فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

قوانین و حریم خصوصی شرکت نرم افزاری سینا پردازش، همواره در تلاش است که در راستای ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن به مشتریان گرامی، محیطی امن و کاملا خصوصی و قابل اعتماد، فراهم نماید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در خصوص محصولات سینا پردازش، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

فرآیند خرید محصولات سینا پردازش

با توجه به اینکه کلیه فرآیندهای مربوط به فروش محصولات نرم‌افزاری در شرکت سینا پردازش، براساس قوانین تجارت الکترونیک و بر اساس صدور فاکتورهای رسمی و همراه با کسر مالیات بر ارزش افزوده انجام می‌شود، تکمیل کامل اطلاعات فرم ثبت‌نام، الزامی بوده و ثبت این اطلاعات برای کامل شدن فرآیند خرید، ضروری است. شایان ذکر است اطلاعات مشتریان در این بخش بصورت کاملا محرمانه نگهداری شده و در اختیار شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت.

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در مشخصات کاربر اصلی نرم‌افزار، مدیران محترم، می‌توانند با ثبت درخواست رسمی، نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده، اقدام نمایند. اطلاعات فوق بر روی سرورهای داخلی شرکت ذخیره شده و امنیت بسیار بالایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

جهت خرید نرم‌افزارهای سینا پردازش، کارشناسان فروش ما با شما در ارتباط هستند و می‌توانید قبل از خرید نرم افزار پیش فاکتور نیز دریافت کنید.

مشاوره خرید

پس از تکمیل فرم و ثبت اطلاعات به طور کامل توسط متقاضی، مشاوران فروش سینا پردازش، در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و با توجه به نیاز شما، نرم‌افزار مناسب برای کار شما را به طور کامل معرفی کرده و در صورت تمایل، ارسال می‌نمایند.

دمو محصولات

لازم به ذکر است قبل از نهایی شدن فرآیند خرید، دموی نرم‌افزار به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا کارایی آن به صورت تجربی، مورد ارزیابی شما عزیزان قرار گیرد. پس از این مرحله، در صورت تمایل، کاتالوگ محصولات به همراه پیش فاکتور، از طریق کلیه اپلیکیشن‌های قابل دسترسی برای شما، ارسال می‌گردد. در صورت رضایت از عملکرد دموی نرم‌افزار، فرآیند خرید انجام شده و واریز هزینه از طریق کارت به کارت، شماره حساب و شماره شبا و یا خرید از سایت قابل انجام خواهد بود.

فرایند نصب و راه اندازی پس از خرید 

پس از دریافت نرم‌افزار خریداری شده، نصب و راه‌اندازی آن، از طریق any desk توسط متخصصین ما به طور کامل انجام شده و به مدت ۱ سال دارای پشتیبانی رایگان سینا پردازش خواهد بود. پس از گذشت ۱ سال، با پرداخت ۳۰% از مبلغ کل پکیج، می‌توانید فرآیند پشتیبانی خود را تمدید نمایید.

آموزش محصولات

پس از نصب و راه اندازی لازم است کاربر استفاده کننده از نرم افزار، فرم آموزش را پر کرده و به پیام رسان های شرکت ارسال نماید. کارشناسان آموزش در اولین فرصت تماس گرفته و تاریخ و زمان آموزش را با کاربر استفاده کننده از برنامه هماهنگ می‌کنند.

بدلیل ثبت محصول خریداری شده در سامانه مودیان پس از خرید، امکان مرجوع کردن محصول مد نظر وجود ندارد و در صورت درخواست مرجوعی (تنها در مدت زمان یک هفته از خرید محصول) هزینه پشتیبانی، ارسال، مالیات و … از محصول مد نظر کسر می‌گردد.

سینا پردازش تمام قوای خود را برای حفاظت کامل از اطلاعات مشتریان و کاربران گرامی به کار گرفته و از دسترسی‌های غیرمجاز و غیرقانونی در اکثر موارد جلوگیری خواهد کرد. اما مسئولیت هرگونه سوءاستفاده احتمالی، بر عهده متخلفین بوده و سینا پردازش حق اعتراض و پیگیری از طریق مراجع قانونی را بنابر صلاحدید، برای خود محفوظ می‌دارد. در آخر ضمن سپاسگزاری از مشتریان عزیز و ارزشمند خود، برای انتخاب، خرید و معرفی محصولات سینا پردازش، اعلام می‌داریم که با افتخار، نهایت تلاش خود را برای حفاظت از حریم شخصی مشتریان و کاربران خود بکار گرفته و امیدواریم بتوانیم نمایش قابل قبولی در فرآیندهای پیش از خرید، حین خرید و پس از آن، برای شما داشته باشیم. بی‌صبرانه چشم انتظار حضور پر مهر شما در گروه بزرگ مشتریان سینا پردازش، هستیم.