فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نرم‌افزار
صدورفاکتور غزال

نرم افزار صدورفاکتور غزال
دسترسی سریع
مشاوره خرید
مشاوره خرید
نظر مشتریان
نظر مشتریان
امکانات محصول
امکانات محصول
دموی محصول
دموی محصول
نرم‌افزار صدورفاکتور غزال

صدور و چاپ فاکتور در فرمت‌های مطلوب در حرفه‌های مختلف با برنامه‌ی صدور فاکتور غزال که از جمله نرم افزارهای اتوماسیون مالی شرکت سیناپردازش است در نهایت دقت و سرعت امکان‌پذیر است.
امکاناتی نظیر چاپ و مدیریت فاکتور، پیش فاکتور، فاکتور خرید، مدیریت کالاهای انبار، گزارش از فاکتور و کالاهای فاکتور، کارتکس انبار، مدیریت مشتریان و پرداختی آنها، ثبت سندهای حسابداری، مدیریت حساب های بانکی، ارسال پیامک، کالرآیدی و قابلیت‌های متنوع دیگر در این برنامه در نظر گرفته شده است.
در نرم افزار صدور فاکتور غزال علاوه بر اینکه شیوه های متفاوتی برای چاپ فاکتورهای شما طراحی شده است، می‌توانید فاکتورهای خود را در هر نوع فرمت دلخواهی چاپ کنید.
همچنین این امکان در برنامه وجود دارد که با استفاده از پنل و یا دستگاه پیامک در قسمت های مختلف (ثبت پرونده، پیامک های مناسبتی، یادآوری نوبت دهی، ثبت قبض، تسویه قبوض) پیامک های سیستمی ارسال شود.
از دیگر قابلیت‌های ویژه نرم افزار می‌توان به امکان اتصال به دستگاه کالرآیدی، پوز و امکان استفاده از باشگاه مشتریان اشاره کرد.

مشاهده همه مخفی کردن

برخی از تصاویر و امکانات نرم‌افزار صدورفاکتور غزال

مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار صدور فاکتور غزال
نرم افزار صدورفاکتور غزال
مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار صدور فاکتور غزال
نرم افزار صدورفاکتور غزال
مشاهده کامل امکانات نرم‌افزار، با انتخاب دکمه مشاهده ریز امکانات.
برای مشاهده بهتر، دکمه بزرگنمایی رو انتخاب کنید.
گزارش گیری آسان و دلخواه در تمام قسمت های برنامه
یکی از قسمت های مهم در هر سیستم اتوماسیون مالی و اداری قسمت مربوط به گزارشات است. در نرم افزار غزال علاوه بر امکان ثبت سریع، دقیق و منظم اطلاعات این امکان وجود دارد تا از فاکتور های فروش، خرید، پیش فاکتورها، کالاها، انبار، مشتریان، صندوق، بانک، حساب های دیگر و تمامی اسناد ثبت شده، به آسانی و تنها با چند کلیک گزارش دلخواه را تهیه کرد. در فرم های گزارش‌گیری امکان چاپ و خروجی اکسل وجود دارد. در برخی فرم ها مانند فرم‌های مربوط به بانک، اشخاص، صندوق و حساب‌های بانکی امکان مغایرت گیری دستی نیز وجود دارد.
نرم افزار صدورفاکتور غزال
گزارش گیری آسان و دلخواه در تمام قسمت های برنامه
یکی از قسمت های مهم در هر سیستم اتوماسیون مالی و اداری قسمت مربوط به گزارشات است. در نرم افزار غزال علاوه بر امکان ثبت سریع، دقیق و منظم اطلاعات این امکان وجود دارد تا از فاکتور های فروش، خرید، پیش فاکتورها، کالاها، انبار، مشتریان، صندوق، بانک، حساب های دیگر و تمامی اسناد ثبت شده، به آسانی و تنها با چند کلیک گزارش دلخواه را تهیه کرد. در فرم های گزارش‌گیری امکان چاپ و خروجی اکسل وجود دارد. در برخی فرم ها مانند فرم‌های مربوط به بانک، اشخاص، صندوق و حساب‌های بانکی امکان مغایرت گیری دستی نیز وجود دارد.
نرم افزار صدورفاکتور غزال

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره قبل از خرید

مشاوره

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ویژگی‌های نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده هر یک از ویژگی‌های خاص نرم‌افزار صدورفاکتور غزال، آن را انتخاب کنید.

اجرای نرم‌افزار صدورفاکتور غزال به صورت دمو
کاربر گرامی برای دانلود و نصب دمو نرم افزار صدور فاکتور غزال می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی جهت نصب و کارکرد نرم افزار با کارشناسان پشتیبانی سیناپردازش تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی تمامی مراحل نصب و آموزش را به صورت کامل برای شما انجام می‌دهند.
آموزش نرم‌افزار صدورفاکتور غزال

تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند.
برای مشاهده فایل‌های آموزشی نرم‌افزار صدور فاکتور غزال می‌توانید بر روی دکمه (فایل‌های آموزشی نرم افزار صدور فاکتور غزال) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها می‌توانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.

امکان استفاده از برنامه به صورت شبکه و یا تحت وب
نرم افزار صدور فاکتور غزال به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری قابلیت استفاده یک کاربر را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از نرم‌افزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید می‌توانید نسخ تحت وب را تهیه نمایید.

دسترسی به قسمت‌های مختلف

از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت‌ های اصلی در امور مالی محسوب می‌شود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار صدور فاکتور غزال تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.
پشتیبانی رایگان
تمامی محصولات نرم افزاری سیناپردازش به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان هستند. در طول مدت یکسال تمامی خدمات پشتیبانی از جمله نصب، آموزش، تنظیمات فایل اجرایی نرم افزار، تعویض قفل سوخته یا خراب و غیره به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
نرم‌افزار مودیان مالیاتی
نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی
نرم‌افزارهای اصناف
نرم‌ افزارهای اصناف
نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی سروش
نرم افزار دبیرخانه

دیگر نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از نرم‌افزارها، آن را انتخاب کنید.

نرم‌افزار صدورفاکتور غزال، بررسی، انتخاب و خرید

نرم‌افزار صدورفاکتور غزال
بررسی، انتخاب و خرید

ثبت آسان اسناد حسابداری؟‌

نرم افزار صدور فاکتور غزال به گونه ای طراحی شده که کاربران بتوانند به آسانی و بدون دانش حسابداری سندهای حسابداری را ثبت کرده و گزارش های مورد نیاز را از هر کدام از طرف حساب ها (صندوق، بانک، اشخاص) تهیه کنند.
امکان اتصال نرم افزار به حسابداری محض نیز در نظر گرفته شده است. در صورت نیازِ کاربر، تمامی اسناد به صورت خودکار در نرم افزار محض ثبت می‌شوند و قابلیت دریافت گزارش های معین و یا ترازهای مالیاتی از نرم افزار وجود دارد.
با تنظیم، ثبت و یا تسویه فاکتور، سند آن به صورت خودکار در سیستم ضبط شده و امکان گزارش گیری از صندوق، بانک و اشخاص در زمان و با فرمت دلخواه وجود دارد.

 

مدیریت انبار

مدیریت ورودی و خروجی انبار و تهیه گزارش‌های مورد نیاز برای تامین موجودی انبار همگی در برنامه غزال به آسانی امکان‌پذیر است. کاربر به راحتی می‌تواند موجودی کالاهای خود را به صورت لحظه‌ای مشاهده و تنظیم کند. همچنین با وجود نرم افزار انبارداری سیناپردازش، امکان انبارگردانی به صورت تخصصی برای کاربر وجود دارد.

دسترسی راحت به اطلاعات کالاها و انبار

در فرم مربوط به کالاها امکان تعریف نام، نوع، واحد، گروه‌بندی، قیمت خرید و فروش، بارکد، بارکد۲، سطح ذخیره، نام انبار، تخفیف، ارزش افزوده، کد کالا وجود دارد. همچنین در این فرم، برای دسترسی راحت کاربر به کالاها‌، امکان جستجوی سریع در تمامی آیتم‌های کالا در نظر گرفته شده است.

اگرچه تعریف موارد بالا در هنگام ورود کالا واجب نیست ولی با تعریف آن‌ها و نظم‌بخشی هرچه بیشتر، امکان دسترسی کاربر به اطلاعات و تهیه گزارشات راحت‌تر صورت می‌گیرد. در نرم افزار غزال از این جهت ورود مشخصات ضروری نیست تا برای کاربر اجباری برای ثبت اطلاعات حین ورود کالا به انبار وجود نداشته باشد. در صورت صفر شدن موجودی کالاها در انبار، با فروش کالا، موجودی انبار منفی می‌شود و کاربر می‌تواند نسبت به اصلاح موجودی اقدام کند.

همچنین در صورت نیاز این امکان وجود دارد که تنها با رسید انبار، کالا کم و یا زیاد شود و ثبت فاکتور تغییری در موجودی انبار صورت نگیرد.

سازگاری نرم افزار با سخت‌افزارهای مورد نیاز فروشگاهی و شرکتی

دستگاه های بارکدخوان، فیش پرینتر، اسکنر، پرینتر های معمولی به راحتی به برنامه صدور فاکتور غزال متصل می‌شوند. برای دستگاه بارکدخوان نیازی به نرم افزار جانبی نیست و تنها با شناختن دستگاه توسط ویندوز، برنامه نیز به صورت خودکار دستگاه را شناسایی می‌کند. بدین ترتیب دستگاه بارکدخوان به راحتی در قسمت های مختلف برنامه برای کاربر قابل استفاده است.

فرم های چاپی برنامه سازگار با پرینتر های معمولی و فیش پرینتر طراحی شده‌اند. پس از ثبت فاکتور، در صورت نیاز به پیوست ضمائم به فاکتور مد نظر می‌توانید از اسکنر و یا خواندن فایل مد نظر (با فرمت های مختلف صوتی و تصویری) از داخل کامپیوتر خود استفاده کنید

محاسبه میزان خرید و فروش

از مهمترین الزاماتی که در تمامی کسب‌وکارها وجود دارد و نیاز به یک برنامه حسابداری را ضروری می‌کند، مدیریت دخل و خرج است. در نرم افزار غزال برای کاربر امکان گزارش‌گیری ماهانه، سالانه و یا در بازه زمانی دلخواه وجود دارد. همچنین می‌توان با یک گزارش‌گیری ساده مشاهده کرد کدام کالا بیشترین سود و کدام کالا سود کمتری دارد. برنامه‌ریزی برای امور آتی یک کسب‌وکار تنها با احتساب اطلاعات ثبت شده میسر است. با گزارش های دقیقِ حاصل از یک نرم افزار حسابداری می‌توان سود خود را در طی یک ماه چندین برابر کرد.

مدیریت آسان حساب ها، صندوق و اشخاص

فرم های طراحی شده برای حساب ها، صندوق و بانک بسیار ساده و در عین حال جامع و کاربردی هستند. با دوبار کلیک بر روی هر کدام از حساب‌ها گزارش با تاریخ مد نظر کاربر نمایش داده می‌شود. امکان تغییر تاریخ و خروجی های مورد نیاز (چاپ لیست، خروجی اکسل) در همان قسمت وجود دارد.

چاپ فاکتور و پیش فاکتور به فرمت دلخواه

به جرات می‌توان گفت تنها نرم افزار موجود در بازاری که امکان تعریف هر نوع فرمت دلخواهی برای صدور فاکتور توسط کاربر را دارد، نرم افزار غزال است. در این برنامه شما تنها کافی است، تصویر فاکتور مد نظر خود را در پیش زمینه محیط کار قرار داده و به راحتی با نشانه‌گر ماوس و یا کیبورد تک تک کادرها را جابه‌جا کنید. همچنین امکان تعریف نامحدود شیوه های چاپی مختلف وجود دارد. پس از ذخیره شیوه فاکتور مورد نظر، تغییرات برای همیشه ثبت می‌شوند (مگر اینکه کاربر تغییراتی ایجاد کند).

علاوه بر وجود شیوه‌های پیش‌فرض تعریف شده در قالب برنامه و امکان تعریف شیوه چاپ فاکتور توسط کاربر، در صورت نیاز برای دریافت کمک بیشتر در ایجاد تغییرات دلخواه، با کمک همکاران ما در بخش پشتیبانی تنظیمات دلخواه شما برای فاکتور اعمال می‌شود.

فاکتور مورد تایید دارایی

طبق اعلام وزارت دارایی تصویر فاکتور فروش باید مطابق با ماده ۱۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مطابق با عکس زیر باشد

نرم افزار صدورفاکتور غزالنرم افزار صدورفاکتور غزال

مشخصات چاپ فاکتور رسمی (مالیاتی، دارایی، صورتحساب فروش کالا و خدمات) به شرح زیر است:

* نوع کاغذ به انتخاب اشخاص حقیقی و حقوقی می‌تواند کاغذ تحریر ۸۰ گرمی به منظور استفاده در پرینتر و یا کاغذ تحریر ۶۰ گرمی جهت نوشتن دستی و استفاده از کاربن و نیز کاغذ بدون کاربن (خود کپی، کاربن دار، بدون کاربن، NCR) باشد.

* تعداد نسخ یا برگه نیز به انتخاب اشخاص بوده که می تواند ۲ برگی و یا ۳ برگی باشد و همچنین در مورد سایز کاغذ عموماً انتخاب اشخاص حقیقی و حقوقی سایز A۴ بوده ولی انتخاب سایز A۵ نیز بلا مانع است.

* مهم‌ترین شاخصه چاپ فاکتور رسمی (مالیاتی، دارایی، صورتحساب فروش کالا و خدمات) نوع چاپ شماره سریال آن است که ضروری است به روش چاپ افست یا ملخی به رنگ قرمز و کمی برجسته باشد. بدین ترتیب به راحتی برای ممیز دارایی قابل تشخیص است و کاملاً با چاپ دیجیتال و شماره‌زنی دستی متمایز می‌شود.

* در رابطه با فاکتور رسمی (مالیاتی، دارایی، صورتحساب فروش کالا و خدمات) لازم به ذکر است، کلیه واحدهای تجاری مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده ملزم به ارائه فاکتور رسمی به خریداران خود هستند. لذا صدور فاکتور رسمی ارتباطی به بزرگی و یا کوچکی واحد تجاری ندارد و هر خریدار می‌تواند در قبال وجوه پرداختی خود درخواست صدور فاکتور رسمی نماید. اگر فروشنده از صدور فاکتور رسمی امتناع کند، مشمول جرایم مربوطه خواهد بود.

ارسال پیامک

سیستم ارسال پیامک در تمامی نرم افزارهای سیناپک فعال است. برای ارسال پیام در نرم افزار صدور فاکتور غزال شما می‌توانید از دو روش (دستگاه و پنل پیامکی) استفاده کنید. ارسال پیامک در قسمت های فاکتور فروش، پیش فاکتور و اسناد امکان‌پذیر است. پیامک ها به صورت فوری و بدون وقفه ارسال می‌شوند. همچنین هیچ محدودیتی در ارسال به شماره‌های همراه وجود ندارد و به شماره‌هایی که بلاک لیست را فعال کرده باشند نیز پیامک ارسال می‌شود.

در صورت نیاز با تهیه باشگاه مشتریان امکان ارسال گروهی پیامک به مشتریان نیز وجود دارد. جهت مشاهده تفاوت ارسال پیامک با دستگاه و با پنل پیامکی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده همه مخفی کردن