حسابداری-محض-تحت-وب2
حسابداری محض تحت وبحسابداری-محض-تحت-وب2

نرم افزار حسابداری محض (نسخه تحت وب)

نرم افزار حسابداری محض (تحت وب) : با شروع جنبش نرم‌افزاري، بيشتر مديران آگاه، در راستاي توسعه و گسترش مجموعه مديريتي خويش و افزايش راندمان كاري، استفاده از سيستم‌هاي نرم‌افزاي را سرلوحه كارهاي خود قرار مي دهند.

در اين ميان مجموعه هايي موفق تر هستند كه با آگاهي بيشتري سراغ اتوماسيون رفته، و از مدل هاي عمومي رايج استفاده كوركورانه ندارند.

به عبارت ديگر با يك مشاوره صحيح، به دنبال نرم‌افزاري سفارشي، مناسب با خصوصيات و ويژگيهاي كاري خود مي باشند.

هرچند اين مسئله در نگاه اول هزينه زيادي را به مجموعه تحميل مي كند، ولي يك مدير كاردان مي داند كه در طول مدت عمر نرم‌افزار، كليه هزينه هاي فوق جبران شده و حتي سودآوري بيشتري را عايد مجموعه مي نمايد.

حسابداران در فرآیند مدیریت مالی و تجاری، از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند. زیرا این افراد چه در حوزه خدماتی یا پیمانکاری و چه در حوزه بازرگانی و تولیدی فعالیت کنند، سوابق مالی یک کسب و کار را مورد بررسی قرار می دهند.

اما از آنجایی که مسئولیت حسابدار با توجه به حوزه کسب و کار و یا کوچک و بزرگ بودن شرکت متفاوت است، هر حسابدار ممکن است وظایف کاری مختلفی در روز داشته باشد.

در زیر به برخی از وظایف یک حسابدار اشاره مینماییم:

برخی از وظایف حسابدار :

  • تهیه و پردازش حقوق و دستمزد ماهیانه
  • تعامل با حسابرسان داخلی و خارجی شرکت
  • تهیه و بررسی هزینه ها، بودجه ها، درآمد، هزینه، فاکتور و سایر اسناد حسابداری
  • آماده سازی صورت های سود و زیان و گزارشات ماهانه حسابداری
  • تجزیه و تحلیل روند درآمد و هزینه
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی برای تهیه گزارش اظهارنامه مالیاتی

برخی از مزایای داشتن سیستم حسابداری :

برای متخصصان حسابداری، نرم افزار حسابداری دارایی با ارزش شرکت است که به طور قابل توجهی به بهبود بهره وری بخش مالی کمک می کند. برخی از مزایای مهم پیاده سازی نرم افزار حسابداری در شرکت ها شامل:

  • تضمین کنترل مالی شرکت
  • پس انداز هزینه های مازاد
  • افزایش دقت و صحت اطلاعات صورتهای مالی
  • تهیه استراتژی های هوشمندانه در جهت بهبود تصمیم گیری
  • امنیت داده های محرمانه مالی

برخی از امکانات برنامه عبارتند از :

امکانات عمومی برنامه

برخی از امکانات عمومی برنامه شامل :

دفتر تلفن

تقویم

تلفن های ضروری

یادداشت

امکانات حسابداری محض

امکانات قسمت حسابداری محض عبارتند از : 

امکان درج ردیف یا ردیف هایی از یک سند در سند دیگر
امكان اخذ کلیه گزارشات مورد نیاز حسابداران از پيش تعريف شده و قابل تعريف
امکان ثبت سند لحظه ای و تبدیل آن به سند دائم
دارای اخذ گزارش مرور حساب ها
دارای انواع ترازهای آزمایشی 2 ، 4 و 6 ستون
مرتب سازی گزارشات بر اساس یک یا چند فیلد
امکان تعیین پشتیبان گیری به صورت دستی و خودکار به هنگام خروج از برنامه
قابل اجرا بر روی ویندوزهای xp، 7، 8 و 10
دارای قفل سخت افزاری USB

امكان تعریف کدینگ دلخواه و در ۴ سطح (گروه، كل ، معين و تفضيلي )
امکان ثبت سند حسابداری با استفاده از ثبت شماره ثابت
قطعی کردن سندهای موقت و بالعکس
امکان مرتب سازی اسناد حسابداری بر اساس تاریخ سند
دارای جستجوی شرطی اسناد حسابداری
چاپ گروهی و پیوسته اسناد
تغییر شکل ظاهری برنامه به انتخاب کاربر
امکان حذف کلیه اسناد و کدینگ توسط مدیر
امكان تعريف كاربران متعدد براي دسترسي به برنامه با نام كاربري و كلمه عبور براي هر كدام
قطعي كردن اسناد در سطوح مديريت و رياست حسابداري
تعريف دسترسي هاي متنوع براي كاربران جهت دسترسي به قسمت‌هاي مختلف برنامه
امکان کنترل اسناد حسابداری در دو سطح جهت استفاده رئیس و مدیر مالی
امکان تعریف کدهای حسابداری به صورت گروه های دلخواه و اخذ گزارش از گروه های دلخواه
امکان تعریف شرکت و سال مالی

امکان تغییر کد حسابداری در اسناد دلخواه از یک کد ثبت شده به کد انتخاب شده توسط کاربر
تغییر سایز، قلم و رنگ گزارشات به انتخاب کاربر
دارای امکان اسکن ضمائم اسناد
امکان ارسال خروجی گزارشات به فرمت های xml – rtf- mdb – pdf – excel – HTML
امکان دسته بندی حسابها به صورت درختی
ثبت اطلاعات سند به تفکیک
امکان ایجاد تعیین دسترسی برای اسناد صادر شده توسط کاربر
جستجوی اسناد بر اساس اطلاعات درج شده در سند
تهیه انواع نمودارهای مقایسه ای
تحلیل دفترها در چند سطوح مختلف
امکان گزارش‌گیری دفاتر درآمد و هزینه ویژه مشاغل
امکان تبدیل دیتابیس اکسل دارایی و تبدیل به سند
تعریف مرکز سود، سرمایه گذاری و هزینه

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شامل :

پشتیبانی محصول جهت نصب ، تنظیمات ، خدمات قفل سحت افزاری ، پشتیبان گیری ، راه اندازی مجدد برنامه ، راهبری کاربر

آموزش از طریق اینترنت و تلفن

یک ماه امکان مرجوع نمودن نرم افزار در صورت عدم رضایت

در صورت درخواست شما کارشناس فنی به محل شرکت اعزام میگردد.

قبل از خرید، نرم افزار را نصب و شروع به کار کنید!!

لزوم سرعت عمل در انجام امور اداری ما را بر آن داشت تا سیستمی تهیه کنیم که کاربران به راحتی و سرعت بالا نرم افزار را قبل از خرید نصب نموده و به سرعت شروع به کار کنند، تا روند خرید و ارسال محصول انجام گیرد.

شما میتوانید نرم افزار را از طریق لینک زیر دانلود نموده و نصب کنید.

چنانچه در مراحل نصب نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید با شماره 02188745474 واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

با نظرات خود ما را در ارائه بهتر مطالب یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *