نرم افزار تخصصی پزشک عمومی

بنر نرم افزار مطب
مطب تحت وبفیش-مطبقبض-مطبارسال-پیامکقلم-نوری-پزشککالر-آیدیدستگاه-پوزفیش-پرینترنرم افزار تخصصی پزشکقلم-نوری،-دستگاه-پوز،-کالر-آیدینوبت-دهی-صدور-قبض-و-مدیریت-پرداختسیستم-مکانیزه-ثبت-پروندهنرم-افزار-مطبتضمین-حسابداری-آساننرم-افزار-مطب-بسیار-آسان
کاتالوگ محصول
مقایسه نسخه ها
خرید نرم افزار
لیست قیمت
دانلود برنامه
گالری تصاویر برنامه
راهنمای برنامه

نرم افزار تخصصی پزشک عمومی

نرم افزار تخصصی پزشک عمومی و داخلی‌ (مطب سینا) در راستای سهولت در پذیرش، ویزیت و سایر موارد مربوط به این امر طراحی شده است.

از مزایای استفاده از این برنامه، صرفه جویی در وقت و عدم نیاز به پرونده‌های حجیم کاغذی و کم شدن هزینه‌های مراکز درمانی می‌باشد.

نوبت‌دهی و پذیرش بیماران از طریق سامانة مطب سینا انجام می‌گردد، مضافاً اینکه طریقة نوبت‌دهی می‌تواند توسط کاربر مرکز درمانی و با نظر پزشک تعیین شود.

(به عنوان مثال نظر پزشک این گونه است که حداکثر 20 دقیقه برای ویزیت هر بیمار لازم است که در بخش نوبت‌دهی برنامه، این شکل زمان‌بندی قابل اعمال خواهد بود).

 
آرشیو پرونده بیماران
جستجوی آسان بیماران
سیستم نوبت دهی
گزارش قبوض بیماران
قلم نوری در مطب
 
خروجی لیست بیمه
ارسال پیامک در قسمت های مختلف
چاپ قبوض
پشتیبانی نرم افزار

ارسال پیامک (SMS)

در نرم افزار تخصصی پزشک عمومی یکی از مهمترین بخش های نرم افزار ارسال پیامک به بیماران میباشد.

در نرم افزار تخصصی پزشک اطفال این امکان فراهم شده تا در بخش های مختلف نرم افزار به مراجعه کنندگان پیامک ارسال گردد.

همچنین در صورت نیاز پزشک این امکان وجود دارد که پیامک دلخواه با توجه به شیوه کار ایشان طراحی گردد و یا در صورت نیاز پیامک در برخی قسمت ها ارسال نگردد.

امکان ارسال پیامک در قسمت های زیر به صورت پیش فرض:

ارسال پیام پس از ثبت پرونده بیماران

ارسال پیامک پس از نوبت دهی

ارسال پیامک پس از صدور قبض

ارسال پیامک پس از تسویه قبوض

ارسال پیامک های مناسبتی

ارسال پیامک های جشنواره و تخفیف

نحوه چاپ قبوض

در نرم افزار تخصصی پزشک عمومی امکان چاپ قبوض به شیوه ها و سایزهای مختلف وجود دارد.

امکان چاپ قبوض به صورت A4 – A5 و سایز استاندارد پرینترهای حرارتی (فیش پرینتر)

امکان چاپ عبارات :

تاریخ

شماره قبض

نام بیمار

شماره پرونده

شرح خدمات (به همراه قیمت و سهم سازمان و سهم بیمار)

هزینه ها و مبالغ پرداختی

متن سر صفحه و پاصفحه

کد کاربر ثبت کننده و ….

تعریف پرونده بیماران در نرم افزار تخصصی پزشک عمومی

مهمترین قسمت برنامه ثبت پرونده بیماران است.

در برنامه مطب امکان تعریف پرونده بیماران به آسانی توسط منشی در پنجره زیر وجود دارد .

همانطور که مشاهده مینمایید امکان پر کردن فیلدهای زیر برای هر بیمار وجود دارد.

همچنین امکان اسکن پرونده بیماران و یا ضمیمه نمودن انواع فایلها (PDF ، صوتی ، تصویری، اکسل، ورد و …) از داخل کامپیوتر وجود دارد.

همچنین استفاده از قلم نوری برای ثبت تشخیص پزشک در پرونده بیماران و امکان تایپ نمودن تشخیص پزشک به تفکیک تاریخ و ساعت وجود دارد.

در این پنجره امکان جستجوی تمامی اشخاص با توجه به تمامی فیلدها وجود دارد.

برای مثال شما میتوانید با توجه به کد ملی، شماره پرونده، نام، آدرس و … پرونده یک بیمار را پیدا کنید.

در صورت ثبت اشتباه یک پرونده امکان تغییر و یا حذف آن توسط کاربر وجود دارد.

فرم ثبت پرونده بیماران

نحوه نوبت دهی

در قسمت ثبت پذیرش، امکان تعیین نوبت به صورت ساعتی و یا تعیین شماره برای بیماران وجود دارد.

در این قسمت امکان تعیین روز نوبت دهی و پزشک مربوطه وجود دارد.

همچنین امکان ایجاد نوبت بر اساس زمان (تعیین بازه زمانی برای بیماران) فراهم گردیده.

پس از نوبت دهی این امکان فراهم شده تا در صورت نیاز پیامک به صورت خودکار و یا دستی ارسال گردد.

ثبت-پذیرش-و-نوبت-دهی

تسویه قبوض و انبار

در نرم افزار تخصصی پزشک عمومی ثبت پرداختی بیماران، صدور قبض، گزارشات پرداختی، ورود و خروج محصولات انبار، مشخص نمودن نوع و نحوه پرداختی و ارسال پیامک پس از صدور قبض و پس از تسویه کامل از امکانات این قسمت میباشد.

تسویه-مطب

ثبت تشخیص پزشک

در برنامه این امکان تعبیه شده که شما میتوانید تشخیص های متداول خود را به همراه عنوان در کادرهای تکراری ثبت نمایید و در صورت لزوم هر کدام را فراخوانی کنید.

همچنین این امکان وجود دارد که تنها با کلیک کردن روی این دکمه ها موارد از قبل ذخیره شده در قسمت تشخیص برای هر بیمار ثبت شود و نیازی به تایپ مجدد وجود نداشته باشد.

ثبت-تشخیص-آسان-با-کیبورد

خدمات ما

نرم افزاری که شما تهیه میکنید حاصل تلاش سالها متخصصین ما میباشد.

این نرم افزار پس از گذراندن آزمایش های مختلف بدون هیچ باگ نرم افزاری به بازار ارائه شده.

همپنین شما نرم افزاری را تهیه میکنید با بهترین تیم پشتیبانی و پاسخ گویی که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات و درخواست های شما خواهند بود.

لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت از محصول امکان مرجوع نمودن آن به مدت یک ماه به هر دلیلی وجود دارد.

این متن چقدر برای شما مفید بود؟

با کلیک بر روی ستاره ها به این نوشته رای دهید.

میانگین رای ها 5 / 5. تعداد رای ها: 1

تا کنون نظری ثبت نشده. اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

از اینکه این پست برای شما مفید بود بسیار خوشحالیم

برای مشاهده مطالب و اخبار بروز، با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

از اینکه این نوشته برای شما مناسب نبود متاسفیم. خوشحال میشیم با نظردهی مارو در بهبود این مطلب راهنمایی کنید.

ما رو در بهبود این مطلب یاری کنید.

با نظرات سازنده خود ما رو در بهبود این نوشته ها یاری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

با نظرات خود ما را در ارائه بهتر مطالب یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =