نرم افزار CRM آرمان

سیستم ثبت تماس های مشتریان
به همراه گزارش گیری دقیق از تماس های ثبت شده

CRM
لیست قیمت
دانلود برنامه
راهنمای برنامه
خرید نرم افزار

   جهت مشاهده فیلم معرفی محصول روی فیلم کلیک کنید.

نرم افزار CRM آرمان

 CRM شکل کوتاه شده عبارت انگلیسی Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است.
به طور کلی، CRM یک استراتژی سازمانی است که برای مدیریت روابط و تعاملات شرکت با مشتریان بالقوه و بالفعل طراحی و تنظیم می‌شود.
هنگامی‌که برای مشتری اولویت قائل می‌شوید و به هر تعاملی از زاویه دید وی نگاه می‌کنید، نتیجه کارتان چیزی به‌جز فراهم آوردن تجربه‌های بهتر برای وی نخواهد بود که این به نوبه خود باعث افزایش اعتماد او به شرکت شما خواهد شد.

ابعاد گوناگون CRM

به طور کلی وقتی از ترکیب CRM استفاده می‌شود، معمولاً منظور یک یا چند مورد از موارد زیر است:
• CRM به عنوان استراتژی یا راهبرد
• CRM به عنوان فرآیند
• CRM به عنوان فناوری
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متشکل از یک نرم‌افزار است که از طریق آن می‌توان اطلاعات مربوط به مشتری و تعاملاتی که با وی انجام شده را مدیریت کرد.
نرم‌افزارهای قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری، همه اطلاعات قسمت‌های مختلف شرکت را جمع آوری می‌کنند و در هر لحظه که بخواهید، یک نمای واحد و جامع از هر مشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

CRM (1)

از این طریق، کارکنان بخش‌هایی مانند فروش، بازاریابی و پشتیبانی که به طور مستقیم با مشتریان سر و کار دارند می‌توانند در مواجهه با هر مشتری تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند و در نتیجه، گزینه‌های متناسب‌تری را به مشتری پیشنهاد خواهند کرد.

اهمیت CRM در کسب‌وکار

در بازار رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد چرا که یکی از بهترین روش ها در جهت جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی محسوب می‌شود.
در دنیای امروز که گزینه‌های متنوع و فراوانی در برابر مشتری قرار دارد، دقت نظر و سختگیری مشتریان دوچندان شده و وفاداری تقریباً به تاریخ پیوسته .
پس از ورود یک محصول جدید به بازار و اطلاع همه مخاطبین از آن، بسته به کیفیت، نحوه بازاریابی یا عوامل مختلف دیگر پس از مدتی می‌تواند مورد اقبال مردم قرار بگیرد که به نوبه خود به معنی کمرنگ شدن نقش وفاداری به شرکت‌های مختلف است.
CRM (1)

برخی از قابلیت های سیستم های ارتباط با مشتریان

1. تقویت استراتژی‌های مشتری محور

2. متمرکز کردن اطلاعات

3. خودکارسازی فرآیندهای مرتبط با مشتری

4. دفتر تلفن و ثبت مشخصات کامل مخاطبین

5. امکان ارسال پیامک به مخاطبین

برخی از تصاویر محیط نرم افزار CRM آرمان

نرم-افزار-CRM-آرمان نرم-افزار-CRM-آرمان

نرم افزارهای اداری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

با نظرات خود ما را در ارائه بهتر مطالب یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *