فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

پرداخت حقوق آتش نشان ها با ضوابط کارمندی

پرداخت حقوق به آتش نشان با ضوابط کارمندی
راهنمای مطالعه

پرداخت حقوق آتش نشان ها با ضوابط کارمندی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی ظهر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت روز آتش نشان

و تجلیل از آتش نشان‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت:

این  وضعیت برای یک آتش نشان که در سخت‌ترین شرایط وارد عملیات اطفا، امدادونجات و سوانح می‌رود، قطعاً باید به نسبت یک کارمند پشت‌میزنشین تغییر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی از آتش نشان ها درگذشته به‌صورت حقوق کارگری دریافت و اکنون دریافتی آن‌ها حتی از آتش‌نشانی که با سابقه حدود ۱۰ ساله یا به‌تازگی وارد این شغل شده، اختلاف چندین برابری دارد، افزود:

انتظار است که  استانداری مازندران و مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی نسبت به رویه پرداخت حقوق آن‌ها و تضییع حقوق این قشر زحمت‌کش تجدیدنظر و اقدام جدی و انگیزشی داشته باشند.

پرداخت حقوق به آتش نشان با ضوابط کارمندی

آتش‌نشانی آمل نیازمند به‌روزرسانی

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در بخش دیگری گفت:

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در دهه ۸۰ یکی از نخستین شهرداری‌ها در حوزه برخورداری از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین امکانات آتش‌نشانی، امدادونجات و سوانح درسطح کلان‌شهرهای کشور بوده و اکنون بسیاری از این تجهیزات فرسوده و غیرقابل‌استفاده شده است.

محمدی افزود:

در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی آمل با چالش‌های بسیار در بخش‌های مختلف، به‌ویژه حوزه حریق و آتش‌نشانی مواجه است که باید متناسب با استانداردهای روز و بین‌المللی موردبازبینی قرار گیرد.

وی بر نوسازی تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل تاکید کرد و ادامه داد:

با توجه به وقوع حوادثی همچون حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو که ثابت کرد آتش نشان های ما از هیچ تلاشی برای بهبود ایمنی و کاهش خطر حوادث دریغ نکرده و نخواهند کرد.

ضرورت ارتقا تجهیزات به سمت بلندمرتبه‌سازی

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه در حال حاضر بلندمرتبه‌سازی در شهر آمل و دیگر شهرهای آمل در طرح‌های تفضیلی دیده شده و در شرف مصوب‌شدن است، گفت:

سازمان‌های آتش‌نشانی نیز همسو با بلندمرتبه‌سازی ساختمان‌ها، در به‌روزکردن و اضافه‌کردن تجهیزات نیز باید پیشگام و با برنامه عمل کنند.

محمدی همچنین با بیان اینکه با توجه به شرایط دشوار اقتصادی، ارتقای انگیزه کاری آتش نشان های آملی به‌عنوان رکن اصلی سرمایه‌های این سازمان، مستلزم توجه جدی است.

تصریح کرد:

با موافقت اعضای شورای شهر و شهردار، از مهرماه امسال در پرداختی‌های ماهانه پرسنل آتش‌نشانی به‌صورت دائمی، فوق‌العاده پرداختی به‌عنوان کمک و بهبود پرداختی اعمال شود.

وی یادآورشد:

شرایط سخت کاری آتش نشان ها سبب فرسودگی شغلی این افراد می‌شود و رسیدگی به وضعیت رفاهی، معیشتی و مسکن این افراد، بدون شک در کندی روند فرسودگی نیروها تأثیرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل اعلام کرد:

سازمان آتش‌نشانی همچنین در سایر حوزه‌ها نیز نیاز جدی به حمایت و پشتیبانی مستمر مجموعه مدیریت شهری دارد.

بهبود ظرفیت‌های اعتباری و بودجه‌ای برای این سازمان بسیار اثربخش و کارآمد است.

منبع: خبرگذاری مهر

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *