فهرست
جستجو در سایت

۰۲۱-۸۸۸۰۶۸۸۸

ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نرم‌افزار خزانه داری

خزانه داری
دسترسی سریع
مشاوره خرید
مشاوره خرید
نظر مشتریان
نظر مشتریان
امکانات محصول
امکانات محصول
دموی محصول
دموی محصول
نرم‌افزار خزانه داری

با استفاده از نرم افزار خزانه داری سیناپردازش می‌توانید تمامی فرم های بانکی شامل فرم های واریز و برداشت، فرم های پایا و ساتنا، چک ، برات و سفته و رسید چک را چاپ نمایید . همچنین از مهمترین امکانات برنامه می‌توان به مدیریت حساب‌های بانکی، صندوق و اشخاص اشاره کرد.
نرم افزار خزانه داری سیناپردازش یک نرم افزار جامع جهت ثبت و گزارش گیری دقیق تمام اسناد حسابداری است. این نرم افزار با بهره گیری از بانک اطلاعاتی اسکیوال سرور پردازش اطلاعات را با سرعت بالا انجام می‌دهد و دریافت و پرداخت را به صورت حرفه ای در قالب یک برنامه جامع برای شما امکان پذیر می‌کند.
تمامی این قابلیت‌ها در برنامه‌ای کاربرپسند در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. کاربرپسند بودن برنامه هم از جهت منعطف بودن در برابر تعیین شکل دلخواه کاربر برای فرم‌ها و اسناد تعریف شده است و هم در سادگی برنامه در عملکرد و ارتباط متقابل برنامه با کاربر جهت یادآوری سررسیدها و یا ارسال پیامک به خوبی ملموس است.

مشاهده همه مخفی کردن

برخی از تصاویر و امکانات نرم‌افزار خزانه داری

مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار خزانه داری
ریز امکانات چک چاپ
مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار خزانه داری
ریز امکانات چک چاپ
مشاهده کامل امکانات نرم‌افزار، با انتخاب دکمه مشاهده ریز امکانات.
برای مشاهده بهتر، دکمه بزرگنمایی رو انتخاب کنید.
پشتیبانی از تمامی چاپگرها
نرم افزار خزانه داری به گونه ای طراحی شده که تمامی چاپگرهای موجود در ویندوز را به راحتی شناسایی و فرم های مورد نظر را چاپ می‌کند. این برنامه با چاپگرهای لیزری، جوهرافشان و سوزنی از جمله pb2 – Epson plq22 – PR2plus– pr2E – pr9 کاملا سازگار است.
نرم افزار خزانه داری
پشتیبانی از تمامی چاپگرها
نرم افزار خزانه داری به گونه ای طراحی شده که تمامی چاپگرهای موجود در ویندوز را به راحتی شناسایی و فرم های مورد نظر را چاپ می‌کند. این برنامه با چاپگرهای لیزری، جوهرافشان و سوزنی از جمله pb2 – Epson plq22 – PR2plus– pr2E – pr9 کاملا سازگار است.
نرم افزار خزانه داری

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ویژگی‌های نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده هر یک از ویژگی‌های خاص نرم‌افزار خزانه داری، آن را انتخاب کنید.

اجرای نرم‌افزار خزانه داری به صورت دمو
کاربر گرامی برای دانلود و نصب دمو نرم افزار خزانه داری می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی جهت نصب و کارکرد نرم افزار با کارشناسان پشتیبانی سیناپردازش تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی تمامی مراحل نصب و آموزش را به صورت کامل برای شما انجام می‌دهند.
آموزش نرم‌افزار خزانه داری

تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند.
برای مشاهده فایل‌های آموزشی نرم‌افزار خزانه داری می‌توانید بر روی دکمه (فایل‌های آموزشی نرم افزار خزانه داری) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها می‌توانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.

امکان استفاده از برنامه به صورت شبکه و یا تحت وب
نرم افزار خزانه داری به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری قابلیت استفاده یک کاربر را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از نرم‌افزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید می‌توانید نسخ تحت وب را تهیه نمایید.

دسترسی به قسمت‌های مختلف

از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت‌ های اصلی در امور مالی محسوب می‌شود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار خزانه داری تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.
پشتیبانی رایگان
تمامی محصولات نرم افزاری سیناپردازش به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان هستند. در طول مدت یکسال تمامی خدمات پشتیبانی از جمله نصب، آموزش، تنظیمات فایل اجرایی نرم افزار، تعویض قفل سوخته یا خراب و غیره به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
نرم‌افزار مودیان مالیاتی
نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی
نرم‌افزارهای اصناف
نرم‌ افزارهای اصناف
نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی سروش
نرم افزار دبیرخانه

دیگر نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از نرم‌افزارها، آن را انتخاب کنید.

نرم‌افزار خزانه داری، بررسی، انتخاب و خرید

نرم‌افزار خزانه داری
بررسی، انتخاب و خرید

ثبت اسناد مالی و حسابداری

ثبت اسناد

نرم افزار خزانه داری سیناپردازش با فراهم آوردن شیوه‌های مختلف دریافت و پرداخت در قالب یک برنامه جامع رسیدگی به امور حسابداری را آسان و سریع کرده است. امکان ثبت، تنظیم و چاپ اسناد بانکی به راحتی امکان پذیر است. امکان ثبت اسناد هزینه، درآمد، صندوق، بانک و همچنین سند آزاد در برنامه وجود دارد. همچنین قابلیت گزارش گیری و جستجو در تمامی قسمت های برنامه تعریف شده است.
در قسمت چاپ نیز امکان چاپ لیست اسناد، روکش سند، چاپ لیست گزارش گیری نیز وجود دارد

چاپ چک

در برنامه خزانه داری سیناپردازش امکان چاپ و مدیریت چک به صورت تخصصی وجود دارد. شما می‌توانید تمامی چک های خود را به راحتی در فضای برنامه ثبت و تنظیم‌ کنید.
دسترسی به تنظیمات چاپی در داخل برنامه، دسترسی به تنظیمات چک از جمله کادر و یا تغییر عبارات روی چک به دلخواه کاربر و یا تغییر فونتِ عباراتِ روی چک همگی از جمله مزیت‌های برنامه ما محسوب می‌شوند. در این برنامه شما هیچ محدودیتی برای ثبت چک یا تعریف شیوه های جدید بانکی ندارید. و در آخر اینکه برنامه خزانه داری سیناپردازش برای چاپ چک و سایر گزارشات سازگار با تمامی چاپگرها طراحی شده است.

چاپ دستور پرداخت و رسیدهای مربوطه

دستور پرداخت

امکان ثبت و چاپ رسید چک‌، دستور پرداخت و درخواست وجه برای کاربر به آسانی در برنامه فراهم شده است. در کنار این امکانات، کاربر به راحتی می‌تواند تنظیمات دلخواه خود را برای رسیدهای مورد نظر خود اعمال کند.

چاپ سفته و برات

سفته و برات به آسانی در برنامه از سوی کاربر ثبت و چاپ می‌شود. کاربر می‌تواند قالب‌های پیش‌فرض موجود برای این اسناد را با چند کلیک به راحتی به نحو دلخواه خود، تغییر بدهد.‌ جستجوی آسان و دقیق همانطور که در تمامی بخش های برنامه تعریف شده است، در قسمت سفته و برات نیز وجود دارد.

چاپ فرم های ساتنا و پایا

ساتنا و پایا

در این برنامه امکان ثبت، گزارش گیری، جستجو و چاپ تمامی فرم های ساتنا و پایا وجود دارد. علاوه بر وجود قالب‌های مد نظر بانکی، امکان تنظیمات دلخواه در قسمت چاپ فرم ها فراهم شده تا کاربران بتوانند تغییرات مد نظر خود را به راحتی انجام داده و یا شیوه های جدید را تعریف کنند.

چاپ فیش های بانکی

ثبت، گزارش گیری، جستجو و چاپ فیش های بانکی در برنامه تعریف شده است. در محیطی ساده و کاربرپسند کاربر به آسانی می‌تواند قالب‌های پیش‌فرض بانکی فیش‌های بانکی را در صورت تمایل به نحو دلخواه خود تنظیم و چاپ‌ کند.

چاپ چک آزاد

چک آزاد

در صورتی که مایلید چک های شخص و یا شرکت دیگری را چاپ کنید و نیازی به ثبت آن ها و دریافت رسید چک ندارید می‌توانید از قسمت چک چاپ آزاد که در برنامه تعریف شده، استفاده کرده و با وارد نمودن عبارات (مبلغ، دروجه، تاریخ، بابت) به راحتی چک های دلخواه خود را چاپ کنید.

گزارش های جامع

ثبت، تنظیم و چاپ گزارشات یکی از قسمت های ضروری برنامه خزانه داری محسوب می‌شود‌. در تمامی بخش های برنامه امکان جستجو و گزارش‌گیری برای کاربران وجود دارد.

اجرای برنامه به صورت شبکه

شبکه و غیر شبکه

نرم افزار خزانه داری به صورت پیش فرض در دو حالت شبکه و غیر شبکه ارائه می‌شود. همچنین کاربر به آسانی می‌تواند در هرزمان، تعداد کاربر بیشتری تعریف کنید.
محیط کاربری آسان، عدم محدودیت در نصب نرم افزار و اجرای برنامه بدون باگ از جمله مواردی است که این برنامه را نسبت به بسیاری نرم افزارهای مشابه برتری می‌دهد.
در این برنامه برای ایجاد امنیت بیشتر در بخش های مختلف مالی، امکان تعریف نوع دسترسی کاربران در تمامی قسمت ها وجود دارد. اعمال محدودیت در دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف برنامه موجب برخورداری از فضایی امن خواهد شد. از سوی دیگر مدیر می‌تواند با تعریف نقش‌های کاربران، امکان اضافه یا حذفِ دسترسی ها را به صورت گروهی ایجاد کند.

وجه تمایز

چاپ در قسمت های مختلف

به جرات می‌توان گفت که تنها نرم افزار موجود که امکان اعمال تنظیمات دلخواه کاربر و چاپ در قسمت های مختلف برنامه (چک، رسید چک، پایا و ساتنا، فیش بانکی، سفته) را به نحوی در اختیار کاربران قرار داده تا به آسانی تنظیمات مد نظر خود را ثبت نموده و آنها را چاپ کنند، نرم افزار خزانه داری سیناپردازش است.

محیط کاربری

وجود امکانات متنوع و داشتن محیط کاربری آسان و کاربر پسند نرم افزار خزانه داری سیناپردازش را نسبت به سایر نسخه‌های مشابه در بازار برتری می دهد.

خدمات پشتیبانی

با وجود تیم متخصص پشتیبانی، شما با خیال راحت می توانید از محصول ما برای مدیریت همه ی فعالیت‌های حوزه‌ی دریافت و پرداخت خود بهره بگیرید. این نرم افزار دارای یکسال پشتیبانی رایگان است.
نصب نرم افزار بسیار آسان است و آموزش های نصب و کار با قسمت های مختلف برنامه در وب سایت شرکت قرار گرفته است. با این وجود پس از خرید محصول، بسته نرم افزار به همراه قفل سخت افزاری و دی وی دی برای شما ارسال می‌ شود و کارشناسان ما برای نصب نرم افزار با شما تماس می گیرند و جلسات آموزشی با هماهنگی شما برگزار می شود. همچنین تیم پشتیبانی قوی شرکت برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما حاضر است.

امکان چاپ چک در نرم افزار خزانه داری

یکی از بخش‌های نرم افزار خزانه داری سیناپردازش مخصوص ثبت و تنظیم اطلاعات چک و چاپ چک است. این بخش علاوه بر اینکه مجهز به قالب‌های پیش‌فرض همه‌ی بانک‌هاست، کاربر می‌تواند به راحتی تمامی تنظیمات مخصوص نوشتن چک را به طور دلخواه خود تغییر دهد.
امکان ضمیمه‌ نمودن چک امضا شده به برنامه، امکان ثبت و بایگانی اطلاعات حساب‌های بانکی، امکان یادآور شدن موعد پرداخت چک به همراه امکان ارسال پیامک، از ویژگی‌های این برنامه است. این برنامه با پرینترهای جوهرافشان، لیزری و سوزنی از جمله pb2 – Epson plq22 – PR2plus- pr2E – pr9 کاملا سازگار است.

امکان چاپ چک ارزی

در نرم افزار چک چاپ سیناپردازش امکان چاپ تمامی چک های بانکی و تعریف آن ها به آسانی میسر است و هیچ محدودیتی در تعریف چک بانک ها وجود ندارد و این امکان وجود دارد که چک ها در اشکال و سایزهای مختلف تعریف شود.

امکان چاپ فرم های ساتنا، پایا و فیش های بانکی

در نرم افزار خزانه داری سیناپردازش امکان تنظیم و چاپ تمامی فرم های ساتنا، پایا، فیش های بانکی برای کاربر وجود دارد.
علاوه بر وجود فرم های ساتنا، پایا و فیش های بانکی به صورت پیش فرض، امکان تنظیم فرم ها به آسانی و مطابق با سلیقه کاربر فراهم شده است. کاربر می‌تواند به راحتی تنظیمات دلخواه خود را برای ثبت و یا چاپ فرم‌ها اعمال کند.
برنامه به گونه ای طراحی شده که شما می‌توانید بدون محدودیت فیش های بانکی را ثبت، تغییر و چاپ کنید. همچنین در صورتی که بانک جدیدی تاسیس شود و تصاویر فیش‌های بانکی مختلفی داشته باشد به آسانی میتوانید تصویر مربوطه را در برنامه تعریف نمایید.

دانلود نرم افزار ساتنا و پایا

برای دانلود نرم افزار ساتنا می‌توانید از دانلود دمو برنامه استفاده کنید همچنین بعد از خرید نرم افزار می‌توانید تمامی فرم های بانکی (واریز و برداشت و فرم های پایا و ساتنا) را چاپ نمایید.

امکان چاپ سفته و برات

در نرم افزار خزانه داری امکان ثبت اطلاعاتِ سفته و برات در قالب های پیش‌فرض و تعریف شده امکان‌پذیر است.
در سفته ها امکان تغییر قلم (نوع، رنگ، اندازه) یا تغییر طول و اندازه به شکل دلخواه موجب انعطاف‌پذیری هرچه بیشتر برنامه در برابر سلیقه و خواست مشتری است. همچنین امکان جستجوی سفته و یا برات در برنامه به آسانی میسر است.

امکان چاپ دستور پرداخت و رسید چک در نرم افزار خزانه داری

در نرم افزار خزانه داری شیوه های مختلفی جهت ثبت دستور پرداخت و رسید چک در نظر گرفته شده است. همچنین کاربر می‌تواند شکل دلخواه خود را به آسانی در قالب برنامه تنظیم کند.
برای چاپ رسیدها و دستور پرداخت ها نیازی نیست مجدد تمام عبارات وارد شوند. تنها پس از ثبت چک با زدن دکمه چاپ رسید، رسید به صورت کامل و پر شده چاپ می‌شود.

فرم های گزارش گیری در برنامه

امکان گزارش گیری و جستجو در تمامی قسمت های برنامه خزانه داری وجود دارد.
همچنین به صورت تخصصی امکان گزارش گیری از چک های صادره، چک های وارده، چک های انتخابی، سند های واریز و برداشت، فیش های واریزی، سند های صندوق، سندهای آزاد، گزارش روزانه، گزارش از رسید چک ها و گزارش از سند های آزاد وجود دارد.

یادآوری چک های دریافتی، پرداختی و موجودی حساب

به ندرت پیش می‌آید که صاحبان یک کسب‌و‌کار با توجه به مشغله‌ی کاری، موعد تمامی پرداخت‌ها و چک‌های خود را به یاد بسپارند.
با سیستم یادآوری چک و موجودی حساب در نرم افزار خزانه داری سیناپردازش، شما دیگر هیچ نگرانی‌ای جهت فراموش نکردن موعد پرداخت های خود نخواهید داشت. علاوه بر پیغام یادآوری در برنامه، در صورتی که برنامه باز نباشد، تنها با روشن شدن کامپیوتر شما، سیستم به صورت خودکار، موعد پرداخت چک‌ها و دریافت آن‌ها را برای شما نمایش می‌دهد. همچنین این امکان وجود دارد که زمان دلخواه خود برای نمایش پیغام را مشخص کنید (برای مثال ۳ روز قبل از موعد چک).
علاوه بر قابلیت‌های گفته شده، با تهیه پنل پیامک این امکان وجود دارد که برنامه به صورت خودکار برای شما پیامک یادآوری چک ها را ارسال کند.

ارسال پیامک در نرم افزار خزانه داری

سیستم ارسال پیامک در تمامی نرم افزارهای سیناپک فعال است. برای ارسال پیامک در نرم افزار خزانه داری، شما می‌توانید از دو روش (دستگاه و پنل پیامکی) استفاده کنید. ارسال پیامک در قسمت های صدور چک، دریافت چک و یادآوری چک ها برای ذی‌نفع و سه امضاء کننده چک انجام می‌شود. ارسال پیامک ها به صورت فوری و بدون وقفه صورت می‌گیرد. همچنین در فرستادن پیامک به شماره‌های همراه هیچ محدودیتی وجود ندارد و به شماره‌هایی که بلاک لیست را فعال کرده باشند نیز، پیامک ارسال می‌شود.
جهت مشاهده تفاوت ارسال پیامک با دستگاه و با پنل پیامکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
مشاهده همه مخفی کردن