فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نرم‌افزارهای تحت وب

نرم‌افزارهای تحت وب
اگر بخواهیم روندی ساده از شکل گیری نرم افزارها را شرح دهیم می‌توانیم Windows Application سپس Network Application و در نهایت به Web Application اشاره کنم. نرم افزارهای تحت وب بر بستر وب طراحی شده اند. در این نوع نرم افزارها فایل اصلی برنامه به همراه بانک اطلاعاتی بر روی سرور نصب میگردد و کاربران میتوانند از مکان های مختلف از طریق مرورگر خود برنامه را باز نموده و به راحتی و سرعت بالا با برنامه کار کنند.
نرم افزارهای تحت وب
عدم نیاز به نصب
secure
امنیت بیشتر اطلاعات
دسترسی آسان و سریع
اجرا در پلتفرم‌های مختلف
عدم نیاز
به نصب
secure
امنیت
بیشتر اطلاعات
دسترسی
آسان و سریع
اجرا در
پلتفرم‌های مختلف

ویژگی‌های نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده محتوای هر یک از ویژگی‌های خاص نرم‌افزارهای سیناپردازش، آن را انتخاب کنید.


توجه به نیازهای مشتریان در جهت پاسخگویی موثر به نیازها و جلب رضایت و خوشنودی ایشان، ما را بر آن داشت تا با گردآوری اشخاص مجرب در زمینه پشتیبانی، پاسخگوی سریع مشتریان عزیز باشیم.
مهمترین رکن در انتخاب هر نرم‌افزاری پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن است. چرا که در صورت انتخاب یک نرم‌افزار با پشتیبانی ضعیف، عملا امکان استفاده از آن نیست.
و یا در صورتی که شرکتی که از آن نرم‌افزار تهیه می‌شود پس از مدتی به فعالیت خود ادامه ندهد و شرکت معتبری نیست احتمال از دست رفتن تمامی اطلاعات ثبت شده در برنامه بسیار است.
لذا نباید زحمات کاربران استفاده کننده از برنامه را نادیده بگیریم و با انتخاب نادرست یک نرم‌افزار با پشتیبانی ضعیف وقت و انرژی خود را به هدر دهیم.
شرکت نرم‌افزاری سیناپردازش با سابقه‌ای بالغ بر ۳۰ سال و ارائه خدمات متنوع به مشتریان، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که نرم‌افزارها به صورت دقیق و بدون ایراد کار کرده و در صورت ایجاد هر خطایی در برنامه، تیم پشتیبانی به سرعت مشکلات را بر طرف کنند.

اغلب در هنگام انتخاب یک محصول فیزیکی و یا نرم‌افزاری شما با این مشکل مواجه بوده‌اید که آن محصول بر طرف کننده تمام نیازهای شما نمی‌باشد.
ما مفتخریم که نرم‌افزارهای جامع شرکت تمام نیازهای مشتری را برطرف می‌کند و در صورت درخواست مشتری برای ایجاد امکانات جدیدی که در برنامه موجود نباشد، امکانات جدید با کیفیت بالا به برنامه اضافه می‌گردد.

سیستم‌های جامع سیناپردازش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت اضافه شدن امکانی برای کاربر مد‌نظر، این امکان در نسخه‌های آپدیت برای بقیه کاربران به صورت رایگان قرار می‌گیرد.