سیناپردازش

فهرست

سیناپردازش

سیناپردازش

ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

شرایط پشتیبانی نرم افزار – سیناپردازش

ماده ۱: موضوع پشتیبانی

۱.۱. فروشنده متعهد می‌شود خدمات پشتیبانی و نگهداری نرم‌افزار با مشخصات زیر را به خریدار ارائه دهد:

– نام نرم‌افزار: سیناپک، مطب، نرم افزار مودیان مالیاتی

– محدوده پشتیبانی: پشتیبانی فنی، به‌روزرسانی، رفع خطا، آموزش، خرابی قفل سخت افزاری و دیتابیس

نرم افزار سیناپک یک مجموعه نرم افزار است، خریدار با توجه به محصول خریداری شده از سیناپک امکان استفاده از آن را دارد و در صورتی که نرم افزار مربوطه خریداری نشود، به صورت دمو امکان استفاده وجود دارد.

۱.۲. مدت پشتیبانی: یکسال شمسی

ماده ۲: تعهدات فروشنده

۲.۱. ارائه پشتیبانی فنی از طریق:

☑ تلفن ☑ ایمیل ☑ آنلاین

۲.۲. زمان پاسخگویی: حداکثر ۲۴ ساعت/روز کاری پس از دریافت درخواست.

۲.۳. خدمات شامل:

  • رفع باگ‌ها و خطاهای نرم‌افزاری
  • ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی و عملکردی
  • پشتیبانی در نصب و راه‌اندازی
  • مشاوره فنی

۲.۴. استثناها (خدمات غیرپوششی):

  • تغییرات درخواستی خارج از محدوده تعریف‌شده
  • خطاهای ناشی از استفاده نادرست از نرم‌افزار
  • واحد پشتیبانی شرکت هیچ تعهدی در قبال نرم افزارهای نصب شده دیگر شرکت ها ندارد، لذا قبل از هر گونه اقدامی جهت نصب و راه اندازی حتما با پشتیبانی شرکت مربوطه هماهنگ کرده و از نرم افزارهای خود پشتیبان گیری کنید
  • نبود بستر اینترنت مناسب جهت نصب و رفع مشکل

۲.۵ در صورت نیاز به ارسال کارشناس به صورت حضوری، لازم است هزینه ارسال کارشناس توسط خریدار به صورت جداگانه و ساعتی پرداخت شود.

ماده ۳: تعهدات خریدار

۳.۱. پرداخت هزینه‌های پشتیبانی مطابق ماده ۴.

۳.۲. فراهم کردن دسترسی لازم برای عیب‌یابی (بستر اینترنت، نرم افزار ریموت و بستر تلفنی مناسب)

۳.۳. گزارش دقیق مشکلات همراه با مستندات و ارائه (شماره قفل یا کد نرم افزار یا شناسه پنل) جهت دریافت خدمات پشتیبانی.

۳.۴ خریدار امکان واگذاری نرم افزار به شخص یا شرکت دیگری را ندارد، مگر با هماهنگی و تایید فروشنده.

۳.۵ خریدار موظف است همواره جهت بروزرسانی نرم افزار اقدام نماید. در صورت به روزنبودن نرم افزار و نبود دسترسی به اینترنت جهت بروزرسانی امکان ارائه خدمات توسط شرکت وجود ندارد.

۳.۵ خریدار موظف است زمینه لازم برای نصب و پشتیبانی نرم افزار را فراهم آورد. در صورت نبود بستر مناسب جهت نصب نرم افزار (کندی اینترنت، نبود اینترنت و عدم ارتباط با نرم افزارهای ریموت، وجود ویروس، جلوگیری آنتی ویروس برای نصب، مشکلات شبکه، خرابی ویندوز و سخت افزار و نبود دسترسی جهت نصب نرم افزار و مشکلاتی از این قبیل) شرکت هیچ تعهدی در قبال نصب و راه اندازی و آموزش و پشتیبانی نرم افزار نخواهد داشت.

۳.۶ خریدار با نصب نرم افزار (شرایط استفاده از نرم افزار که در ابتدای نصب آن است) را قبول می نماید. 

ماده ۴: هزینه‌ها و شرایط پرداخت

۴.۱. هزینه سالانه پشتیبانی: پشتیبانی نرم افزار به صورت سالیانه و ۳۰ درصد مبلغ روز نرم افزار است.

۴.۲. نحوه پرداخت:

☑ نقدی

۴.۳. جریمه تأخیر پرداخت:

  • در صورت تأخیر بیش از ۱۵ روز، امکان تمدید پشتیبانی نرم افزار وجود ندارد، مگر با پرداخت هزینه سال‌های گذشته و پرداخت ۱۰% جریمه دیرکرد.

۴.۴ تمامی امور پشتیبانی شامل حضوری و تلفنی و اینترنتی دربازه ساعت کاری شرکت با هماهنگی با واحد پشتیبانی شرکت فروشنده انجام می‌گردد. این بازه کاری از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۷:۳۰ عصر می‌باشد.

ماده ۵: تمدید و فسخ قرارداد

۵.۱. تمدید قرارداد:

  • خریدار می‌تواند حداقل ۱۵ روز قبل از پایان قرارداد، درخواست تمدید کند.
  • هزینه تمدید پشتیبانی نرم افزار با نرخ جدید تعیین می‌شود.

ماده ۶: ضمانت اجرا و حل اختلاف

۶.۱. اختلافات از طریق (داوری در هیئت حل‌اختلاف صنف انفورماتیک) یا (مراجع قضایی تهران) حل می‌شود.

۶.۲. جریمه نقض قرارداد: (مطابق قانون تجارت).

ماده ۷: شرایط فورس ماژور

در صورت بروز حوادث غیرمترقبه (مانند سیل، جنگ، تحریم‌های دولتی و …)، تعهدات طرفین تا رفع مشکل معلق می‌شود.

لینک های مورد نیاز

 

شرایط استفاده از خدمات

سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست مرجوعی و عودت کالا

راهنمای خرید و نصب نرم افزار

سوالات متداول