نرم افزاری سینا پردازش
  • logo-14009-site
  • فروش و نمایندگی ها
    • فروشگاه
    • نمایندگی ها
    • ثبت درخواست فاکتور
  • محصولات
    • نرم افزارها
      • نرم افزارهای مالی
        • اتوماسیون مالی
        • نرم افزار حسابداری شرکتی
        • نرم افزار حسابداری فروشگاهی
        • نرم افزار حسابداری محض
        • نرم افزار خزانه داری
        • نرم افزار حسابداری آسان
        • نرم افزار چک چاپ
        • نرم افزار صدور و چاپ فاکتور
        • نرم افزار انبارداری
      • نرم افزارهای اداری
        • اتوماسیون اداری
        • دبیرخانه و بایگانی سروش
        • نرم افزار دفتر تلفن
        • نرم افزار حضور و غیاب
        • نرم افزار CRM
        • نرم افزار پیغام ساز
        • نرم افزار فرم ساز
      • نرم افزارهای اصناف
        • نرم افزار مطب
        • نرم افزار زرغزال (صنف طلا و جواهر)
        • نرم افزار مدیریت رستوران
        • نرم افزار صدور فاکتور (صنف مدارهای چاپی)
        • سینالاک
    • سخت افزار
    • سامانه پیامکی
      • پنل پیامک
      • دستگاه ارسال پیامک
      • پنل نمایندگی
      • تعرفه ها
      • وب سرویس
      • ورود به پنل پیامک
    • طراحی اختصاصی
      • درخواست سفارش محصول
      • طراحی وب اپلیکیشن
      • طراحی اپلیکیشن موبایل
    • بسته های امنیتی
      • آنتی ویروس
  • خدمات
    • آموزش
    • پشتیبانی
      • سوالات متداول
      • راهنمای به روز رسانی سیناپک
      • درخواست پشتیبانی و سوال ها
    • دانلود
      • Teamviewer
      • Anydesk
      • دانلود سیناپک
      • دانلود به روز رسانی سیناپک
      • دموی برنامه ها
  • اخبار و مقالات
  • درباره ما
    • همکاری با ما
      • درخواست همکاری
      • درخواست نمایندگی
      • ثبت معرفی نرم افزار
    • برخی از مشتریان
  • تماس با ما
    • انتقادات و پیشنهادات
  • جستجو
  • منو منو
  • logo-14009-site
  • فروش و نمایندگی ها
    • فروشگاه
    • نمایندگی ها
    • ثبت درخواست فاکتور
  • محصولات
    • نرم افزارها
      • نرم افزارهای مالی
        • اتوماسیون مالی
        • نرم افزار حسابداری شرکتی
        • نرم افزار حسابداری فروشگاهی
        • نرم افزار حسابداری محض
        • نرم افزار خزانه داری
        • نرم افزار حسابداری آسان
        • نرم افزار چک چاپ
        • نرم افزار صدور و چاپ فاکتور
        • نرم افزار انبارداری
      • نرم افزارهای اداری
        • اتوماسیون اداری
        • دبیرخانه و بایگانی سروش
        • نرم افزار دفتر تلفن
        • نرم افزار حضور و غیاب
        • نرم افزار CRM
        • نرم افزار پیغام ساز
        • نرم افزار فرم ساز
      • نرم افزارهای اصناف
        • نرم افزار مطب
        • نرم افزار زرغزال (صنف طلا و جواهر)
        • نرم افزار مدیریت رستوران
        • نرم افزار صدور فاکتور (صنف مدارهای چاپی)
        • سینالاک
    • سخت افزار
    • سامانه پیامکی
      • پنل پیامک
      • دستگاه ارسال پیامک
      • پنل نمایندگی
      • تعرفه ها
      • وب سرویس
      • ورود به پنل پیامک
    • طراحی اختصاصی
      • درخواست سفارش محصول
      • طراحی وب اپلیکیشن
      • طراحی اپلیکیشن موبایل
    • بسته های امنیتی
      • آنتی ویروس
  • خدمات
    • آموزش
    • پشتیبانی
      • سوالات متداول
      • راهنمای به روز رسانی سیناپک
      • درخواست پشتیبانی و سوال ها
    • دانلود
      • Teamviewer
      • Anydesk
      • دانلود سیناپک
      • دانلود به روز رسانی سیناپک
      • دموی برنامه ها
  • اخبار و مقالات
  • درباره ما
    • همکاری با ما
      • درخواست همکاری
      • درخواست نمایندگی
      • ثبت معرفی نرم افزار
    • برخی از مشتریان
  • تماس با ما
    • انتقادات و پیشنهادات

