خزانه داری تحت وب
خزانه داری تحت وبخزانه داری تحت وب

نرم افزار خزانه داری (نسخه تحت وب)

نرم افزار خزانه داری (نسخه تحت وب) : به فرآیند نگهداری و سازماندهی وجوه نقدی سازمان، خزانه داری میگویند. خزانه داری یکی از رکن های اساسی در حسابداری میباشد.

هر سازمانی دارایی های نقد و غیر نقدی که شامل چک و سفته میشود را در خزانه نگهداری میکند.

در ایران اولین بار در عصر قاجار در سال 1286 وضایف خزانه داری در مجلس تصویب شد.

خزانه داری در حسابداری تعریف میشود و خزانه داری تعاریف خاص خود را دارد که در زیر به برخی از وظایف خزانه دار سازمان اشاره مینماییم.

برخی از وظایف خزانه دار :

مدیریت مناسب پرداخت چک و وجوه نقدی با توجه به منابع درآمدی شرکت

ثبت و دریافت چک، سفته و وجوه نقدی شرکت

مدیریت ، کنترل و گزارش گیری حساب های تنخواه گردان.

مدیریت چک های دریافتی و پرداختی شرکت

ثبت اسناد پرداختی و دریافتی

تهیه گزارش های دقیق از وجوه نقد و غیر نقد

پرداخت حقوق کارکنان

صدور و چاپ چک ها با امضای صاحبان حساب

یادآوری تامین مالی مورد نیاز شرکت به مدیران

کنترل و مغایرت گیری حسابهای بانکی، چک ها و …

جامع، سریع، کارآمد

نرم افزار خزانه داری سیناپردازش علاوه بر داشتن تمامی امکانات مورد نیاز کاربران جهت ثبت و نگهداری اسناد حسابداری، امکان چاپ چک، سفته، برات و اسناد حسابداری را به آسانی برای کاربران فراهم نموده.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
چارت-امکانات-
1

نرم افزار خزانه داری

2

چاپ چک، سفته، برات و اسناد حسابداری

3

گزارشات کامل از تمامی اسناد

4

مدیریت اسناد حسابداری

5

مغایرت گیری دقیق از اسناد ثبت شده

6

کاربری آسان

7

تعریف کدینگ دلخواه حسابداری در 6 سطح

8

ضمائم اسناد حسابداری در تمامی قسمت ها

9

صدور سند های مالی به صورت خودکار و دستی

برخی از امکانات برنامه عبارتند از :

امکانات عمومی برنامه

برخی از امکانات عمومی برنامه شامل :

دفتر تلفن

تقویم

تلفن های ضروری

یادداشت

امکانات چاپ چک

امکانات قسمت چاپ چک و مدیریت آن عبارتند از : 

عدم محدودیت در ثبت چک و چاپ آن
درج خودکار تاریخ به عدد و حروف، مبلغ به حروف و مبلغ پرفراژ
امکان جداسازی ارقام مبلغ به عدد هر سه رقم با کاراکترهای دلخواه
امکان جداسازی اعداد روز ، ماه و سال در تاریخ به عدد با کاراکترهای دلخواه
درج مبلغ معادل چک به تومان به صورت خودکار و دلخواه
امکان تغییر قلم (نوع، رنگ، اندازه) در کلیه پارامترهای چاپی
امکان درج تاریخ به حروف با دو یا چهار رقم به صورت خودکار
امکان چاپ یا عدم چاپ کلیه پارامترهای چاپی بر روی چک

تعیین ورود چک داخل چاپگر از راست، چپ یا وسط ، بصورت افقی یا عمودی
امکان درج سه متن ثابت و دو متن متغیر برروی چک
امکان تعریف چند شیوه یا الگو برای یک حساب جاری
دارای پیغام هشدار هنگامیکه 5 برگ یا کمتر از برگ های دسته چک باقی مانده است
دارای پیغام هشدار در هنگام صدور آخرین برگ دسته چک

دارای جدول نمایش رکوردهای ثبت شده در فرم صدور چک در بازه زمانی دلخواه
اتصال یک شیوه به یک دسته چک در هنگام تعریف دسته چک ها
پشتیبان گیری خودکار در هنگام خروج از برنامه برای حفظ و یا انتقال بانک اطلاعاتی
دارای برنامه های جانبی دفتر تلفن ، سررسید ، تلفنهای ضروری و …
امکان خط زدن عبارت حواله کرد با کاراکترهای دلخواه و در هنگام چاپ چک

امکان دانلود شیوه های جدید چک توسط کاربر بدون نیاز با واحد پشتیبانی
امکان چاپ لیست چکهای صادره
امکان چاپ رسید ، دستور پرداخت و تاییدیه چک های صادره
امکان درج خودکارروزهای هفته (شنبه ، یکشنبه ، …) بر روی چک یا رسید آن
امکان چاپ بارکدبرروی چک یا رسید آن

تفکیک نمایش وضعیت چکها (در حال صدور، درجریان وصول، پاس شده، برگشتی و باطل شده) در جداول گزارشگیری با رنگهای مختلف
امکان جایگذاری اعداد مبلغ به عدد و تاریخ به عدد در کادر چکهای صیاد
امکان چاپ نگاتیو (معکوس) مبلغ و تاریخ به عدد
اتصال روزهای هفته (شنبه، یکشنبه…) به تاریخ به حروف در صورت نیاز
اتصال متن کادر بابت به متن در وجه در هنگام صدور چک و در صورت نياز
امکان تهیه گزارش و چاپ از لیست چک های صادره و دریافتی
امکان ارسال لیست گزارش برروی word با الگوهای دلخواه

امکان تعریف الگوهای چاپی مختلف و دلخواه برای چاپ لیست های گزارشگیری
امکان ثبت چک های دریافتی از مشتری با امکان تفکیک وضعیت آنها
امکان تعریف حسابهای مختلف (جاری، پس انداز، قرض الحسنه و … )
امکان تعریف کلمه عبور برای ورود به برنامه

آگاهی از موجودی حسابها در هنگام صدور چک (درصوت نیاز)
امکان استفاده از چک چاپ آزاد بدون نیاز به تعریف حساب و دسته چک
امکان صدور رسید چک و دستور پرداخت و تاییدیه چک با اختصاص شماره سریال به هرکدام
امکان صدور سندهای دریافت و پرداخت صندوق و واریز و برداشت از حسابها
امکان نصب روی ویندوز 10و ویندوزهای تحت دامین
دارای فرم مغایرت گیری از حسابهای بانکی

دارای ثبت مشخصات مشتریان همراه با امکان تهیه گردش حساب هر کدام
دارای برنامه یادآور جهت نمایش چک های صادره و دریافتی در بازه زمانی دلخواه
امکان ارسال لیست های گزارشگیری به اکسل
امکان آگاهی و تهیه گزارش از موجودی حسابها پس از وصول اسناد و چکها
امکان واگذاری و پاس چند چک بصورت گروهی به یک حساب دلخواه
امکان اسکن چکهای صادره و دریافتی وذخیره آنها دربانک اطلاعاتی بصورت خودکار

امکان صدور انواع رسید چک، دستور پرداخت، تاییدیه چک و … با شماره سریال و شیوه های چاپی مخصوص به هر کدام در چکهای صادره و دریافتی
دارای برنامه راس گیری از چکهای مدت دار دریافتی یا صادره
امکان چاپ انواع چکهای ارزی و ریالی
دارای پیغام هشدار هنگام صدور چک در صورت کافی نبودن موجودی
امکان چاپ رسید چک همراه با تصویر آن
امکان صدور انواع چکهای تضمینی با تاریخ و بدون تاریخ

امکان تکرار پارامترهای چاپی (تاریخ، مبلغ ، متن دروجه و بابت و …) بصورت تکرار شده در یک صفحه در رسید چک
امکان استفاده از فرمهای دستور پرداخت وجه نقد و چک
امکان استفاده از چاپگرهای سوزنی و جوهر افشان
امکان واگذاری چند چک به صورت يكجا به بانک يا مشتریان همراه با چاپ رسید
امکان چاپ چک ها به صورت دسته ای

