سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
۰۲۱-۸۸۸۰۶۸۸۸
سیناپردازش برای تمام نرمافزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام میدهد.
۱.۱. فروشنده متعهد میشود خدمات پشتیبانی و نگهداری نرمافزار با مشخصات زیر را به خریدار ارائه دهد:
– نام نرمافزار: سیناپک، مطب، نرم افزار مودیان مالیاتی
– محدوده پشتیبانی: پشتیبانی فنی، بهروزرسانی، رفع خطا، آموزش، خرابی قفل سخت افزاری و دیتابیس
نرم افزار سیناپک یک مجموعه نرم افزار است، خریدار با توجه به محصول خریداری شده از سیناپک امکان استفاده از آن را دارد و در صورتی که نرم افزار مربوطه خریداری نشود، به صورت دمو امکان استفاده وجود دارد.
۱.۲. مدت پشتیبانی: یکسال شمسی
۲.۱. ارائه پشتیبانی فنی از طریق:
☑ تلفن ☑ ایمیل ☑ آنلاین
۲.۲. زمان پاسخگویی: حداکثر ۲۴ ساعت/روز کاری پس از دریافت درخواست.
۲.۳. خدمات شامل:
۲.۴. استثناها (خدمات غیرپوششی):
۲.۵ در صورت نیاز به ارسال کارشناس به صورت حضوری، لازم است هزینه ارسال کارشناس توسط خریدار به صورت جداگانه و ساعتی پرداخت شود.
۳.۱. پرداخت هزینههای پشتیبانی مطابق ماده ۴.
۳.۲. فراهم کردن دسترسی لازم برای عیبیابی (بستر اینترنت، نرم افزار ریموت و بستر تلفنی مناسب)
۳.۳. گزارش دقیق مشکلات همراه با مستندات و ارائه (شماره قفل یا کد نرم افزار یا شناسه پنل) جهت دریافت خدمات پشتیبانی.
۳.۴ خریدار امکان واگذاری نرم افزار به شخص یا شرکت دیگری را ندارد، مگر با هماهنگی و تایید فروشنده.
۳.۵ خریدار موظف است همواره جهت بروزرسانی نرم افزار اقدام نماید. در صورت به روزنبودن نرم افزار و نبود دسترسی به اینترنت جهت بروزرسانی امکان ارائه خدمات توسط شرکت وجود ندارد.
۳.۵ خریدار موظف است زمینه لازم برای نصب و پشتیبانی نرم افزار را فراهم آورد. در صورت نبود بستر مناسب جهت نصب نرم افزار (کندی اینترنت، نبود اینترنت و عدم ارتباط با نرم افزارهای ریموت، وجود ویروس، جلوگیری آنتی ویروس برای نصب، مشکلات شبکه، خرابی ویندوز و سخت افزار و نبود دسترسی جهت نصب نرم افزار و مشکلاتی از این قبیل) شرکت هیچ تعهدی در قبال نصب و راه اندازی و آموزش و پشتیبانی نرم افزار نخواهد داشت.
۳.۶ خریدار با نصب نرم افزار (شرایط استفاده از نرم افزار که در ابتدای نصب آن است) را قبول می نماید.
۴.۱. هزینه سالانه پشتیبانی: پشتیبانی نرم افزار به صورت سالیانه و ۳۰ درصد مبلغ روز نرم افزار است.
۴.۲. نحوه پرداخت:
☑ نقدی
۴.۳. جریمه تأخیر پرداخت:
۴.۴ تمامی امور پشتیبانی شامل حضوری و تلفنی و اینترنتی دربازه ساعت کاری شرکت با هماهنگی با واحد پشتیبانی شرکت فروشنده انجام میگردد. این بازه کاری از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۷:۳۰ عصر میباشد.
۵.۱. تمدید قرارداد:
۶.۱. اختلافات از طریق (داوری در هیئت حلاختلاف صنف انفورماتیک) یا (مراجع قضایی تهران) حل میشود.
۶.۲. جریمه نقض قرارداد: (مطابق قانون تجارت).
در صورت بروز حوادث غیرمترقبه (مانند سیل، جنگ، تحریمهای دولتی و …)، تعهدات طرفین تا رفع مشکل معلق میشود.
سیناپردازش فعالیت خود را از سال۱۳۷۶ با طراحی نرمافزارهای مختلف آغاز کرد. هماکنون با توجه به گذر این همه سال تجربه و با بالا رفتن مهارت و تخصص در زمینههای گوناگون، طراحان ما طیف گستردهای از نرمافزارها در زمینههای اتوماسیون مالی، نرمافزارهای اداری و نرمافزارهای اصناف طراحی کرده و به بازار، عرضه میکنند.
محصولات پربازدید
دسترسی سریع
لینکهای مفید
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت سیناپردازش نوین آریا است.