعبیه گردیده.

امکان چاپ فرمت رسید انبار به هر فرمتی داخل برنامه قرار دارد و کاربر به آسانی میتواند فرم های مربوطه خود را داخل سیستم تعریف نماید.

برخی از امکانات برنامه عبارتند از :

برخی از امکانات عمومی برنامه شامل :

دفتر تلفن

تقویم

تلفن های ضروری

یادداشت

امکانات قسمت انبار :

امکان ثبت کالاها با گروهبندی دلخواه
امکان ثبت حواله انبار و رسید انبار
امکان گزارش گیری از رسیدها و حواله ها
امکان مشاهده موجودی کالا در هر زمان و در هنگام صدور رسید یا حواله
امکان تهیه گزارش از رسید و حواله های اشخاص
امکان ابطال رسید و حواله همراه با گزارش گیری از رسید یا حواله های باطله
امکان استفاده از دفتر تلفن و امکانات جانبی سیناپک
پشتیبان گیری از پایگاه داده در هنگام خروج از برنامه و یا بصورت دستی
همراه با کارت آموزش رایگان
دارای قفل سخت افزاری

امکان ارسال گزارشات به برنامه ورد
امکان صدور درخواست خرید و سفارش کالا از انبار
امکان تبدیل سفارش کالا به حواله انبار
امکان استفاده از بارکدخوان در هنگام ثبت رسید یا حواله
امکان گزارشگیری از کالاهای استفاده شده در رسیدها و حواله ها

امکان ثبت رسید یا حواله با شماره های تفکیک شده برای چند زیرمجموعه
امکان اختصاص کلمه عبور برای امنیت برنامه
امکان طراحی شیوه های دلخواه چاپی برای رسید،حواله، درخواست و سفارش
امکان مشاهده گردش کالاهای انبار در بازه های زمانی دلخواه

امکان ارسال لیست‌های گزارشگیری به اکسل و ورد
دارای کاردکس کالا همراه با خروجی اکسل لیست کاردکس انبار
امکان استفاده در شبکه
امکان تعریف کاربر
امکان تعریف سطوح دسترسی برای قسمتهای مختلف برنامه

خدمات پس از فروش شامل :

پشتیبانی محصول جهت نصب ، تنظیمات ، خدمات قفل سحت افزاری ، پشتیبان گیری ، راه اندازی مجدد برنامه ، راهبری کاربر

آموزش از طریق اینترنت و تلفن

یک ماه امکان مرجوع نمودن نرم افزار در صورت عدم رضایت

در صورت درخواست شما کارشناس فنی به محل شرکت اعزام میگردد.

پیش نیازهای مرتبط با برنامه:

سیستم عامل های مورد قبول جهت نصب برنامه روی سرور:
۱. ویندوز ۷ نسخه Ultimate نسخه ۶۴ بیت
۲. ویندوز ۱۰ نسخه LTSC Enterprise 2019
۳. ویندوز Server 2008 R2
۴. ویندوز Server 2012 R2
۵. ویندوز Server 2016 R2
۶. ویندوز Server 2019 R2
امکان نصب برنامه تحت وب روی ویندوزهای زیر مقدور نمی‌باشد.
۱. ویندوز ۱۰ نسخه های Home , Education
۲. ویندوز ۸ و ۸.۱
۳. ویندوز ۷ نسخه Home , Education
۴. ویندوزهای ۳۲ بیتی

نرم-افزار-دورکاری-سیناپردازش
سخت-افزار-تحت-وب

حداقل سخت افزاری مورد نیاز جهت نرم افزار تحت وب

نوع نرم افزارمشخصات CPUمشخصات RAM حافظه جانبی
نسخه یک و دو کاربره نرم افزار خزانه داری CORE 2 DOU۴G۱۲۰GB
نسخه سه تا پنج کاربره نرم افزار خزانه داریCore i5 (نسل ۴ به بالا)۸G۲۵۰GB
نسخه شش تا ده کاربره نرم افزار خزانه داریCore i7۱۶G۲۵۰GB
نسخه یازده تا پانزده کاربره نرم افزار خزانه داریXeon۳۲G۲۵۰GB

حداقل سرعت اینترنت سرور:

سرعت آپلود مورد نیازسرعت دانلود مورد نیازتعداد کاربر استفاده کننده از برنامه
۱Mb۲Mb۱-۳
۲Mb۳Mb۴-۶
۳Mb۴Mb۷-۱۰
شبکه-تحت-وب
ویندوز-مجازی

پیش نیازهای مورد نیاز جهت نصب ماشین مجازی:

سیستم عامل های مورد قبول:
۱. ویندوز ۱۰ نسخه LTSC Enterprise 2019 , Pro , Enterprise
۲. ویندوز Server 2008 R2
۳. ویندوز Server 2012 R2
۴. ویندوز Server 2016 R2
۵. ویندوز Server 2019 R2
امکان نصب برنامه تحت وب روی ویندوزهای زیر مقدور نمی‌باشد.
۱. ویندوز ۱۰ نسخه های Home , Education
۲. ویندوز ۸ و ۸.۱
۳. ویندوز ۷ نسخه Home , Education
۴. ویندوزهای ۳۲ بیتی

حداقل سخت افزاری مورد نیاز سیستم سرور (در صورت نصب ماشین مجازی)

نوع نرم افزارمشخصات CPUمشخصات RAM حافظه جانبی
نسخه یک و دو کاربره نرم افزار خزانه داری CORE i3۸G۱۲۰GB
نسخه سه تا پنج کاربره نرم افزار خزانه داریCore i5 (نسل ۴ به بالا)۱۶G۲۵۰GB
نسخه شش تا ده کاربره نرم افزار خزانه داریCore i7۱۶G۲۵۰GB
نسخه یازده تا پانزده کاربره نرم افزار خزانه داریXeon۳۲G۲۵۰GB
سخت-افزار-تحت-وب

قبل از خرید، نرم افزار را نصب و شروع به کار کنید!!

لزوم سرعت عمل در انجام امور اداری ما را بر آن داشت تا سیستمی تهیه کنیم که کاربران به راحتی و سرعت بالا نرم افزار را قبل از خرید نصب نموده و به سرعت شروع به کار کنند، تا روند خرید و ارسال محصول انجام گیرد.

شما میتوانید نرم افزار را از طریق لینک زیر دانلود نموده و نصب کنید.

چنانچه در مراحل نصب نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید با شماره ۰۲۱۸۸۷۴۵۴۷۴ واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.

۰ پاسخ

خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۴ × ۵ =