توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک

در این فایل راهنمای میخواهیم توضیحاتی در رابطه با پنجره پشتیبانی در پنل پیامک را بیان می‌نماییم.

با کلیک بر روی پشتیبانی،  زیر منوی آن را مشاهده می کنید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

درصورتیکه در حین کار با پنل سوال و یا مشکلی برای شما پیش آمده یا درخواستی دارید میتوانید با کلیک برروی درخواست جدید آنرا مطرح نمائید، که در اصطلاح به این کار ایجاد تیکت می گویند.

دقت نمائید که:

  • از طرق تیکت درخواست های شما بصورت کتبی ثبت می شوند و قابل استناد و پیگیری خواهد بود. برخلاف تماس تلفنی و محاوره شفاهی که قابل استناد نمی باشد. همچنین درخواست شما دقیقا به واحد مربوطه ارجاع می گردد.
  • سامانه پشتیبانی بصورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند. بنابراین از تکرار ارسال درخواست خودداری کنید.
  • هنگامی که کارشناسان به درخواست شما پساخ دهند شما توسط پیامک یا ایمیل آگاه خواهید شد.
  • به هیچ عنوان به ایمیل اطلاع رسانی یا پیامکی که جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال می شود پاسخ ندهید چرا که هیچ گاه به دست ما نخواهد رسید.
  • برای مشاهده پاسخ پشتیبانی باید گزینه پیگیری را بزنید.
  • درصورتی که درخواست را ایجاد کرده اید و بخش پشتیبانی پاسخ شما را داده اند و شما مایل هستید مجددا پاسخ دهید از ایجاد تیکت جدید خودداری نمائید و در همان محاوره با زدن دکمه پیگیری درخواست خود ارائه دهید.
  • درصورتی که مایل هستید موضوع جدیدی را مطرح نمائید از طرح آن در تیکت های موجود خودداری نمائید، برای موضوع جدید درخواست جدید ایجاد نمائید.
  • درصورتی که بعد از ایجاد تیکت از ارائه درخواستتان منصرف شدید، تا قبل از ایجاد تیکت توسط پشتیبانی مهلت دارید که تیکت خود را حذف نمائید و درصورتی که تیکت شا توسط پشتیبانان باز شود دیگر امکان حذف وجود نخواهد داشت.
  • این موضوع را درنظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست و شما باید مشکل را بصورت کامل شرح دهید، مثلا اگر یک پیامک در تاریخ مشخصی ارسال نشده است باید متن پیامک، تاریخ و ساعت و شماره ای که از آن ارسال کرده اید را ذکر نمائید.
  • درصورتی که وضعیت تیکت ملاحضه شده درحال بررسی باشد بدین معنی است که توسط تیم پشتیبانی خوانده شده و به واحد مربوطه ارجاع داده شده است، بنابراین باید منتظر پاسخ بمانید.
  • اگر وضعیت تیکت شما رد شده است یعنی نیازی یه ادامه محاوره وجود ندارد یا تیکت شما طبق اصول فوق نبوده است.

برای ایجاد تیکت:

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

  • برروی درخواست جدید کلیک نمائید. یک فرم همانند فرم رو به رو را مشاهده خواهید کرد.
  • اولویت را برحسب نیاز انتخاب نمائید، از آنجایی که درخواست هایی با فوریت بالا سریعتر پاسخ داده می شوند لطفا فقط برای کارهای ضروری از این فوریت استفاده نمائید. اولویت ها: پائین، عادی، بالا، اضطراری
  • عنوان: عنوان مناسبی برای درخواست خود انتخاب کنید و از درج عنوان های کلی مانند: ( سلام، سوال، درخواست، مشکل و… ) جدا خودداری نمائید چرا که تیکت شما پاسخ داده نخواهد شد.
  • شرح درخواست: متن درخواست خود را تایپ نمائید. از بکار بردن تعداد غیر معمول علامت سوال ( ؟؟؟؟؟؟؟ ) یا علامت تعجب ( !!!!!!! ) خودداری نمائید چرا که متن شما را از حالت رسمی خارج مرده و تاثیر منفی رو خواننده می گذارد. بسیار اهمیت دارد که در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی ( فینگیلیش ) مطلوب نمی باشد. دقت نمائید که ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد بنابراین از ادبیات رسمی استفاده نمائید.
  • درهنکام پاسخگویی از طریق پیامک اطلاع داده شود: با انتخاب این گزینه، هنگامی که به تیکت شما پاسخ داده شود، پیامک اطلاع رسانا برای شما ارسال خواهد شد.
  • فایل ضمیمه: درصورتی که نیار به ارسال فایل پیوست همراه این تیکت باشد از این قسمت فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، پس از تکمیل موارد بالا، برروی تائید کلیک نمائید تا تیکت شما ثبت شود.

ارسال مدارک در پنل پیامک:

شما می توانید از بخش ارسال مدارک برای ارسال مدارکی از قبیل: تصویر کارت ملی یا شناسنامه/ تصویر قبض یا سند موبایل/ تصویر قبض یا سند تلفن ثابت/ تصویر مجوز و تعهدنامه و سایر مدارک لازمه استفاده نمائید.

توجه داشته باشید که:

  • از این قسمت تنهای می توانید فایل های با پسوند jpeg / png / gif ارسال نمائید.
  • درصورت واضح نبودن عکس مدرک شما مورد تایید قرار نخواهد گرفت.
  • برای خرید خط اختصاصی و ارسال پیامک، کپی کارت ملی الزامی است.
  • برای ارگان ها، سازمان ها و شرکت ها کپی اول اساسنامه، آگهی تاسیس یا روزنامه رسمی الزامیست.
  • برای کاهش حجم عکس بصورت زیر عمل کنید.
  1. عکس را با نرم افزار Microsoft office picture manager باز نمائید ( این نرم افزار با نصب نرم افزار آفیس نصب می گردد. )
  2. وارد منوی edit picture شوید.
  3. از سمت راست روی گزینه Resize کلیک کرده و از گزینه Predefine گزینه Web-large را انتخاب کنید.
  4. مجددا روی آیتم Edit picture کلیک کرده و این مرتبه گزینه compress را برگزیده و گزینه Web page را انتخاب کنید.
  5. عکس خود را ذخیره و از طریق ارسال مدارک جدید، ارسال نمائید.

نحوه ارسال مدارک:

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

  • برروی گزینه ارسال مدارک جدید کلیک نمائید.
  • نوع مدرک را مشخص نمائید.
  • فایل را انتخاب نمائید. ( فایل مورد نظر طبق توضیحات بند قبل باشد )
  • برروی تائید کلیک نمائید تا فایل مورد نظر بارگذاری و ارسال گردد.

 سفارش خط:

از طریق بخش سفارش خط می توانید نسبت به سفارش خط یا خطوط مورد نیاز خود اقدام نمائید. قبل از اینکه شما خطی را سفارش دهید می بایست ابتدا تعرفه خطوط و شرایط مندرج در این بخش را مطالعه نمائید.

  • لطفا قبل از استعلام شماره، تعرفه شماره ها را ملاحظه فرمائید.
  • دقت نمائید که هزینه شماره از حساب شما کسر خواهد شد.
  • از استعلام بی مورد و یا سفارش شماره تستی جدا خودداری نمائید چراکه هزینه بصورت خودکار کسر شده و بازگردانده نخواهد شد.
  • پروسه استعلام شماره کمی زمانبر بوده بنابراین تا دریافت پاسخ استعلام صبر نموده و از پیگیری های مکرر بخش پشتیبانی خودداری فرمائید.
  • از زمان پرداخت تا فعال شدن شماره ۲۴ الی ۴۸ ساعت زمان نیاز است.
  • قیمت های ارائه شده براساس قیمت هایی است که اپراتورها ارائه می دهند.
  • درصورتی که شماره در ساعات غیراداری استعلام یا پرداخت شود در اولین ساعت اداری روز بعد پیگیری خواهد شد. بعنوان مثال اگر شماره ای روزپنجشنبه ساعت ۱۲ استعلام یا پرداخت گردد نتیجه آن روز شنبه اعلام خواهد شد.
  • درصورت اینکه قصد سفارش خطوط خدماتی را دارید، لطفا حتما شرایط خطوط خدماتی را که در این بخش گنجانده شده را مطالعه بفرمائید.

سفارش خط:

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

  • برروی سفارش خط کلیک کنید.
  • نوع شماره ( سفارشی، غیرسفارشی ) را انتخاب نمائید.
  • چندرقمی بودن خط را مشخص کنید.
  • شماره درخواستی خود را وارد نمائید.
  • درصورتیکه نیاز به درج توضیحاتی می باشد، می توانید در قسمت شرح درج نمائید.
دقت نمائید که:
  • از هرگونه استعلام بی مورد خودداری بفرمائید.
  • توضیحات برای درج اطلاعاتی برای خود شما می باشد. بنابراین از نوشتن متن های غیرضروری در بخش توضیحات (مانند باتشکر، لطفا پیگیری نمائید و… ) جدا خودداری نمائید.
  • درصورتی که یک شماره را جهت تخصیص به کاربر خود می خواهید، کاربر مورد نظر را انتخاب نمائید.
  • درصورتی که اطلاعات کاربر شما ( کدملی، آدرس دقیق، نام و نام خانوادگی ) ناقص باشد ثبت شماره انجام نخواهد شد.
  • بنابراین قبل از استعلام، مشخصات کاربر خود را با دقت چک کرده و مورد بازبینی قرار دهید.
  • دقت بفرمائید قبل از خرید شماره به نام یک کاربر، قابلیت تغییر مالکیت خط به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
  • درصورتی که کاربر را روی نام کاربری خود تنظیم کنید به هبچ عنوان امکان انتقال شماره به کاربر وجود نخواهد داشت.

سفارش خط ثابت:

  • مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقیقی:
  • کپی کارت کلی صاحب خط
  • اصل و کپی آخرین قبض تلفن ثابت به نام مالک خط
  • دانلود و تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری آن توسط فرم زیر
  • ارسال آخرین روزنامه رسمی شرکت
  • ارسال معرفی نامه نماینده شرکت

لطفا به نکات زیر توجه بفرمائید:

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

  • فرم ثبت نام الزاما باید توسط مالک خط پر شود و هرگونه مغایرت توسط مخابرات چک شده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • کاربر موظف است اصل فرم و قبض را ظرف مدت یک هفته ارسال نماید درغیراینصورت خط غیرفعال می گردد.
  • درصورت واضح نبودن فایل های ارسالی مدارک عدم تائید شده و روند خرید خط به تعویق خواهد افتاد.
  • حجم فایل حداکثر باید ۵۰۰ کیلوبایت باشد.

کنترل از راه دور:

در قسمت کنترل از راه دور می توانید با ارسال کدهای مربوط به موارد مختلف از شماره اصلی خود، از راه دور سامانه را کنترل نمائید.

  • ارسال پیامک تکی

جهت ارسال پیامک تکی کد زیر را از تلفن همراه به خط اختصاصی سامانه خود ارسال کنید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

 

 مشاهده میزان اعتبار

برای مشاهده اعتبار پنل خود کد زیر را به شماره اختصاصی پنل خود ارسال کنید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

 

  • پیامک های دریافتی

برای مشاهده خلاصه وضعیت پیامک های دریافتی کد زیر را از تلفن همراه به خط اختصاصی خود ارسال کنید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک12

 

  • پیامک های ارسالی

برای مشاهده تعداد پیامک های ارسالی کد زیر را از تلفن همراه به شماره اختصاصی پنل خود ارسال کنید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

 

  • استعلام شماره

جهت استعلام شماره اختصاصی کد زیر را از تلفن همراه به شماره اختصاصی پنل خود ارسال کنید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

 

 

  • شارژ کاربر

جهت تخصیص شارژ به کاربر کد زیر را از موبایل ثبت شده در سامانه به شماره اختصاصی پنل خود ارسال کنید، دقت کنید که اگر پنل شما ریالی است اعتبار را به ریال و اگر عددی است به عدد وارد نموده و به جای یوزرنیم نام کاربر را وارد کنید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1

 

 تراکنش های مالی:

دربخش تراکنش های مالی می توانید تمام هزینه هایی که از پنل شما ( بابت ارسال پیام، فعالسازی امکانات و غیره ) کسر می شود، همچنین تمام هزینه هایی که به پنل شما ( بابات برگشت هزینه تمام پیام خای ارسال نشده، یا شارژ حساب و غیره ) اضافه می شود را ملاحظه نمائید.

  • از منوی جستجو در تراکنش ها می توانید تراکنش مورد نظر را جستحو کنید.
  • از کلید خروجی به اکسل می توانید یک خروجی از گزراش تراکنش ها داشته باشید.

توضیحات پنجره پشتیبانی در پنل پیامک1