نرم افزار اتوماسیون اداری
نرم افزار اتوماسیون اداری در نظم بخشی به پروسههای زمانبر و هزینهبردار شرکتها و سازمانها بسیار تاثیرگذار است. در ادامه سعی میکنیم به وظایف یک سیستم جامع اتوماسیون اداری بپردازیم. ابتدا نظری به نظم بخشی کلی امور مالی خواهیم انداخت و سپس به مدیریت بخش دبیرخانه و بایگانی.
نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی سیناپردازش هر دو این قسمتها را با انسجام و یکپارچگی در کنار یکدیگر جمع کرده است و به مشتریان خود ارائه میکند.
نرم افزار دبیرخانه
در نرم افزار دبیرخانه ، تمامی پروسههای زمانبر مکاتبات اداری آسان میشود. ثبت نامهها به صورت نامحدود، امکان پیوست کردن فایل، تصاویر و یا فایلهای صوتی، امضا دیجیتال و قابلیت کارتابل و ارجاع دادن نامه به کاربر مورد نظر همگی در قالب یک نرم افزار موفق امکانپذیر است. دسترسی آسان به نامههای گذشته و پیگیری آسان از جمله مواردی است که کیفیت عملکرد را دوچندان میکند.
نرم افزار بایگانی
در نرم افزار بایگانی امکان طبقهبندی اسناد و گروهبندی متناسب با زمان، موضوع و یا مشخصههای دیگر به نظمبخشیدن و سرعت گرفتن امور کمک میکند. حذف پروندههای کاغذی و امکان گزارشگیری در تمامی بخشها موجب میشود که برنامهریزی با توجه به اسناد منظم ثبت شده، آسانتر انجام گیرد. همچنین مدیریت گردش کار و مستندات در سازمان و امکان پیگیری اسان مکاتبات از دیگر ویژگیهای یک سیستم اتوماسیون اداری کارآمد است.
اتوماسیون اداری و مالی
اتوماسیون اداری و مالی شرکت سیناپردازش هم کاربران را از نیاز به انواع نرمافزارهای مورد نیاز برای رسیدگی به امور حسابداری از قبیل نرمافزارهای دریافت و پرداخت، انبارداری، چاپ چک صدور فاکتور و غیره بینیاز میکند و هم با وجود اتوماسیون اداری طبقهبندی اسناد و پیگیری و رسیدگی به مکاتبات اداری آسانتر خواهد شد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.