فهرست
جستجو در سایت

۰۲۱-۸۸۸۰۶۸۸۸

ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نرم‌افــزار مطب سینا

portrait doctor
دسترسی سریع
مشاوره خرید
مشاوره خرید
نظر مشتریان
نظر مشتریان
امکانات محصول
امکانات محصول
نسخه رایگان
نسخه رایگان
نرم‌افزار مطب سینا

نرم افزار مطب برای مدیریت سریع و آسان امور مطب و نظم بخشیدن به پروسه‌های زمان‌بر کلینیک‌های پزشکی طراحی شده است. در کنار خصوصیاتی که از یک نرم‌افزار مطب جامع انتظار می‌رود، ما سایر خدمات مطلوب در حوزه‌های تخصصی پزشکی را نیز در نرم‌افزارهای تخصصی خود در نظر گرفته‌ایم. برای نمونه نرم‌افزار کلینیک پوست و مو و زیبایی، پزشکی اطفال و یا چشم‌پزشکی هر کدام متناسب با خدمات مورد نظر در تخصص‌ها طراحی شده‌اند.
این برنامه دارای امکاناتی نظیر تعریف پرونده‌های پزشکی بیماران، ثبت عکس و آزمایشات بیمار به صورت ضمیمه، مدیریت سیستم نوبت‌دهی، صدور قبض، تعریف خدمات متناسب با تخصص‌های پزشکی، نسخه‌نویسی پزشک با استفاده از قلم نوری، ارسال پیامک، کالر آیدی و سایر قابلیت‌های دیگر است. برای مشاهده ریز امکانات به لیست امکانات در پایین همین لیست مراجعه فرمایید. نرم‌افزار مطب سینا علاوه بر موارد گفته شده امکان تعریف چندین پزشک و چند منشی، قابلیت اجرا در ویندوزهای Xp ،۷، ۸، ۱۰، ۱۱، حسابرسی کامل امور مالی، مشخص کردن موجودی انبار و کالاها و غیره را نیز دارد.

از دیگر مواردی که وجود نرم‌ افزار مطب را ضروری می‌کند لزوم امنیت اطلاعات، صرفه‌جویی در زمان درمان، بالا رفتن ایمنی در دوران اپیدمی کرونا، در نظر گرفتن تخصص‌های مختلف پزشکی برای ارائه خدمات مختلف (دندان‌پزشکی، پوست و مو، قلب و عروق، مغز و اعصاب و غیره) است.

مشاهده همه مخفی کردن

برخی از تصاویر و امکانات نرم‌افزار مطب سینا

مشاهده ریز امکانات
بازگشت
access level
تعیین سطوح دسترسی

در این برنامه امکان تعریف دسترسی به قیمت‌های مختلف برنامه برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا گروهی از کاربران فراهم شده است.

bill
قبض و تسویه قبوض

ثبت پرداختی بیماران، صدور قبض‌های دلخواه و گزارشات پرداختی، مشخص نمودن نوع و نحوه پرداخت، ارسال پیامک پس از صدور قبض و پس از تسویه کامل، سازگاری نرم افزار با سخت‌افزارهایی از قبیل فیش‌پرینتر و دستگاه پوز از جمله امکانات نرم‌افزار در بخش نوبت‌دهی و پذیرش محسوب می‌شود.

از امکانات این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱.امکان ثبت قبض و مدیریت پرداخت و تسویه بیماران
۲.امکان ثبت قبض برای خدمات ارائه شده به بیمار
۳.امکان ثبت کالاهای خریداری شده
۴.امکان تسویه قبوض در یک یا چندین تاریخ مختلف
۵.نمایش قبوض پرداخت نشده و باقیمانده در قبض ثبت شده
۶.امکان جستجوی آسان تمامی قبوض تنها با وارد کردن یک کلمه
۷.امکان ثبت نحوه تسویه قبوض
۸.امکان چاپ قبض به شیوه های مختلف
۹.امکان چاپ مشخصات مطب و شبکه‌های اجتماعی بر روی قبض چاپی
۱۰.امکان صدور قبض با توجه به پزشک معالج

file sick
تعریف پرونده بیماران

مهمترین قسمت در نرم افزار تخصصی مطب سینا ثبت پرونده بیماران است. در برنامه مطب امکان تعریف پرونده بیماران به آسانی توسط منشی همانند پنجره مقابل وجود دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید پر کردن فیلدهای مشخص شده برای هر بیمار می‌تواند به فرآیند نوبت‌دهی سرعت و نظم بسیار ببخشد.

matab13

همچنین امکان اسکن کردن پرونده بیماران و یا ضمیمه نمودن انواع فایلها (PDF ، صوتی ، تصویری، اکسل، ورد و …) در سیستم وجود دارد.پزشک می‌تواند با استفاده از قلم نوری نوع تشخیص و نسخه‌ی تجویز شده را در پرونده بیمار ثبت کرده و یا با تایپ کردن اطلاعات را وارد سیستم کرده و با معین کردن ساعت و زمان مد نظر آن را ذخیره کند. در این پنجره می‌توانید پرونده بیماران را با توجه به تمامی فیلدهای ثبت شده در پرونده آن‌ها (کد ملی، شماره پرونده، نام، آدرس و …) جستجو کرده و به آسانی پیدا کنید. در صورت ثبت اشتباه یک پرونده امکان تغییر و یا حذف آن توسط کاربر وجود دارد.

امکان ثبت مشخصات کامل بیمار به شرح زیر:

۱.ثبت نام و نام‌خانوادگی
۲.ثبت جنسیت مراجعه کننده
۳.ثبت شماره تلفن ثابت و همراه
۴.ثبت کد ملی
۵.ثبت مشخصات تکمیلی (نام پدر، نام همسر، تاریخ مراجعه اولیه، شغل، تاریخ تولد، معرف، نوع بیمه، شماره بیمه و نشانی)
۶.امکان ضمیمه نمودن فایل های صوتی و تصویری
۷.امکان جستجوی بیماران با توجه به تمامی آیتم های ذکر شده در بالا
۸.امکان ارسال پیامک های تولد، پیامک اختصاصی دلخواه در این فرم
۹.امکان اسکن فایل‌ها به پرونده بیماران

 

attach
ضمیمه کردن فایل‌ها

امکان ضمیمه نمودن فایل ها با فرمت های عکس، pdf ، Word ، صوتی و تصویری

recipe
ثبت تشخیص پزشک
پزشک معالج پس از تشخیص بیماری به آسانی می‌تواند نوع تشخیص، توضیحات و نسخه‌ی مورد نظر را وارد سیستم کند. پزشک می‌تواند تنها با کلیک کردن روی موارد از قبل ذخیره شده در قسمت تشخیص برای هر بیمار بدون نیاز به تایپ مجدد، اطلاعات را ثبت کند. همچنین امکان استفاده از قلم نوری توسط پزشک برای ثبت اطلاعات باعث سرعت گرفتن هرچه بیشتر فرآیند معیانه بیمار خواهد شد.
دسترسی پزشک به نسخه‌های گذشته‌ی بیمار، در جریان روند درمان قرار گرفتن و امکان ضمیمه نمودن آزمایش‌ها و عکس‌های رادیولوژی بیمار از دیگر مزیت‌های نرم‌افزار مطب سینا محسوب می‌شود.
Appointment
سیستم نوبت‌دهی

در قسمت ثبت پذیرش، امکان تعیین نوبت به صورت ساعتی و یا تعیین شماره برای بیماران وجود دارد. با تعیین روز و ساعت نوبت بیمار و مشخص کردن پزشک معالج به آسانی و با چند کلیک ساده از سوی کاربر، تمامی فرآیندهای وقت‌گیر و پراسترس پذیرش، آسان، سریع و ایمن خصوصا در زمان شیوع اپیدمی انجام می‌گیرد. پس از نوبت دهی این امکان وجود دارد که کاربر در صورت نیاز به صورت خودکار و یا دستی ارسال پیامک برای بیمار جهت یادآوری را فعال کند.

از امکانات این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱.امکان نوبت دهی به دو صورت با استفاده از زمان حضور و یا شماره نوبت شخص
۲.امکان نوبت دهی به صورت تعیین بازه زمانی به دلخواه کاربر
۳.امکان نوبت دهی بر اساس زمان ورود بیمار
۴.امکان نوبت دهی با تعیین شماره برای حضور بیمار

reports
گزارش‌های برنامه

۱.امکان جستجوی آسان بیمارها با هر مشخصاتی(کد ملی، آدرس، شماره پرونده ، همراه و …)
۲.امکان گزارش گیری از قبوض پرداخت نشده
۳.امکان گزارش گیری از پرداختی بیماران
۴.امکان تهیه گزارش با توجه به نیاز کاربر (تاریخ، پزشک، توضیحات،…)
۵.امکان تهیه گزارش از خدمات انجام شده
۶.دارای گزارش از ورودی و خروجی انبار
۷.تهیه و چاپ گزارش از تشخیص های پزشک

Send sms
ارسال پیامک

از جمله مهم‌ترین بخش‌های نرم‌افزار مطب سینا، تعریف امکان ارسال پیامک به بیماران و پرسنل است. کاربر می‌تواند پیامک دلخواه را در بخش‌های مختلف تعریف کرده و برای بیماران یا پرسنل ارسال کند. بدین ترتیب با پیامک‌های دلخواه هم کاربران می‌توانند برای نمونه در جریان موجودی انبار، زمان پرداخت سندهای مالی و غیره قرار بگیرند و هم بیماران نسبت به زمان نوبت بعدی و تغییرات خدمات و تعرفه‌های مربوط به کلینیک تحت درمان مطلع شوند.
امکان ارسال پیامک در قسمت‌های زیر به صورت پیش‌فرض برای بیماران و مراجعین وجود دارد:
۱.ارسال پیامک پس از ثبت پرونده بیماران
۲.ارسال پیامک پس از نوبت دهی
۳.ارسال پیامک پس از صدور قبض
۴.ارسال پیامک پس از تسویه قبض
۵.ارسال پیامک های مناسبتی
۶.ارسال پیامک های جشنواره و تخفیف
۷.ارسال پیامک یادآوری نوبت دهی

همچنین امکان ارسال پیامک در تمامی قسمت های برنامه به شرح زیر:
۱.ثبت پرونده
۲.تبریک تولد
۳.پیامک دلخواه
۴.نوبت دهی
۵.یادآوری نوبت دهی
۶.پیامک گروهی در نوبت دهی
۷.ثبت قبض
۸.تسویه قبض

امکان شخصی سازی پیامک به صورت دلخواه و به آسانی توسط کاربر وجود دارد.

[av_buttonrow alignment='right' button_spacing='1' button_spacing_unit='%' alb_description='' id='' custom_class='' av_uid='' admin_preview_bg='']
[av_buttonrow_item label='پنل پیامک' icon_select='no' icon='4' font='entypo-fontello' link='manually,https://www.sinapardazesh.ir/1400/09/30/%d9%be%d9%86%d9%84-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9/' link_target='_blank' size='small' label_display='' title_attr='' color_options='' color='custom' custom_bg='#1476f3' custom_font='#ffffff' btn_color_bg='theme-color' btn_custom_bg='#444444' btn_color_bg_hover='theme-color-highlight' btn_custom_bg_hover='#444444' btn_color_font='theme-color' btn_custom_font='#ffffff']

[/av_buttonrow]

[av_buttonrow alignment='right' button_spacing='1' button_spacing_unit='%' alb_description='' id='' custom_class='' av_uid='' admin_preview_bg='']
[av_buttonrow_item label='دستگاه ارسال پیامک' icon_select='no' icon='4' font='entypo-fontello' link='manually,https://www.sinapardazesh.ir/1399/10/16/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9-sms/' link_target='_blank' size='small' label_display='' title_attr='' color_options='' color='custom' custom_bg='#1476f3' custom_font='#ffffff' btn_color_bg='theme-color' btn_custom_bg='#444444' btn_color_bg_hover='theme-color-highlight' btn_custom_bg_hover='#444444' btn_color_font='theme-color' btn_custom_font='#ffffff']

[/av_buttonrow]

customize
چاپ قبض به شیوه دلخواه

در این برنامه امکان چاپ قبض به شیوه‌های مختلف و در سایزهای گوناگون وجود دارد. چاپ قبض در ابعاد A4 – A5 و یا در سایز استاندارد و چاپ آن با پرینترهای حرارتی (فیش پرینتر ۸ و ۶ سانتی) و پرینترهای معمولی امکان‌پذیر است.
علاوه بر اینکه شما می‌توانید قبوض خود را به شیوه‌های مد نظر خود تعریف کنید، می‌توانید متون دلخواه را بر روی قبوض چاپ کنید.
همچنین عبارات روبرو نیز به صورت پیش‌فرض برای چاپ روی قبض در نظر گرفته شده‌اند.

financial
مدیریت امور مالی

در نرم افزار مطب امکان مدیریت امور مالی، گزارشات پرداخت بیماران، گزارش کارکرد پزشکان و اپراتور های مختلف وجود دارد.
تمامی قابلیت‌های لازم برای رسیدگی و مدیریت و حسابرسی امور مالی کلینیک‌ها در نرم‌افزار ما در نظر گرفته شده است. بنابراین دیگر نیازی به تهیه نرم‌افزار حسابداری جداگانه نیست.
در کنار امکان جستجو در تمامی بخش‌های نرم‌افزار، قابلیت تهیه گزارش‌های مالی نیز به آسانی و در نهایت دقت امکان‌پذیر است.
در نرم افزار مطب امکان مدیریت امور مالی، گزارشات پرداخت بیماران، گزارش کارکرد پزشکان و اپراتور های مختلف وجود دارد.
تمامی قابلیت‌های لازم برای رسیدگی و مدیریت و حسابرسی امور مالی کلینیک‌ها در نرم‌افزار ما در نظر گرفته شده است. بنابراین دیگر نیازی به تهیه نرم‌افزار حسابداری جداگانه نیست. در کنار امکان جستجو در تمامی بخش‌های نرم‌افزار، قابلیت تهیه گزارش‌های مالی نیز به آسانی و در نهایت دقت امکان‌پذیر است.

customize equ
تجهیزات سفارشی

تیم سیناپردازش در صدد است تا با ارائه مرتب نسخه‌های به‌روز شده نرم‌افزارها، ارائه پشتیبانی‌ها و آموزش‌های لازم، ارتباطی پویا با مشتریان خود برقرار کند. ماحصل این ارتباط رسیدن به طیف گسترده‌ای از نیازهای کادر درمان است که ممکن است هنوز برطرف نشده‌ باشند. بر همین اساس تلاش کردیم تا با ارائه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط، این نیازها را برطرف کنیم.

امکان اتصال دستگاه های زیر به برنامه وجود دارد:
۱.کالر آیدی
۲.دستگاه ارسال پیامک
۳.دستگاه کارتخوان
۴.قلم نوری
۵.فیش پرینتر
۶.پرینترهای معمولی
۷.اسکنر
۸.بارکدخوان

[av_buttonrow alignment='right' button_spacing='1' button_spacing_unit='%' alb_description='' id='' custom_class='' av_uid='' admin_preview_bg='']
[av_buttonrow_item label='مشاهده تجهیزات سفارشی' icon_select='no' icon='4' font='entypo-fontello' link='manually,https://www.sinapardazesh.ir/1401/04/20/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b7%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9/' link_target='_blank' size='small' label_display='' title_attr='' color_options='' color='custom' custom_bg='#1476f3' custom_font='#ffffff' btn_color_bg='theme-color' btn_custom_bg='#444444' btn_color_bg_hover='theme-color-highlight' btn_custom_bg_hover='#444444' btn_color_font='theme-color' btn_custom_font='#ffffff']

[/av_buttonrow]

setting
سفارشی‌سازی

در صورت نیاز این امکان وجود دارد تا امکاناتی که مورد نیاز پزشک باشد به برنامه اضافه شود.

add doctor
تعریف پزشک

امکان تعریف پزشک های متعدد با توجه به نوع تخصص و شماره نظام پزشکی

secure
امنیت برنامه

برنامه مطب سینا به صورت خودکار از تمامی اطلاعات ثبت شده پشتیبان گیری انجام می‌دهد. همچنین کاربر می‌تواند بکاپ‌های گرفته شده را در محل دیگری بازیابی نماید. تمامی اطلاعات نزد پزشک در مطب نگهداری می‌شود و هیچ شخص یا سازمان دیگری به این اطلاعات دسترسی ندارد.

ثبت اطلاعات به صورت اختصاصی بر روی کامپیوتر مطب. (امکان دسترسی شخص و یا شرکت دیگری به اطلاعات شما وجود ندارد)

warehousing
انبارداری

در این بخش کاربر به آسانی می‌تواند موجودی مواد مصرفی را پس از ثبت و تنظیم، مشاهده کند. بدین ‌تریب مواد مصرفی به صورت اتوماتیک از انبار کسر می‌شوند و اتمام موجودی به کاربر گزارش داده می‌شود. تهیه گزارش از نوع و میزان مصرف نیز به آسانی امکان‌پذیر است.
کاربر به آسانی می‌تواند از ورودی و خروجی محصولات انبار گزارش دریافت کند.
کاربر به آسانی می‌تواند از ورودی و خروجی محصولات انبار گزارش دریافت کند. کسر اتوماتیک محصولات و کالاها و رسیدگی به میزان مصرف از دیگر مواردی است که انبارگردانی را برای کلینیک‌ها آسان می‌کند.
کسر اتوماتیک محصولات و کالاها و رسیدگی به میزان مصرف از دیگر مواردی است که انبارگردانی را برای کلینیک‌ها آسان می‌کند.


امکان تعریف انبار جهت مشاهده ورودی و خروجی کالاها

ریز امکانات نرم‌افزار مطب سینا
matab software page
مشاهده کامل امکانات نرم‌افزار، با انتخاب دکمه مشاهده ریز امکانات.
مشاهده ریز امکانات
بازگشت
ریز امکانات نرم‌افزار مطب سینا
matab software page

مهمترین قسمت در نرم افزار تخصصی مطب سینا ثبت پرونده بیماران است. در برنامه مطب امکان تعریف پرونده بیماران به آسانی توسط منشی همانند پنجره مقابل وجود دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید پر کردن فیلدهای مشخص شده برای هر بیمار می‌تواند به فرآیند نوبت‌دهی سرعت و نظم بسیار ببخشد.
همچنین امکان اسکن کردن پرونده بیماران و یا ضمیمه نمودن انواع فایلها (PDF ، صوتی ، تصویری، اکسل، ورد و …) در سیستم وجود دارد.پزشک می‌تواند با استفاده از قلم نوری نوع تشخیص و نسخه‌ی تجویز شده را در پرونده بیمار ثبت کرده و یا با تایپ کردن اطلاعات را وارد سیستم کرده و با معین کردن ساعت و زمان مد نظر آن را ذخیره کند. در این پنجره می‌توانید پرونده بیماران را با توجه به تمامی فیلدهای ثبت شده در پرونده آن‌ها (کد ملی، شماره پرونده، نام، آدرس و …) جستجو کرده و به آسانی پیدا کنید. در صورت ثبت اشتباه یک پرونده امکان تغییر و یا حذف آن توسط کاربر وجود دارد.

۱
تعریف پرونده بیماران

امکان ثبت مشخصات کامل بیمار به شرح زیر:

۱.ثبت نام و نام‌خانوادگی
۲.ثبت جنسیت مراجعه کننده
۳.ثبت شماره تلفن ثابت و همراه
۴.ثبت کد ملی
۵.ثبت مشخصات تکمیلی (نام پدر، نام همسر، تاریخ مراجعه اولیه، شغل، تاریخ تولد، معرف، نوع بیمه، شماره بیمه و نشانی)
۶.امکان ضمیمه نمودن فایل های صوتی و تصویری
۷.امکان جستجوی بیماران با توجه به تمامی آیتم های ذکر شده در بالا
۸.امکان ارسال پیامک های تولد، پیامک اختصاصی دلخواه در این فرم
۹.امکان اسکن فایل‌ها به پرونده بیماران

matab13

در این برنامه امکان تعریف دسترسی به قیمت‌های مختلف برنامه برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا گروهی از کاربران فراهم شده است.

۲
تعیین سطوح دسترسی
۳
قبض و تسویه قبوض

ثبت پرداختی بیماران، صدور قبض‌های دلخواه و گزارشات پرداختی، مشخص نمودن نوع و نحوه پرداخت، ارسال پیامک پس از صدور قبض و پس از تسویه کامل، سازگاری نرم افزار با سخت‌افزارهایی از قبیل فیش‌پرینتر و دستگاه پوز از جمله امکانات نرم‌افزار در بخش نوبت‌دهی و پذیرش محسوب می‌شود. از امکانات این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱.امکان ثبت قبض و مدیریت پرداخت و تسویه بیماران
۲.امکان ثبت قبض برای خدمات ارائه شده به بیمار
۳.امکان ثبت کالاهای خریداری شده
۴.امکان تسویه قبوض در یک یا چندین تاریخ مختلف
۵.نمایش قبوض پرداخت نشده و باقیمانده در قبض ثبت شده

۶.امکان جستجوی آسان تمامی قبوض تنها با وارد کردن یک کلمه
۷.امکان ثبت نحوه تسویه قبوض
۸.امکان چاپ قبض به شیوه های مختلف
۹.امکان چاپ مشخصات مطب و شبکه‌های اجتماعی بر روی قبض چاپی
۱۰.امکان صدور قبض با توجه به پزشک معالج

۴
ضمیمه کردن فایل‌ها

امکان ضمیمه نمودن فایل ها با فرمت های عکس، pdf ، Word ، صوتی و تصویری

۵
ثبت تشخیص پزشک
پزشک معالج پس از تشخیص بیماری به آسانی می‌تواند نوع تشخیص، توضیحات و نسخه‌ی مورد نظر را وارد سیستم کند. پزشک می‌تواند تنها با کلیک کردن روی موارد از قبل ذخیره شده در قسمت تشخیص برای هر بیمار بدون نیاز به تایپ مجدد، اطلاعات را ثبت کند.
دسترسی پزشک به نسخه‌های گذشته‌ی بیمار، در جریان روند درمان قرار گرفتن و امکان ضمیمه نمودن آزمایش‌ها و عکس‌های رادیولوژی بیمار از دیگر مزیت‌های نرم‌افزار مطب سینا محسوب می‌شود.
همچنین امکان استفاده از قلم نوری توسط پزشک برای ثبت اطلاعات باعث سرعت گرفتن هرچه بیشتر فرآیند معیانه بیمار خواهد شد.
۶
سیستم نوبت‌دهی

در قسمت ثبت پذیرش، امکان تعیین نوبت به صورت ساعتی و یا تعیین شماره برای بیماران وجود دارد. با تعیین روز و ساعت نوبت بیمار و مشخص کردن پزشک معالج به آسانی و با چند کلیک ساده از سوی کاربر، تمامی فرآیندهای وقت‌گیر و پراسترس پذیرش، آسان، سریع و ایمن خصوصا در زمان شیوع اپیدمی انجام می‌گیرد. پس از نوبت دهی این امکان وجود دارد که کاربر در صورت نیاز به صورت خودکار و یا دستی ارسال پیامک برای بیمار جهت یادآوری را فعال کند. از امکانات این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱.امکان نوبت دهی به دو صورت با استفاده از زمان حضور و یا شماره نوبت شخص
۲.امکان نوبت دهی به صورت تعیین بازه زمانی به دلخواه کاربر

۳.امکان نوبت دهی بر اساس زمان ورود بیمار
۴.امکان نوبت دهی با تعیین شماره برای حضور بیمار

۷
گزارش‌های برنامه

۱.امکان جستجوی آسان بیمارها با هر مشخصاتی(کد ملی، آدرس، شماره پرونده ، همراه و …)
۲.امکان گزارش گیری از قبوض پرداخت نشده
۳.امکان گزارش گیری از پرداختی بیماران
۴.امکان تهیه گزارش با توجه به نیاز کاربر (تاریخ، پزشک، توضیحات،…)

۵.امکان تهیه گزارش از خدمات انجام شده
۶.دارای گزارش از ورودی و خروجی انبار
۷.تهیه و چاپ گزارش از تشخیص های پزشک

۸
ارسال پیامک

از جمله مهم‌ترین بخش‌های نرم‌افزار مطب سینا، تعریف امکان ارسال پیامک به بیماران و پرسنل است. کاربر می‌تواند پیامک دلخواه را در بخش‌های مختلف تعریف کرده و برای بیماران یا پرسنل ارسال کند. بدین ترتیب با پیامک‌های دلخواه هم کاربران می‌توانند برای نمونه در جریان موجودی انبار، زمان پرداخت سندهای مالی و غیره قرار بگیرند و هم بیماران نسبت به زمان نوبت بعدی و تغییرات خدمات و تعرفه‌های مربوط به کلینیک تحت درمان مطلع شوند.

امکان ارسال پیامک در قسمت‌های زیر به صورت پیش‌فرض برای بیماران و مراجعین وجود دارد:

۱.ارسال پیامک پس از ثبت پرونده بیماران
۲.ارسال پیامک پس از نوبت دهی
۳.ارسال پیامک پس از صدور قبض
۴.ارسال پیامک پس از تسویه قبض

۵.ارسال پیامک های مناسبتی
۶.ارسال پیامک های جشنواره و تخفیف
۷.ارسال پیامک یادآوری نوبت‌دهی

همچنین امکان ارسال پیامک در تمامی قسمت های برنامه به شرح زیر:

۱.ثبت پرونده
۲.تبریک تولد
۳.پیامک دلخواه
۴.نوبت دهی

۵.یادآوری نوبت‌دهی
۶.پیامک گروهی در نوبت‌دهی
۷.ثبت قبض
۸.تسویه قبض

امکان شخصی سازی پیامک به صورت دلخواه و به آسانی توسط کاربر وجود دارد.

message matab page
۹
چاپ قبض به شیوه دلخواه

در این برنامه امکان چاپ قبض به شیوه‌های مختلف و در سایزهای گوناگون وجود دارد. چاپ قبض در ابعاد A4 – A5 و یا در سایز استاندارد و چاپ آن با پرینترهای حرارتی (فیش پرینتر ۸ و ۶ سانتی) و پرینترهای معمولی امکان‌پذیر است.
علاوه بر اینکه شما می‌توانید قبوض خود را به شیوه‌های مد نظر خود تعریف کنید، می‌توانید متون دلخواه را بر روی قبوض چاپ کنید.
همچنین عبارات روبرو نیز به صورت پیش‌فرض برای چاپ روی قبض در نظر گرفته شده‌اند.

۱۰
مدیریت امور مالی

در نرم افزار مطب امکان مدیریت امور مالی، گزارشات پرداخت بیماران، گزارش کارکرد پزشکان و اپراتور های مختلف وجود دارد. تمامی قابلیت‌های لازم برای رسیدگی و مدیریت و حسابرسی امور مالی کلینیک‌ها در نرم‌افزار ما در نظر گرفته شده است. بنابراین دیگر نیازی به تهیه نرم‌افزار حسابداری جداگانه نیست و در کنار امکان جستجو در تمامی بخش‌های نرم‌افزار، قابلیت تهیه گزارش‌های مالی نیز به آسانی و در نهایت دقت امکان‌پذیر است.
در نرم افزار مطب امکان مدیریت امور مالی، گزارشات پرداخت بیماران، گزارش کارکرد پزشکان و اپراتور های مختلف وجود دارد. تمامی قابلیت‌های لازم برای رسیدگی و مدیریت و حسابرسی امور مالی کلینیک‌ها در نرم‌افزار ما در نظر گرفته شده است. بنابراین دیگر نیازی به تهیه نرم‌افزار حسابداری جداگانه نیست. در کنار امکان جستجو در تمامی بخش‌های نرم‌افزار، قابلیت تهیه گزارش‌های مالی نیز به آسانی و در نهایت دقت امکان‌پذیر است.

تیم سیناپردازش در صدد است تا با ارائه مرتب نسخه‌های به‌روز شده نرم‌افزارها، ارائه پشتیبانی‌ها و آموزش‌های لازم، ارتباطی پویا با مشتریان خود برقرار کند. ماحصل این ارتباط رسیدن به طیف گسترده‌ای از نیازهای کادر درمان است که ممکن است هنوز برطرف نشده‌ باشند. بر همین اساس تلاش کردیم تا با ارائه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط، این نیازها را برطرف کنیم. امکان اتصال دستگاه های زیر به برنامه وجود دارد:

کالر آیدی
دستگاه پیامک
دستگاه کارتخوان
قلم نوری
فیش پرینتر
پرینترهای معمولی
اسکنر
بارکدخوان
۱۱
تجهیزات سفارشی
۱۲
انبارداری
در این بخش کاربر به آسانی می‌تواند موجودی مواد مصرفی را پس از ثبت و تنظیم، مشاهده کند. بدین ‌تریب مواد مصرفی به صورت اتوماتیک از انبار کسر می‌شوند و اتمام موجودی به کاربر گزارش داده می‌شود. تهیه گزارش از نوع و میزان مصرف نیز به آسانی امکان‌پذیر است. کاربر به آسانی می‌تواند از ورودی و خروجی محصولات انبار گزارش دریافت کند. کاربر به آسانی می‌تواند از ورودی و خروجی محصولات انبار گزارش دریافت کند. کسر اتوماتیک محصولات و کالاها و رسیدگی به میزان مصرف از دیگر مواردی است که انبارگردانی را برای کلینیک‌ها آسان می‌کند. کسر اتوماتیک محصولات و کالاها و رسیدگی به میزان مصرف از دیگر مواردی است که انبارگردانی را برای کلینیک‌ها آسان می‌کند.
امکان تعریف انبار جهت مشاهده ورودی و خروجی کالاها
در صورت نیاز این امکان وجود دارد تا امکاناتی که مورد نیاز پزشک باشد به برنامه اضافه شود.
۱۴
تعریف پزشک
۱۳
سفارشی‌سازی
امکان تعریف پزشک های متعدد با توجه به نوع تخصص و شماره نظام پزشکی
۱۵
امنیت برنامه
برنامه مطب سینا به صورت خودکار از تمامی اطلاعات ثبت شده پشتیبان گیری انجام می‌دهد. همچنین کاربر می‌تواند بکاپ‌های گرفته شده را در محل دیگری بازیابی نماید. تمامی اطلاعات نزد پزشک در مطب نگهداری می‌شود و هیچ شخص یا سازمان دیگری به این اطلاعات دسترسی ندارد.
ثبت اطلاعات به صورت اختصاصی بر روی کامپیوتر مطب. (امکان دسترسی شخص و یا شرکت دیگری به اطلاعات شما وجود ندارد)
برای مشاهده بهتر، دکمه بزرگنمایی را انتخاب کنید.
نامحدود در ثبت فاکتور و تعریف صورتحساب‌ها
نرم‌افزار مطب سینا با رابط کاربری آسان و امکان دسترسی راحت به تمامی بخش‌ها، طراحی شده است. امکان تعریف تمامی اپراتورها، چندین پزشک، اطلاعات کامل بیماران، تعرفه‌های موجود، پکیج‌های کامل به همراه ویژگی‌های هر یک، تعریف دستگاه‌ها، کالاها و خدمات همگی به صورت نامحدود امکان‌پذیر است. همچنین امکان ثبت و چاپ انواع قبض از جمله قبض‌های تسویه به شیوه‌های دلخواه و با نام پزشک و لوگوی کلینیک در نظر گرفته شده است. قابلیت جستجو و ثبت و چاپ گزارش در تمامی بخش‌های برنامه وجود دارد.
مطب سینا
نامحدود در ثبت فاکتور و تعریف صورتحساب‌ها
نرم‌افزار مطب سینا با رابط کاربری آسان و امکان دسترسی راحت به تمامی بخش‌ها، طراحی شده است. امکان تعریف تمامی اپراتورها، چندین پزشک، اطلاعات کامل بیماران، تعرفه‌های موجود، پکیج‌های کامل به همراه ویژگی‌های هر یک، تعریف دستگاه‌ها، کالاها و خدمات همگی به صورت نامحدود امکان‌پذیر است. همچنین امکان ثبت و چاپ انواع قبض از جمله قبض‌های تسویه به شیوه‌های دلخواه و با نام پزشک و لوگوی کلینیک در نظر گرفته شده است. قابلیت جستجو و ثبت و چاپ گزارش در تمامی بخش‌های برنامه وجود دارد.
مطب سینا

تخصص‌های نرم‌افزار مطب سینا

تخصص‌های نرم‌افزار مطب سینا

کلینیک زیبایی
دندانپزشکی
روانپزشکی
پزشک اطفال
چشم پزشکی
طب سنتی
آزمایشگاه
اورولوژیست
اورتودنسی
جراح عمومی
متخصص
قلب و عروق
متخصص
مغز و اعصاب
فوق تخصص
جراحی
پزشک
عمومی و داخلی
کلینیک
پوست و مو
مقایسه
نسخه‌ها

دانلود نرم‌افزار مطب سینا رایگان

جهت دانلود نسخه رایگان نرم‌افزار مطب دکمه زیر را انتخاب کنید.
در صورتی که نیاز به راهنمایی جهت نصب نرم افزار داشتید با همکاران ما به شماره (۰۲۱۸۸۷۴۵۴۷۴) تماس بگیرید.

امکانات نرم افزار:
در این نسخه از برنامه امکان ثبت و جستجوی مشخصات بیماران (سریال پرونده بیماران، شماره پرونده دستی، نام و نام خانوادگی، جنسیت، شماره تلفن، تلفن همراه، کد ملی ، نام پدر، نام همسر، تاریخ مراجعه اولیه، شغل، تاریخ تولد، معرف، نوع بیمه، شماره بیمه و نشانی) وجود دارد.
امکانات دیگر (ضمائم پرونده بیماران، سوابق، اسکن، نوبت دهی، قبض، گزارشات، پیامک، کالر آیدی و …) در نسخه های بالاتر با قفل سخت افزاری موجود است.

دانلود نرم‌افزار مطب سینا رایگان

صفحه مورد نظر شما یافت نشد!

مشاوره قبل از خرید

consulting2

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره قبل از خرید

consulting2

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ویژگی‌های نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده هر یک از ویژگی‌های خاص نرم‌افزار حسابداری سینا، آن را انتخاب کنید.

اجرای نرم‌افزار مطب سینا به صورت دمو
کاربر گرامی برای دانلود و نصب دمو نرم افزار مطب سینا می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی جهت نصب و کارکرد نرم افزار با کارشناسان پشتیبانی سیناپردازش تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی تمامی مراحل نصب و آموزش را به صورت کامل برای شما انجام می‌دهند.
آموزش نرم‌افزار مطب سینا
تمامی نرم افزارهای شرکت دارای کلاس آموزشی رایگان، فیلم‌های آموزشی، فایل‌های متنی آموزشی و راهنما در هر قسمت هستند. برای مشاهده فایل‌های آموزشی نرم‌افزار مطب سینا می‌توانید بر روی دکمه (فایل‌های آموزشی نرم افزار مطب سینا) و برای تماشای فیلم های آموزشی دیگر نرم افزارها می‌توانید بر روی دکمه (ورود به قسمت آموزش) کلیک کنید.
امکان استفاده از برنامه به صورت شبکه و یا تحت وب
نرم‌افزار مطب و کلینیک به صورت پیش فرض و با توجه به نوع تقاضای مشتری قابلیت استفاده دو کاربر در شبکه به صورت همزمان را دارد. و در صورت نیاز به استفاده کاربران بیشتر، کافی است با هماهنگی با واحد فروش شرکت تعداد کاربران مد نظر خود را افزایش دهید. همچنین در صورتی که می‌خواهید از نرم‌افزار به صورت دورکاری یا تحت وب استفاده نمایید می‌توانید نسخ تحت وب را تهیه نمایید.

دسترسی به قسمت‌های مختلف

از آنجا که وجود امنیت یکی از ضرورت‌ های اصلی در امور مالی محسوب می‌شود، امکان تعریف محدودیت در بخش های مختلف برنامه در نرم افزار مطب سینا تعریف شده است. بنابراین در این نسخه می توان برای هر کاربر به صورت جداگانه و یا با تعریف نقش برای کاربران به صورت کلی، دسترسی های مد نظر به قسمت های مختلف برنامه را ایجاد و یا محدود کرد.
پشتیبانی رایگان
تمامی محصولات نرم افزاری سیناپردازش به مدت یکسال دارای پشتیبانی رایگان هستند. در طول مدت یکسال تمامی خدمات پشتیبانی از جمله نصب، آموزش، تنظیمات فایل اجرایی نرم افزار، تعویض قفل سوخته یا خراب و غیره به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

نظر مشتریان سیناپردازش

چرا نرم‌افزار مطب سینا، انتخاب پزشکان، کلینک‌های عمومی، تخصصی و بیمارستان‌هاست؟

نظر مشتریان سیناپردازش

چرا نرم‌افزار مطب سینا، انتخاب پزشکان، کلینک‌های عمومی و تخصصی و بیمارستان‌هاست؟

نرم‌افزار انبارداری رایبد
warehouse
نرم‌افزار دفترتلفن
phonebook
نرم‌افزار حسابداری سینا
accountant

دیگر نرم‌افزارهای سیناپردازش

برای مشاهده اطلاعات بیشتر هر یک از نرم‌افزارها، آن را انتخاب کنید.

نرم‌افزار مطب سینا، بررسی، انتخاب و خرید

نرم‌افزار مطب سینا
بررسی، انتخاب و خرید

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزارهای مدیریت مطب، نرم افزارهای ویژه‌ای هستند که برای ثبت اطلاعات بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند. نرم افزار مدیریت مطب به مدیران و پرسنل مطب‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای مختلف مدیریتی را بهبود بخشند. این نرم افزارها معمولاً شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ابزارهایی هستند که به مدیران و کارکنان کمک می‌کنند تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند. همچنین، نرم افزارهای مدیریت مطب می‌توانند از طریق امکاناتی مانند نسخه‌نویسی، نوبت‌دهی، مشاوره، دسترسی به پرونده بیمار و سایر امکانات مرتبط، در بهبود عملکرد مطب، سهم بسزایی داشته باشند
از مزایای استفاده از این نرم افزارها می‌توان به افزایش سرعت کار در مطب و همچنین بهبود فرآیند جذب بیماران و درآمد اشاره کرد. از طرف دیگر، استفاده از این نرم افزار منجر به بهبود عملکرد اداری و مالی مطب شده و نیاز به نیروی انسانی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
برنامه مدیریت مطب شامل بخش‌های مختلفی است که قابلیت‌های متنوعی را برای تسهیل کار بیماران، پزشکان و دستیاران مطب فراهم می‌کند. این بخش‌ها با یکدیگر لینک شده و ارتباط مستقیم دارند تا اطلاعات را بین تمامی بخش‌ها، یکپارچه و قابل دسترسی کنند. این امکان به تمامی کارکنان مطب اجازه می‌دهد تا اطلاعات را به راحتی به اشتراک بگذارند و فرآیندهای مربوط به هر بخش را سریعتر و آسان‌تر انجام دهند. به دنبال آن، نظم موجود در مطب افزایش یافته و در نتیجه بازدهی عملکرد مطب و کارکنان به طور ملموسی بیشتر خواهد شد.

نرم افزار مدیریت کلینیک

نرم افزارهای مدیریت کلینیک به مدیران و پرسنل کلینیک‌ها کمک می‌کنند تا فرآیندهای مربوط به نوبت دهی، پرونده بیماران، مدیریت داروها و تجهیزات پزشکی، حسابداری و گزارش‌گیری را ارتقا دهند. این نرم افزار با ایجاد کاربری‌های مختلف برای پزشکان در سطح کلینیک، امکان دسترسی همزمان به پرونده و مشاهده اطلاعات بیمار را امکان‌پذیر می‌سازد. نرم افزارهای مدیریت کلینیک، نه تنها بهبود کارایی و کیفیت خدمات درمانی را به همراه دارند، بلکه به مدیران کلینیک امکان مدیریت بهتر منابع، بهینه‌سازی فرآیندها و افزایش بهره‌وری را می‌دهند. با استفاده از نرم افزارهای مدیریت کلینیک، خطاهای انسانی در فرآیندهای مربوط به نوبت دهی، پرونده بیماران و مدیریت داروها و تجهیزات پزشکی به حداقل می‌رسد. این خطاها می‌توانند تاثیر مستقیمی بر کیفیت خدمات درمانی و ایمنی بیماران داشته باشند. این نرم افزارها امکان تهیه گزارش‌های جامع و همراه با تجزیه و تحلیل درباره عملکرد کلینیک، تعداد بیماران، درآمد، هزینه‌ها و سایر اطلاعات مدیریتی را فراهم می‌کنند. این گزارش‌ها به مدیران کلینیک کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و عملکرد کلینیک را بهبود بخشند. استفاده از نرم افزارهای مدیریت کلینیک می‌تواند امنیت اطلاعات پزشکی و حفظ حریم خصوصی بیماران را تضمین کند. این نرم افزارها امکان مدیریت دسترسی ها و کنترل سطوح دسترسی را فراهم می‌کنند تا از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس، جلوگیری شود.

نرم افزار اسکن نسخه پزشک

این نرم افزارها به پزشکان کمک می‌کنند تا نسخه‌های بیماران را به صورت دیجیتال، ذخیره و مدیریت کنند و فرایند نوشتن و تجویز داروها را سریعتر و دقیقتر انجام دهند. با استفاده از نرم افزارهای اسکن نسخه، پزشکان می توانند نسخه‌ها را به صورت الکترونیکی اسکن، ثبت و بایگانی کنند و به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. این نرم افزارها به پزشکان کمک می‌کنند تا با اسکن نسخه‌ها، فرآیند بایگانی را بهبود بخشند، خطاهای احتمالی را کاهش دهند و در کیفیت ارائه خدمات، پیشتاز باشند. استفاده از نرم افزارهای اسکن نسخه پزشک به معنی عدم نیاز به نسخه‌های کاغذی است و پزشکان می‌توانند به آسانی، با استفاده از کامپیوتر یا دستگاه‌های تلفن همراه، به نسخه‌ها دسترسی داشته باشند. استفاده از این نرم افزار علاوه بر اینکه باعث ایجاد سرعت در ارائه خدمات به بیماران می‌شود با قابلیت اسکن، می‌تواند فرآیند ثبت و بایگانی دقیق اطلاعات بیمار را به نحو مطلوبی بهبود بخشد. از طرف دیگر با دیجیتالی شدن نسخه‌ها و اطلاعات بیماران، احتمال مفقودی یا از بین رفتن آن اطلاعات، به صفر می‌رسد. اسکن نسخه‌های پزشکی یا دیجیتالی سازی سوابق به ارائه دهندگان خدمات درمانی، امکان ارائه خدمات منسجم و بهبود یافته‌ را می‌دهد، زیرا کادردرمان را قادر می‌سازد تا توجه خود را بر روی بیماران متمرکز کنند نه کارهای اداری.

قیمت نرم افزار مطب:

قیمت نرم افزارهای مالی و اداری و نرم افزار مطب به عوامل مختلفی بستگی دارد.
در اینجا به برخی از عواملی که بر قیمت نرم افزار تاثیر می‌گذارند اشاره می‌کنیم و در انتها قیمت‌های نرم افزار مطب را ذکر می‌کنیم.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نرم افزار مطب، قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخ مختلف آن است. هر چه امکانات و قابلیت ‌های برنامه بیشتر شود قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. سیناپردازش با توجه به نیاز هر مشتری نسخه مختلفی را برای نرم افزار مطب طراحی کرده است تا مشتریان با توجه به نیاز خود نسخه مد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

چنانچه مطب و یا کلینیک استفاده کننده از نرم افزار بزرگ باشد تعداد تراکنش ها و کاربران استفاده کننده از برنامه نیز بیشتر می‌شود. در نرم افزار مطب سینا این امکان وجود دارد که مشتری تعداد کاربر مورد نیاز خود را در هنگام خرید انتخاب و خریداری کند.

لایسنس برخی از نرم افزارهای مطب به صورت مادام العمر و برخی به صورت دوره ای می‌باشد. لایسنس نرم افزار نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است. نرم افزار مطب دارای لایسنس مادام العمر به همراه پشتیبانی رایگان یکساله می‌باشد و کاربران گرامی می‌توانند در صورت نیاز به پشتیبانی نرم افزار مطب، بعد از یکسال تمدید پشتیانی خود را انجام دهند.

برند تولید کننده نرم افزار نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است. هر چه این برند سابقه طولانی تر و درخشان تری در زمینه فعالیت و تولید محصول فوق داشته باشد نرم افزار با کیفیت تر و مناسب تری را ارائه می‌دهد.

همچنین امکاناتی مثل استفاده همزمان چند نفر، شبکه و یا غیر شبکه بودن برنامه، استفاده از برنامه به صورت دورکاری و یا تحت وب نیز بر قیمت نرم افزار تاثیر گذار هستند.

خرید نرم افزار مطب

جهت خرید نرم افزار مطب سینا می‌توانید از راه های زیر اقدام نمایید.

  1. خرید نرم افزار مطب از وبسایت شرکت و از طریق فروشگاه
  2. خرید نرم افزار مطب از طریق نمایندگی های فروش 
  3. تماس با شرکت و درخواست پیش فاکتور جهت خرید نرم افزار مطب
  4. ثبت درخواست خرید و درخواست پیش‌فاکتور در سایت جهت خرید نرم افزار مطب

نسخه های مختلف نرم افزار مطب 

نرم افزار مطب سینا دارای نسخه های مختلفی است که از طریق لینک قرارداده شده در همین صفحه می‌توانید نسخه های مختلف را مشاهده کنید همجنین می‌توانید بر روی اینجا کلیک کرده و فایل pdf نسخه های مختلف را مشاهده نمایید.

امکانات هر نسخه نرم افزار مطب

همچنین برخی امکانات به صورت تخصصی برای تخصص های پزشکات تعریف شده. مثل جداول چشم پزشکی، پکیج برای کلینیک ها، نمودار رشد کودک برای نسخه اطفال و امکانات دیگر که هر کدام را می‌توانید از لیست بالا مشاهده نمایید.

مشاهده همه مخفی کردن