فهرست
جستجو در سایت

۰۲۱-۸۸۸۰۶۸۸۸

ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

سوالات متداول

سوالات متدوال

پرسش و پاسخ

یکی از ارکان مهم در فروش محصولات و بالا بردن سطح کیفی تولیدات ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی یک محصول است . در این زمینه کیفیت بالای خدمات پس از فروش و پشتیبانی کلیه محصولات شرکت سینا‌پردازش ، یکی از امتیازات مهم و برجسته در این صنعت به شمار می‌آید . سینا پردازش ، در راستای ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات ارائه شده ، با بهره گیری از نیروی کارآمد و با تجربه ، دارای دانش کافی در علوم نرم افزار ، کامپیوتر و شبکه ، توانسته است خدمات پشتیبانی محصولات خود را به صورت منحصر به فرد ، با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت و در اسرع وقت به مشتریان محترم ارائه نماید . این امر موجب گردیده ، شرکت سینا پردازش و واحد پشتیبانی نسبت به بروزرسانی نسخه‌های نرم افزار ، ارتقاء کیفیت تولید محصولات و خدمات پشتیبانی ، تلاش هر چه بیشتری داشته باشد .

خدمات

خدمات پشتیبانی ارائه شده شامل راهنمایی در خصوص استفاده بهینه از برنامه و محصولات تولیدی ، ارتقاء برنامه به نسخه های بالاتر . رفع اشکال در خصوص استفاده غلط از برنامه ، طراحی رسید های چاپی و اصلاح شیوه های چاپ موجود در نرم افزار و همچنین طراحی و ایجاد شیوه های چاپی بر اساس درخواست مشتری و … است.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات سینا‌پردازش به شرح ذیل ارائه می‌شود :

جهت استفاده از راهنمایی بیشتر در خصوص چگونگی استفاده از خدمات پشتیبانی می توانید با شماره ۸۸۷۴۵۴۷۴ (۵ خط ویژه) تماس حاصل کنید .

سوالات بیشتر

سوالات بیشتر

در صورتی که نرم افزار شبکه را خریداری کرده ایم و می‌خواهیم در شهر دیگر و یا دفتر دیگر به نرم افزار متصل شویم چه کار لازم است انجام دهیم؟

برای این کار لازم است نرم افزار تحت وب را تهیه کنید.

جهت مشاوره تهیه نرم افزار تحت وب میتوانید با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۸۰۶۸۸۸

مشاهده امکانات تحت وب

در صورت عدم تمدید پشتیبانی نرم افزار چه اتفاقی می‌افتد؟
در صورت عدم تمدید پشتیبانی نرم افزار شما غیر فعال نمی‌شود. تنها از خدمات پشتیبانی شامل “نصب، آموزش، به روز رسانی های برنامه، خدمات قفل، خدمات بانک اطلاعاتی و …”  محروم می‌شوید.
چرا هنگامی که نرم افزار سیناپک را اجرا می‌کنم پیغام "نسخه جدید بر روی سایت شرکت آماده بارگذاری می باشد" را مشاهده می‌نمایم؟

این پیغام نشانه‌ی این است که نسخه‌ی جدید بر روی سایت شرکت بارگذاری شده و شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه‌ی بله، نرم افزار را به روز رسانی کنید.

توجه : در صورت عدم اتصال به اینترنت این پیغام برای شما نمایش داده نمی‌شود. برای به روز رسانی برنامه به صورت دستی می‌توانید از لینک راهنمای زیر استفاده کنید.

 

پس از نصب برنامه، هنگام اولین اجرا برنامه به ما پیغام ثبت کد قفل و کد پشتیبانی را می‌دهد، این کد برای چیست؟

در صورتی که برای بار اول برنامه را نصب می‌نمایید لازم است “کد پشتیبانی” را از شرکت دریافت کنید.
کد قفل نیز بر روی “قفل سخت افزاری یا کارت پشتیبانی یا بسته” شما نوشته شده .
این کد برای امنیت نرم افزار شما می‌باشد تا در صورت مفقود شدن یا سرقت آن امکان ردیابی قفل باشد.

قفل نرم افزار در چه شرایطی شامل پشتیبانی می‌شود؟
در صورت داشتن پشتیبانی
"کد پشتیبانی" و "کد قفل" چیست و چگونه این کد را داخل برنامه وارد کنیم؟

کد پشتیبانی کد دریافت شده از شرکت جهت ثبت خدمات پشتیبانی می‌باشد.
برای وارد کردن کد پس از تماس با شرکت و دریافت کد میتوانید هز زمان که نرم افزار از شما درخواست کد پشتیبانی کرد آن را در کادر مربوطه وارد نمایید.
کد قفل یا سریال قفل یا سریال نرم افزار همان کد نوشته شده بر روی قفل سخت افزاری شما میباشد که هنگام تماس با شرکت باید آن را اعلام نمایید.

کد تمدید پشتیبانی چیست و چگونه این کد را داخل برنامه وارد کنیم؟

پس از تمدید پشتیبانی کدی به شما داده می‌شود که می‌توانید آن را داخل برنامه ثبت کنید و پشتیبانی شما فعال شود.
برای ثبت این کد در منو‌ی پرونده سیناپک بر روی تمدید پشتیبانی کلیک کنید. سپس بر روی دکمه خواندن قفل کلیک کرده و ادامه را بزنید. در نهایت کد مورد نظر را وارد کنید.

در صورتی که نخواهیم برنامه را بروز رسانی کنیم. آیا مشکلی برای نرم افزار ما پیش می‌آید؟
در صورتی که برنامه را به روز رسانی نکنید هیچ مشکلی برای نرم افزار پیش نمی‌آید و فقط امکان استفاده از امکانات جدید برنامه را نخواهید داشت.