آرشیو اسناد
آرشیو اسناد مالی و اداری یک سازمان به شیوههای سیستمی جدید در ثبت، نگهداری، طبقه بندی منظم و ایجاد امنیت هرچه بیشتر اطلاعات تأثیرگذار است.
در شیوه های سنتی آرشیو اسناد با توجه به حجم انبوهی از نامهها، مدارک و اسناد علاوه بر اینکه به فضای کافی و اتاقهای بزرگ برای ذخیره پوشهها و پروندهها نیاز بود، طبقهبندی و ثبت گزارشات نیز مستلزم صرف زمان زیادی بود. به علاوه در این میان امکان گم شدن و از بین رفتن اطلاعات هم وجود داشت.
اما با وجود شیوههای سیستمی جدید، آرشیو اسناد مالی و اداری نه نیازی به فضای مجزا دارد و نه زمانبر است. جستجوی اسناد به آسانی انجام میگیرد و ثبت هر نوع گزارشی از اطلاعات ثبت شده امکانپذیر است. به علاوه کاهش خطاهای انسانی، افزایش بهرهوری بیشتر سازمان و امنیت هرچه بیشتر با توجه به محدود کردن دسترسی کاربران با توجه به نقش هریک همگی دلایلی هستند که ضرورت آرشیو سیستمی اسناد را برای همه سازمانها و ادارات صرف نظر از کوچکی یا بزرگیشان نشان میدهد.
خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.