آرشیو اسناد

مکان شما: خانه1 / نرم افزار ها2 / نرم افزارهای اداری3 / آرشیو اسناد
  • نرم افزار سروش

آرشیو اسناد

آرشیو اسناد مالی و اداری یک سازمان به شیوه‌های سیستمی جدید در ثبت، نگهداری، طبقه‌ بندی منظم و ایجاد امنیت هرچه بیشتر اطلاعات تأثیرگذار است.

در شیوه های سنتی آرشیو اسناد با توجه به حجم انبوهی از نامه‌ها، مدارک و اسناد علاوه بر اینکه به فضای کافی و اتاق‌های بزرگ برای ذخیره پوشه‌ها و پرونده‌ها نیاز بود، طبقه‌بندی و ثبت گزارشات نیز مستلزم صرف زمان زیادی بود. به علاوه در این میان امکان گم شدن و از بین رفتن اطلاعات هم وجود داشت.

اما با وجود شیوه‌های سیستمی جدید، آرشیو اسناد مالی و اداری نه نیازی به فضای مجزا دارد و نه زمان‌بر است. جستجوی اسناد به آسانی انجام می‌گیرد و ثبت هر نوع گزارشی از اطلاعات ثبت شده امکان‌پذیر است. به علاوه کاهش خطاهای انسانی، افزایش بهره‌وری بیشتر سازمان و امنیت هرچه بیشتر با توجه به محدود کردن دسترسی کاربران با توجه به نقش هریک همگی دلایلی هستند که ضرورت آرشیو سیستمی اسناد را برای همه سازمان‌ها و ادارات صرف نظر از کوچکی یا بزرگی‌شان نشان می‌دهد.

مشاوره و دمو رایگان کاتالوگ نرم افزار

برخی از تصاویر و امکانات نرم افزار

طبقه‌بندی درست اطلاعات در عصر دیجیتال، بهره‌وری در زمان و هزینه، ثبت گزارشات منظم، ثبت نامحدود اطلاعات و اسناد، دسترسی آسان و بالاخره اتوماسیون کامل اداری از جمله مزایای نرم افزار آرشیو اسناد شرکت سیناپردازش محسوب می‌شود. در ادامه به صورت دقیق‌تر به ویژگی‌های این نرم افزار می‌پردازیم.

امنیت اطلاعات ثبت شده

امنیت اطلاعات آرشیو اسناد

در نرم افزار آرشیو اسناد سروش اطلاعات به صورت اختصاصی بر روی کامپیوتر سرور و یا کامپیوتر کاربر (نسخه غیر شبکه) با امنیت بالا ثبت می‌گردد. همچنین با تعیین دسترسی امکان محدود کردن کاربران جهت مشاهده اطلاعات وجود دارد.

همچنین با بکاپ گیری های منظم تمامی اطلاعات ثبت شده در نرم افزار در سیستم اصلی سرور ذخیره می‌شوند.

آرشیو نامحدود اسناد

آرشیو اسناد به صورت نامحدود

امکان آرشیو اسناد، فایل‌ها و پرونده ها به صورت نامحدود و با امکان دسته بندی هر کدام.

ثبت نامه و فایلها با امکان الحاق به پرونده ها

ثبت نامه و فایلها با امکان الحاق به پرونده ها

تمامی اسناد اداری خود از جمله نامه ها و فایل ها را با گروه بندی و دسته بندی مد نظر خود میتوانید به راحتی در برنامه ثبت کرده، ضمائم آنها را به پرونده یا نامه مورد نظر ضمیمه نمایید و در پرونده ها دسته بندی نمایید.

خروجی اکسل و چاپ لیست در تمامی قسمت ها

خروجی اکسل و چاپ لیست

در نرم افزار آرشیو اسناد در قسمت های مختلف برنامه خروجی های مورد نیاز (اکسل و چاپ لیست) قرار داده شده اند.

ضمیمه نمودن فایل ها با فرمت دلخواه و نامحدود

ضمیمه اسناد

امکان ضمیمه نمودن فایل ها با فرمت های عکس، pdf ، Word ، صوتی و تصویری فایل های فشرده (ZIP) برای هر فایل و پرونده و نامه به صورت جداگانه در برنامه تعبیه گردیده.

گزارش گیری دقیق و جستجوی آسان

گزارش گیری دقیق آرشیو اسناد

در نرم افزار آرشیو اسناد سروش این امکان وجود دارد تا با مشخص کردن هر کدام از جزئیات مد نظر، نامه ها و یا فایل های مورد نظر خود را بیابید و خروجی اکسل و چاپ لیست دریافت کنید.

در صورتی که نیاز به پیدا کردن یک پرونده و فایل و یا نامه ای داشته باشید تنها با دانستن قسمتی از اطلاعات آن نامه و یا فایل به آسانی می‌توانید آن را بیابید.

امکان طبقه بندی و گروه بندی فایل ها

طبقه بندی و گروه بندی

در این برنامه امکان طبقه بندی نامه ها از نظر امنیتی و گروه بندی با توجه به نوع فعالیت شرکت و یا سازمان وجود دارد. همچنین امکان تعیین دسترسی به کاربران به گروه بندی و طبقه بندی های مد نظر وجود دارد.

ارتباط با سیستم های دبیرخانه، اداری و مالی

ارتباط آرشیو اسناد با سیستم های دبیرخانه، اداری و مالی

در هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید به آسانی از سیستم های دیگر: دبیرخانه (جهت ثبت نامه ها) مالی (فاکتور، حسابداری، انبار و …) اداری (حضور و غیاب، CRM ، پیغام ساز و …) استفاده نمایید. نرم افزار دبیرخانه به صورت خودکار به نرم افزارهای فوق متصل می‌باشد و تنها با خرید هر کدام از زیر مجموعه ها، آن نرم افزار برای شما فعال می‌گردد.

امکان استفاده تحت شبکه، تک کاربره، تحت وب و تحت ویندوز

استفاده از برنامه در شبکه

در نرم افزار بایگانی این امکان فراهم شده تا کاربران طبق نیاز خود از این سیستم استفاده نمایند.

در صورتی که نیاز داشته باشید تنها یک کاربر بر روی سیستم خود استفاده نماید میتوانید نسخه غیر شبکه را خریداری نمایید. در صورتی که میخواید در نرم افزار در بستر شبکه داخلی نصب و اجرا شود میتوانید نسخه شبکه با تعداد کاربر مد نظر خود را تهیه کنید.

همچنین این امکان وجود دارد که به صورت دور کاری و به صورت تحت وب از نرم افزار با تعداد کاربر دلخواه خود استفاده نمایید.

محتویات پرونده محتویات پرونده
محتویات پرونده گزارش گیری چاپ گزارش گیری گروه بندی نامه و پرونده طبقه بندی نامه و پرونده پرونده و پوشه بایگانی فایل ها

نسخه مناسب خود را انتخاب نمایید

کاتالوگ محصول مقایسه نسخه ها مشاوره خرید خرید

آرشیو نامحدود نامه، اسناد و فایل‌ها

با نرم افزار آرشیو اسناد سروش می‌توانید بی‌نهایت اسناد مالی، اداری، نامه‌های ورودی و خروجی را با قابلیت دسترسی سریع و آسان ذخیره و نگهداری کنید. با پشتیبان‌گیری این اطلاعات دیگر هیچ نگرانی‌ای برای گم شدن یا از دست رفتن اطلاعات نخواهید داشت.
در کنار ثبت نامحدود اطلاعات، قابلیت ضمیمه کردن فایل‌های مشابه و دلخواه به هر نامه و یا سند نیز وجود دارد. ضمیمه کردن و طبقه‌بندی اطلاعات به شیوه دلخواه به روند کارهای اداری سرعت می‌بخشد و دستیابی به اهداف سازمان و ادارات را آسان‌تر می‌کند.
فرم ثبت و بایگانی اسناد و نامه‌ها همانند تصویر بالاست. همانطور که ملاحظه می‌کنید تمامی کادرهای مورد نیاز کاربران در این فرم‌ها وجود دارد. پس از ثبت فایل‌ها برای امنیت هرچه بیشتر اطلاعات، کاربر می‌تواند دسترسی سایر کاربران به اطلاعات ذخیره شده را محدود کند.
دبیرخانه-1
بایگانی-نامه-سروش-1

بایگانی و دسته بندی نامه ها و اسناد

پس از ثبت هر سند و یا فایل، در نرم افزار آرشیو اسناد و بایگانی سروش، کاربر می‌تواند طبقه‌ بندی دلخواه خود را برای فایل‌ها در نظر بگیرد. بنابراین کاربر می‌تواند با باز کردن یک فایل سایر اطلاعات، نامه‌ها، پرونده‌های مشابه در همان طبقه یا دسته را نیز مشاهده کند و یا خروجی اکسل بگیرد. جستجوی سریع و آسان، سرعت بخشیدن به امور اداری و مالی و نظم بخشی هرچه بیشتر در تقسیم وظایف و رسیدگی به امور همگی از مزایای طبقه‌بندی درست اطلاعات در درون یک اداره یا سازمان است.

پنجره ثبت فایل و پوشه‌ها همانند تصویر بالا برای کاربر نمایش داده می‌شود. در این پنجره ثبت اطلاعات تکمیلی (عناوین فرعی و توضیحات) با امکان تغییر عنوان مد نظر نیز در نظر گرفته شده است.

به علاوه در این قسمت ثبت اسکن نامه، ضمیمه اسناد، گزارش گیری، جستجوی آسان و پیشرفته، راکد کردن پرونده، مشخص کردن کلاسه پرونده و امکانات متنوع دیگر برای آسان شدن و سیستمی کردن هرچه بیشتر امورات اداری، به صورت نامحدود تعریف شده است.

گزارش گیری در تمامی قسمت های آرشیو اسناد

در نرم افزار آرشیو اسناد سروش علاوه بر ثبت نامحدود نامه‌ها و اسناد و طبقه‌بندی منظم اطلاعات در پوشه‌های دلخواه، کاربر به آسانی می‌تواند در تمامی بخش‌ها گزارش‌های دلخواه خود را دریافت کند. فرم های گزارش گیری در تمامی بخش ها وجود دارد.
دریافت گزارش از برنامه مطابق تصاویر مشخص شده در بالا است. برای مثال کاربر با فیلتر تاریخ و شخص می‌تواند همه نامه های تنظیم و ثبت شده در یک بازه زمانی توسط شخص مورد نظر را مشاهده و چاپ کند و یا از اطلاعات خروجی اکسل بگیرد.
در قسمت گزارشات نیز بخش جستجو قرار داده شده تا کاربر به راحتی بتواند در میان ردیف های گزارش گیری شده، نامه و یا فایل دلخواه خود را به آسانی و به سرعت پیدا کنید.

گزارش-گیری-نامه-ها-1
دسترسی-به-نامه-سالها-1

امنیت و دسترسی راحت به فایل‌ها

درباره امنیت در بخش‌های قبل نیز اشاره شد که از آنجا که اطلاعات و اسناد مالی و اداری اهمیت دارد، در نرم افزار آرشیو اسناد سروش دسترسی کاربران به دسته‌بندی‌های مختلف متناسب با نقش هریک از کاربران تعریف می‌شود. محدودیت دسترسی و یا ایجاد دسترسی از سوی مدیر به آسانی امکان‌پذیر است.
همچنین برای دسترسی راحت به فایل‌ها و پوشه‌ها کاربر می‌تواند شماره سریال و شناسه نامه تعریف کند. با تعیین فیلترهای مختلف دسترسی نیز آسان‌تر خواهد شد. اگر کاربر نیاز به دسترسی به نامه‌ها و اطلاعات سال‌های گذشته داشته باشد تنها با تعیین نوع فیلتر روی تاریخ و مشخص کردن زمان مورد نظر می‌تواند همه نامه های مربوط به آن تاریخ را مشاهده کند.

نمایش پیغام فوری در صورت دریافت نامه یا پیغام

با استفاده از نرم افزار جانبی پیغام رسان سیناپک، پس از ثبت پیغام و انتخاب کاربر برای ارسال پیغام (و یا ارجاع نامه در نرم افزار دبیرخانه)، پیغامی بر روی سیستم کاربر مورد نظر نمایش داده می‌شود و کاربر به راحتی می‌تواند نامه‌، پیغام و کارتابل خود را مشاهده کند.

یادآوری-نامه1
تحت-شبکهsinapardazesh2

امکان استفاده از برنامه به صورت شبکه و یا تحت وب

به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری نرم افزار آرشیو اسناد سروش قابلیت استفاده یک کاربر در شبکه به صورت همزمان را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از نرم‌افزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید می‌توانید نسخه تحت وب را تهیه نمایید.

دسترسی به قسمت های مختلف آرشیو اسناد

از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت‌ های اصلی در امور مالی محسوب می‌شود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار آرشیو اسناد تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.

مشاهده امکانات تحت وب

آموزش نرم افزار آرشیو اسناد

تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند.
برای مشاهده فایل‌های آموزشی نرم‌افزار بایگانی می‌توانید بر روی دکمه (فایل‌های آموزشی نرم افزار آرشیو اسناد) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها می‌توانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.

فایل‌های آموزشی نرم افزار آرشیو اسناد ورود به قسمت آموزش
آموزش نرم افزارهای سیناپردازش

اجرای-برنامه-روی-تمام-ویندوزها1

اجرای نرم افزار آرشیو اسناد روی تمامی ویندوزها

نرم افزار آرشیو اسناد سروش بر روی تمامی ویندوزهای (xp – ۷ – ۸ – ۱۰ – ۱۱) نصب و اجرا می‌شود.  کاربر به سرعت و آسانی می‌تواند نرم افزار را نصب کند. راهنمای نصب برنامه در لوح فشرده و در وب سایت شرکت قرار گرفته و در صورت نیاز به نصب توسط پشتیبان تنها کافیست با شماره ۰۲۱۸۸۷۴۵۴۷۴ تماس حاصل فرمایید. قابل ذکر است که تمامی نصب ها و آموزش ها در طول مدت پشتیبانی کاملا رایگان است.

همچنین با وجود قفل سخت افزاری هیچ محدودیتی برای نصب نرم افزار وجود ندارد و به دفعات در سیستم های مختلف، امکان نصب و بازگردانی اطلاعات وجود دارد.

۰ + ۴ = ?

مشاوره و دمو رایگان

کاربر گرامی جهت دمو رایگان و یا مشاوره قبل از خرید،

لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

مشاوره و خرید محصول

باشگاه-1مشتریان

باشگاه مشتریان

با عضویت در باشگاه مشتریان از خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته بهرمند شوید.

شما می‌توانید از آخرین اخبار تخفیف ها و پروموشن ها و بروزرسانی های نرم افزار مطلع گردید همچنین در این قسمت امکان ارسال تیکت نیز وجود دارد.

ورود به باشگاه

پشتیبانی رایگان

تمامی محصولات نرم افزاری سیناپردازش به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان هستند.

در طول مدت یکسال تمامی خدمات پشتیبانی از جمله نصب، آموزش، تنظیمات فایل اجرایی نرم افزار، تعویض قفل سوخته یا خراب و غیره به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

نرم افزارهای قابل اتصال به آرشیو اسناد

 
 

مشتریان ما

برخی از عزیزانی که به ما اعتماد کردند.
 
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۰ پاسخ

خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آموزش

مشاوره قبل از خرید

دمو محصولات

فروشگاه

سخت افزار

آخرین اخبار و مقالات

  • fetrdiscountتخفیف ویژه عید فطر۱۴۰۱-۰۲-۰۴ - ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی اپلیکیشن موبایلدسته‌بندی اپلیکیشن موبایل۱۴۰۱-۰۱-۲۹ - ۱۰:۱۹
  • چگونه وب اپ طراحی کنیمچگونه وب اپلیکیشن طراحی کنیم (قسمت اول)۱۴۰۱-۰۱-۲۷ - ۱۴:۵۵
Fotter-logo-2
  • فروش: ۸۸۸۰۶۸۸۸-۰۲۱

  • پشتیبانی (خط ویژه): ۸۸۷۴۵۴۷۴-۰۲۱

  • واتساپ: ۰۹۲۱۳۵۶۰۵۳۱

  • صدای مشتری: ۸۸۷۳۲۸۳۳-۰۲۱

  • نشانی: تهران، سهروردی شمالی، خیابان باغ پلاک ۲۶

  • محصولات پربازدید

  • نرم افزار حسابداری

  • اتوماسیون اداری سروش

  • نرم افزار مطب سینا

  • نرم افزار خزانه داری

  • نرم افزار چک چاپ

  • دسترسی سریع

  • مشاوره قبل از خرید

  • دمو نرم افزارها

  • سوالات متداول

  • ثبت درخواست فاکتور

  • آخرین اخبار و مقالات

۱۴۰۰-۰۹-۱۰

تخفیف ویژه عید فطر

۱۴۰۰-۰۹-۱۰

دسته‌بندی اپلیکیشن موبایل

  • فروشگاه

  • دمو نرم افزارها

  آپارات صفحه یوتوب سیناپردازش صفحه توییتر سیناپردازش صفحه فیسبوک سیناپردازش کانال تلگرام سیناپردازش پیج اینستاگرام سیناپردازش واتساپ سیناپردازش ایمیل سیناپردازش

digitallogo-samandehilogo-shaparaklogo-pasargad

Fotter-logo-2

   آپارات صفحه یوتوب سیناپردازش صفحه توییتر سیناپردازش صفحه فیسبوک سیناپردازش کانال تلگرام سیناپردازش پیج اینستاگرام سیناپردازش واتساپ سیناپردازش ایمیل سیناپردازش

  • فروش: ۸۸۸۰۶۸۸۸-۰۲۱

  • پشتیبانی (خط ویژه): ۸۸۷۴۵۴۷۴-۰۲۱

  • واتساپ: ۰۹۲۱۳۵۶۰۵۳۱

  • صدای مشتری: ۸۸۷۳۲۸۳۳-۰۲۱

  • نشانی: تهران، سهروردی شمالی، خیابان باغ پلاک ۲۶

  • فروشگاه

  • دمو نرم افزارها

digitallogo-shaparak logo-pasargadlogo-samandehi

© تمامی حقوق مالکیت این وب سایت برای شرکت سیناپردازش محفوظ میباشد.

  • Instagram
  • Youtube
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Mail
  • WhatsApp
  • ورود/عضویت
  • اخبار و مقالات
  • فروشگاه
رفتن به بالا