امکان ثبت درخواست وجه نقد یا درخواست صدور چک
امکان تعریف چند کاربر برای کار با برنامه با دسترسی خاص هر کدام (درنسخه شبکه)
امكان تهيه گزارش روزانه مديريتي بر اساس كليه حسابهاي بانكي
امکان ترازگیری از گردش حسابها بصورت دو ستونی یا چهار ستونی
امکان استفاده از حسابداری محض رویا
امکان ارسال کارشناس به محل مشتری در صورت نیاز برای نصب و آموزش
ارسال رایگان نرم افزار بدون هزینه

امکانات حسابداری

امکانات قسمت حسابداری شامل : 

امکان درج ردیف یا ردیف هایی از یک سند در سند دیگر
امكان اخذ کلیه گزارشات مورد نیاز حسابداران از پيش تعريف شده و قابل تعريف
امکان ثبت سند لحظه ای و تبدیل آن به سند دائم
دارای اخذ گزارش مرور حساب ها
دارای انواع ترازهای آزمایشی 2 ، 4 و 6 ستون
مرتب سازی گزارشات بر اساس یک یا چند فیلد

امکان تعیین پشتیبان گیری به صورت دستی و خودکار به هنگام خروج از برنامه
قابل اجرا بر روی ویندوزهای xp، 7، 8 و 10
دارای قفل سخت افزاری USB
امكان تعریف کدینگ دلخواه و در ۴ سطح (گروه، كل ، معين و تفضيلي )
امکان ثبت سند حسابداری با استفاده از ثبت شماره ثابت
قطعی کردن سندهای موقت و بالعکس
امکان مرتب سازی اسناد حسابداری بر اساس تاریخ سند
دارای جستجوی شرطی اسناد حسابداری

چاپ گروهی و پیوسته اسناد
تغییر شکل ظاهری برنامه به انتخاب کاربر
امکان حذف کلیه اسناد و کدینگ توسط مدیر
امكان تعريف كاربران متعدد براي دسترسي به برنامه با نام كاربري و كلمه عبور براي هر كدام
قطعي كردن اسناد در سطوح مديريت و رياست حسابداري

تعريف دسترسي هاي متنوع براي كاربران جهت دسترسي به قسمت‌هاي مختلف برنامه
امکان کنترل اسناد حسابداری در دو سطح جهت استفاده رئیس و مدیر مالی
امکان تعریف کدهای حسابداری به صورت گروه های دلخواه و اخذ گزارش از گروه های دلخواه
امکان تعریف شرکت و سال مالی
امکان تغییر کد حسابداری در اسناد دلخواه از یک کد ثبت شده به کد انتخاب شده توسط کاربر
تغییر سایز، قلم و رنگ گزارشات به انتخاب کاربر
دارای امکان اسکن ضمایم اسناد

امکان ارسال خروجی گزارشات به فرمت های xml – rtf- mdb – pdf – excel – HTML
امکان دسته بندی حسابها به صورت درختی
ثبت اطلاعات سند به تفکیک
امکان ایجاد تعیین دسترسی برای اسناد صادر شده توسط کاربر
جستجوی اسناد بر اساس اطلاعات درج شده در سند

تهیه انواع نمودارهای مقایسه ای
تحلیل دفترها در چند سطوح مختلف
امکان گزارش‌گیری دفاتر درآمد و هزینه ویژه مشاغل
امکان تبدیل دیتابیس اکسل دارایی و تبدیل به سند

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شامل :

پشتیبانی محصول جهت نصب ، تنظیمات ، خدمات قفل سخت افزاری ، پشتیبان گیری ، راه اندازی مجدد برنامه ، راهبری کاربر

آموزش از طریق اینترنت و تلفن

یک ماه امکان مرجوع نمودن نرم افزار در صورت عدم رضایت

در صورت درخواست شما کارشناس فنی به محل شرکت اعزام میگردد.

قبل از خرید، نرم افزار را نصب و شروع به کار کنید!!

لزوم سرعت عمل در انجام امور اداری ما را بر آن داشت تا سیستمی تهیه کنیم که کاربران به راحتی و سرعت بالا نرم افزار را قبل از خرید نصب نموده و به سرعت شروع به کار کنند، تا روند خرید و ارسال محصول انجام گیرد.

شما میتوانید نرم افزار را از طریق لینک زیر دانلود نموده و نصب کنید.

چنانچه در مراحل نصب نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید با شماره 02188745474 واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

با نظرات خود ما را در ارائه بهتر مطالب یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *