مطب-تحت-وب
نرم افزار مطب تحت وب

نرم افزار مطب سینا (تحت وب)

نرم افزار مطب سینا (تحت وب) : با پیشرفته تکنولوژی و درک تاثیر آن بر زندگی به راحتی میتوان دریافت که یکی از مهمترین حوزه های کاربرد تکنولوژی حوزه بهداشت و درمان است.

استفاده از تکنولوژی کامپیوتری توسط پزشکان مزایایی از جمله بهبود کیفیت، امنیت و اثربخشی مراقبت سلامت، کاهش خطاهای پزشکی، مدیریت بیماری‌های حاد و مزمن، بروزرسانی اطلاعات و ایجاد فرصتی برای نظارت و کمک به تصمیم‌سازی پزشکی از طریق بهبود دسترسی به اطلاعات پزشکی را در بر دارد.

از این رو در حوزه مدیریت مطب نمی‌توان از اهمیت حیاتی اطلاعات چشم پوشی نمود.

روش‌های سنتی و قدیمی مدیریت اطلاعات پاسخگوی شرایط پیچیده و در حال تغییر امروز نیست و نمی‌توان در برخورد با مشکلات و تصمیم‌گیری صرفاً به گزارشات محدود و گفته‌های پرسنل اتکا نمود.

امروزه با ظهور و فراگیری تکنولوژی در جوامع، نوع جدیدی از تکنوفوبیا در انسان‌ها بوجود آمده است.

این نوع هراس در اعتماد و استفاده از تکنولوژی نرم‌افزار مشاهده می‌گردد. در عصر حاضر نرم‌افزارها به راحتی می‌توانند بسیاری از دغدغه‌های ذهنی و عملی مدیران را از میان بردارند و به شیوه‌ای موثر و کارآمد به جمع آوری، طبقه بندی و پردازش انبوهی از اطلاعات بپردازند.

چرا نرم افزارهای مدیریت مطب ؟

حال این سوال برای ما ایجاد میشود که چه نیازی به استفاده از سیستم های مدیریت مطب است؟ چرا استفاده از سیستم بایگانی سنتی و طبقه بندی پرونده بیماران به شیوه قدیم باعث ایجاد مشکلات فراوان در سازمان ما میشود؟

پزشکان امین بیماران خود هستند و اطلاعات بیماران همانند پرونده های اشخاص نزد وکلا محرمانه است.

در صورتی که پرونده بیماران مفقود گردد و یا دست افراد غیر افتد، امکان سوء استفاده از پرونده وجود دارد. لذا پزشکان نه تنها برای راحتی و سرعت بخشیدن به کار خود بلکه برای تامین امنیت اطلاعات بیماران به برنامه های مدیریت پرونده بیماران نیازمندند.

این تنها یکی از موارد ضعف سیستم های بایگانی قدیم میباشد.

در زیر به برخی از مشکلات متداول در سیستم های بایگانی قدیم اشاره میکنیم:

از بین رفتن و مستهلک شدن پرونده ها بر اثر گذر زمان و یا حوادث طبیعی

عدم امکان برقراری امنیت کامل در پرونده های فیزیکی و امکان دسترسی اشخاص نامرتبط با پرونده های محرمانه

اشغال زیاد فضا در سازمان به علت نگهداری پرونده های قدیمی

رهگیری دقیق پرونده ها از نقطه دریافت توسط افراد در سازمان تا انتهای کار

جامع، سریع، کارآمد

سیستم جامع امکان ثبت پرونده بیماران به همراه ضمائم آنها و جستجوی دقیق پرونده بیماران از تمامی آیتم ها را دارد.

در این برنامه امکان ثبت ، تسویه و گزارش قبض ها فراهم گردیده .

همچنین امکاناتی نظیر نوبت دهی ، لیست بیمه ، انبار ، گزارش پرداختی ها ، انواع فرمت های چاپ قبض ، پشتیبان گیری و …. در برنامه تعبیه گردیده.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
چارت-امکانات-مطب
1

سیستم مدیریت مطب

2

سرعت بالای نرم افزار، در هنگام استفاده از آن

3

امنیت بالای نرم افزار

4

ضمیمه نمودن مدارک بیماران با هر فرمت دلخواه

5

امکان نوبت دهی ، لیست بیمه ، گزارشات دقیق از تمامی قسمت ها

6

قابل احرا بر روی تمامی سیستم عامل ها

7

بایگانی پرونده بیماران با تاریخ و ساعت دقیق

8

استفاده از بانک اطلاعاتی قوی

9

استفاده از نرم افزار بر بستر وب

برخی از امکانات برنامه عبارتند از :

امکانات عمومی برنامه

برخی از امکانات عمومی برنامه شامل :

دفتر تلفن

تقویم

تلفن های ضروری

یادداشت

امکانات مطب سینا

امکانات مطب سینا :

امکان ثبت و تغییر مشخصات بیماران
امکان ثبت انواع خدمات و تعرفه خدمات پزشکی با درصد بیمه و فرانشیز یا آزاد
امکان ایجاد جدول نوبت و نوبت دهی جهت ویزیت بیماران
امکان اسکن مدارک پرونده بیماران
امکان ضمیمه نمودن فیلمهای رادیولوژی در پرونده بیماران
امکان ثبت و نمایش سوابق بیمار

امکان ثبت مشخصات تکمیلی بیماران
امکان ورود اطلاعات بیماران از فایل اکسل به برنامه مطب
امکان استفاده از قلم نوری جهت نسخه نویسی
امکان افزودن فایل‌های صوتی ، تصویری و بانک اطلاعاتی مختلف در پرونده بیمار
امکان گزارشگیری از گردش صندوق و بانک بصورت روزانه، ماهانه یا بازه زمانی دلخواه
امکان صدور قبض در هنگام نوبت دهی یا پس از ویزیت
امکان چاپ قبض و گزارشات

امکان تسویه قبض پس از صدور آن
امکان ثبت اقلام دارویی و مصرفی در برنامه و در هنگام صدور قبض
امکان تعریف کاربر منشی و پزشک در نسخه شبکه
تعیین سطح دسترسی برای کاربران به قسمتهای مختلف برنامه
امکان برقراری گفتگوی نوشتاری بین منشی و پزشک به همراه ارسال فایل بدون نیاز به اینترنت در مطب
دارای رسم نمودار رشد برای کودکان

امکان تعریف چند پزشک
سیستم نوبت دهی همزمان برای چند پزشک
قابل استفاده برای کلیه تخصصهای پزشکی
امکان استفاده در آزمایشگاه
استفاده از امکانات کامل حسابداری
امکان ثبت چک های دریافتی و صادره

امکان چاپ چک توسط پرینتر
پشتیبانی از طریق تلفن و اینترنت
نصب و آموزش رایگان

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شامل :

پشتیبانی محصول جهت نصب ، تنظیمات ، خدمات قفل سحت افزاری ، پشتیبان گیری ، راه اندازی مجدد برنامه ، راهبری کاربر

آموزش از طریق اینترنت و تلفن

یک ماه امکان مرجوع نمودن نرم افزار در صورت عدم رضایت

در صورت درخواست شما کارشناس فنی به محل شرکت اعزام میگردد.

قبل از خرید، نرم افزار را نصب و شروع به کار کنید!!

لزوم سرعت عمل در انجام امور اداری ما را بر آن داشت تا سیستمی تهیه کنیم که کاربران به راحتی و سرعت بالا نرم افزار را قبل از خرید نصب نموده و به سرعت شروع به کار کنند، تا روند خرید و ارسال محصول انجام گیرد.

شما میتوانید نرم افزار را از طریق لینک زیر دانلود نموده و نصب کنید.

چنانچه در مراحل نصب نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید با شماره 02188745474 واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.