مطب-تحت-وب
نرم افزار مطب تحت وب

نرم افزار مطب سینا (تحت وب)

نرم افزار مطب سینا (تحت وب) : با پیشرفته تکنولوژی و درک تاثیر آن بر زندگی به راحتی میتوان دریافت که یکی از مهمترین حوزه های کاربرد تکنولوژی حوزه بهداشت و درمان است.

استفاده از تکنولوژی کامپیوتری توسط پزشکان مزایایی از جمله بهبود کیفیت، امنیت و اثربخشی مراقبت سلامت، کاهش خطاهای پزشکی، مدیریت بیماری‌های حاد و مزمن، بروزرسانی اطلاعات و ایجاد فرصتی برای نظارت و کمک به تصمیم‌سازی پزشکی از طریق بهبود دسترسی به اطلاعات پزشکی را در بر دارد.

از این رو در حوزه مدیریت مطب نمی‌توان از اهمیت حیاتی اطلاعات چشم پوشی نمود.

روش‌های سنتی و قدیمی مدیریت اطلاعات پاسخگوی شرایط پیچیده و در حال تغییر امروز نیست و نمی‌توان در برخورد با مشکلات و تصمیم‌گیری صرفاً به گزارشات محدود و گفته‌های پرسنل اتکا نمود.

امروزه با ظهور و فراگیری تکنولوژی در جوامع، نوع جدیدی از تکنوفوبیا در انسان‌ها بوجود آمده است.

این نوع هراس در اعتماد و استفاده از تکنولوژی نرم‌افزار مشاهده می‌گردد. در عصر حاضر نرم‌افزارها به راحتی می‌توانند بسیاری از دغدغه‌های ذهنی و عملی مدیران را از میان بردارند و به شیوه‌ای موثر و کارآمد به جمع آوری، طبقه بندی و پردازش انبوهی از اطلاعات بپردازند.

چرا نرم افزارهای مدیریت مطب ؟

حال این سوال برای ما ایجاد میشود که چه نیازی به استفاده از سیستم های مدیریت مطب است؟ چرا استفاده از سیستم بایگانی سنتی و طبقه بندی پرونده بیماران به شیوه قدیم باعث ایجاد مشکلات فراوان در سازمان ما میشود؟

پزشکان امین بیماران خود هستند و اطلاعات بیماران همانند پرونده های اشخاص نزد وکلا محرمانه است.

در صورتی که پرونده بیماران مفقود گردد و یا دست افراد غیر افتد، امکان سوء استفاده از پرونده وجود دارد. لذا پزشکان نه تنها برای راحتی و سرعت بخشیدن به کار خود بلکه برای تامین امنیت اطلاعات بیماران به برنامه های مدیریت پرونده بیماران نیازمندند.

این تنها یکی از موارد ضعف سیستم های بایگانی قدیم میباشد.

در زیر به برخی از مشکلات متداول در سیستم های بایگانی قدیم اشاره میکنیم:

از بین رفتن و مستهلک شدن پرونده ها بر اثر گذر زمان و یا حوادث طبیعی

عدم امکان برقراری امنیت کامل در پرونده های فیزیکی و امکان دسترسی اشخاص نامرتبط با پرونده های محرمانه

اشغال زیاد فضا در سازمان به علت نگهداری پرونده های قدیمی

رهگیری دقیق پرونده ها از نقطه دریافت توسط افراد در سازمان تا انتهای کار

محصولات سخت افزاری

برای مشاهده مشخصات هر کدام از محصول ها روی آن کلیک نمایید.

رینگ اسکنر راینو مدل RM80
پرینتر-حرارتی-citizen1
بارکد اسکنر راینو مدل 1902 بیسیم
بارکد-اسکنر-راینو-مدل-1900
سخت-افزارهای-طلافروشی
ارسال-پیامک-sms
هندهلد موبایل کامپیوتر صنعتی اندروید برند Urovo
هندهلد موبایل کامپیوتر صنعتی اندروید 9 برند Urovo مدل DT40
موبایل پرینتر کمری برند Urovo مدل K419 (با قابلیت چاپ فونت فارسی)
بارکد-اسکنر-داخل-میز-برند-Honeywell-مدل-incounter-STRATOS-24002
بارکد اسکنر کیوسکی ثابت برند Honeywell مدل 3310 جهت مصارف کیوسک و خط تولید
بارکد خوان 6 وجهی برند Honeywell مدل STRATOS 2700
بارکدخوان رومیزی برند Honeywell مدل Orbit 7120
بارکد اسکنر دستی برند Honeywell مدل Voyager XP 1470g
بارکد اسکنر برند SYMCODE مدل MJ-6708
بارکدخوان انگشتی بلوتوث دار برند Urovo مدل R70 (1)
موبایل-پرینتر-کمری-برند-Urovo (1)
هندهلد موبایل کامپیوتر برند UROVO DT50 (5)
بارکد اسکنر دستی برند SYMCODE

جامع، سریع، کارآمد

سیستم جامع امکان ثبت پرونده بیماران به همراه ضمائم آنها و جستجوی دقیق پرونده بیماران از تمامی آیتم ها را دارد.

در این برنامه امکان ثبت ، تسویه و گزارش قبض ها فراهم گردیده .

همچنین امکاناتی نظیر نوبت دهی ، لیست بیمه ، انبار ، گزارش پرداختی ها ، انواع فرمت های چاپ قبض ، پشتیبان گیری و …. در برنامه تعبیه گردیده.

از دیگر امکانات مهم نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

امکان ارسال پیامک (sms) در قسمت های مختلف برنامه (ثبت پرونده، پیامک های مناسبتی، یادآوری نوبت دهی، ثبت قبض، تسویه قبوض) با تعیین زمان و متن درخواستی پیش فرض توسط کاربر.

کالر آیدی، نمایش شماره تماس گیرنده و ثبت شماره در برنامه

اتصال به دستگاه پوز جهت تسریع در امور پرداختی.

امکان اتصال به قلم نوری و ثبت پرونده ها بصورت الکترونیکی در پرونده بیماران.

۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
چارت-امکانات-مطب
۱

سیستم مدیریت مطب

۲

سرعت بالای نرم افزار، در هنگام استفاده از آن

۳

امنیت بالای نرم افزار

۴

ضمیمه نمودن مدارک بیماران با هر فرمت دلخواه

۵

امکان نوبت دهی ، لیست بیمه ، گزارشات دقیق از تمامی قسمت ها

۶

قابل احرا بر روی تمامی سیستم عامل ها

۷

بایگانی پرونده بیماران با تاریخ و ساعت دقیق

۸

استفاده از بانک اطلاعاتی قوی

۹

استفاده از نرم افزار بر بستر وب

برخی از امکانات برنامه عبارتند از :

برخی از امکانات عمومی برنامه شامل :

دفتر تلفن

تقویم

تلفن های ضروری

یادداشت

امکانات مطب سینا :

امکان ثبت و تغییر مشخصات بیماران
امکان ثبت انواع خدمات و تعرفه خدمات پزشکی با درصد بیمه و فرانشیز یا آزاد
امکان ایجاد جدول نوبت و نوبت دهی جهت ویزیت بیماران
امکان اسکن مدارک پرونده بیماران
امکان ضمیمه نمودن فیلمهای رادیولوژی در پرونده بیماران
امکان ثبت و نمایش سوابق بیمار

امکان ثبت مشخصات تکمیلی بیماران
امکان ورود اطلاعات بیماران از فایل اکسل به برنامه مطب
امکان استفاده از قلم نوری جهت نسخه نویسی
امکان افزودن فایل‌های صوتی ، تصویری و بانک اطلاعاتی مختلف در پرونده بیمار
امکان گزارشگیری از گردش صندوق و بانک بصورت روزانه، ماهانه یا بازه زمانی دلخواه
امکان صدور قبض در هنگام نوبت دهی یا پس از ویزیت
امکان چاپ قبض و گزارشات

امکان تسویه قبض پس از صدور آن
امکان ثبت اقلام دارویی و مصرفی در برنامه و در هنگام صدور قبض
امکان تعریف کاربر منشی و پزشک در نسخه شبکه
تعیین سطح دسترسی برای کاربران به قسمتهای مختلف برنامه
امکان برقراری گفتگوی نوشتاری بین منشی و پزشک به همراه ارسال فایل بدون نیاز به اینترنت در مطب
دارای رسم نمودار رشد برای کودکان

امکان تعریف چند پزشک
سیستم نوبت دهی همزمان برای چند پزشک
قابل استفاده برای کلیه تخصصهای پزشکی
امکان استفاده در آزمایشگاه
استفاده از امکانات کامل حسابداری
امکان ثبت چک های دریافتی و صادره

امکان چاپ چک توسط پرینتر
پشتیبانی از طریق تلفن و اینترنت
نصب و آموزش رایگان

خدمات پس از فروش شامل :

پشتیبانی محصول جهت نصب ، تنظیمات ، خدمات قفل سحت افزاری ، پشتیبان گیری ، راه اندازی مجدد برنامه ، راهبری کاربر

آموزش از طریق اینترنت و تلفن

یک ماه امکان مرجوع نمودن نرم افزار در صورت عدم رضایت

در صورت درخواست شما کارشناس فنی به محل شرکت اعزام میگردد.

پیش نیازهای مرتبط با برنامه:

سیستم عامل های مورد قبول جهت نصب برنامه روی سرور:
۱. ویندوز ۷ نسخه Ultimate نسخه ۶۴ بیت
۲. ویندوز ۱۰ نسخه LTSC Enterprise 2019
۳. ویندوز Server 2008 R2
۴. ویندوز Server 2012 R2
۵. ویندوز Server 2016 R2
۶. ویندوز Server 2019 R2
امکان نصب برنامه تحت وب روی ویندوزهای زیر مقدور نمی‌باشد.
۱. ویندوز ۱۰ نسخه های Home , Education
۲. ویندوز ۸ و ۸.۱
۳. ویندوز ۷ نسخه Home , Education
۴. ویندوزهای ۳۲ بیتی

نرم-افزار-دورکاری-سیناپردازش
سخت-افزار-تحت-وب

حداقل سخت افزاری مورد نیاز جهت نرم افزار تحت وب

نوع نرم افزارمشخصات CPUمشخصات RAM حافظه جانبی
نسخه یک و دو کاربره نرم افزار خزانه داری CORE 2 DOU۴G۱۲۰GB
نسخه سه تا پنج کاربره نرم افزار خزانه داریCore i5 (نسل ۴ به بالا)۸G۲۵۰GB
نسخه شش تا ده کاربره نرم افزار خزانه داریCore i7۱۶G۲۵۰GB
نسخه یازده تا پانزده کاربره نرم افزار خزانه داریXeon۳۲G۲۵۰GB

حداقل سرعت اینترنت سرور:

سرعت آپلود مورد نیازسرعت دانلود مورد نیازتعداد کاربر استفاده کننده از برنامه
۱Mb۲Mb۱-۳
۲Mb۳Mb۴-۶
۳Mb۴Mb۷-۱۰
شبکه-تحت-وب
ویندوز-مجازی

پیش نیازهای مورد نیاز جهت نصب ماشین مجازی:

سیستم عامل های مورد قبول:
۱. ویندوز ۱۰ نسخه LTSC Enterprise 2019 , Pro , Enterprise
۲. ویندوز Server 2008 R2
۳. ویندوز Server 2012 R2
۴. ویندوز Server 2016 R2
۵. ویندوز Server 2019 R2
امکان نصب برنامه تحت وب روی ویندوزهای زیر مقدور نمی‌باشد.
۱. ویندوز ۱۰ نسخه های Home , Education
۲. ویندوز ۸ و ۸.۱
۳. ویندوز ۷ نسخه Home , Education
۴. ویندوزهای ۳۲ بیتی

حداقل سخت افزاری مورد نیاز سیستم سرور (در صورت نصب ماشین مجازی)

نوع نرم افزارمشخصات CPUمشخصات RAM حافظه جانبی
نسخه یک و دو کاربره نرم افزار خزانه داری CORE i3۸G۱۲۰GB
نسخه سه تا پنج کاربره نرم افزار خزانه داریCore i5 (نسل ۴ به بالا)۱۶G۲۵۰GB
نسخه شش تا ده کاربره نرم افزار خزانه داریCore i7۱۶G۲۵۰GB
نسخه یازده تا پانزده کاربره نرم افزار خزانه داریXeon۳۲G۲۵۰GB
سخت-افزار-تحت-وب

قبل از خرید، نرم افزار را نصب و شروع به کار کنید!!

لزوم سرعت عمل در انجام امور اداری ما را بر آن داشت تا سیستمی تهیه کنیم که کاربران به راحتی و سرعت بالا نرم افزار را قبل از خرید نصب نموده و به سرعت شروع به کار کنند، تا روند خرید و ارسال محصول انجام گیرد.

شما میتوانید نرم افزار را از طریق لینک زیر دانلود نموده و نصب کنید.

چنانچه در مراحل نصب نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید با شماره ۰۲۱۸۸۷۴۵۴۷۴ واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.

۰ پاسخ

خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =