نرم افزار حسابداری فروشگاهی
یک فروشگاه برای به حداقل رساندن هزینهها و بالاتر بردن سود حاصل از کسبوکار، ثبت صورتحسابها و بالا بردن رضایت مشتری نیاز به یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی جامع دارد. نرم افزاری که علاوه بر دارا بودن کارکردهای اصلی یک نرم افزار حسابداری از قبیل ثبت کدهای حسابداری در سیستم و ارائه گزارشات پیشرفته مورد تأیید دارایی در تمامی بخشها، سایر نیازهای یک فروشگاه در زمینه دریافت و پرداخت و صدور فاکتور و غیره را نیز در نظر داشته باشد.
نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیناپردازش با سالها تجربه و بهروزرسانیهای مرتب، راهکاری مناسب برای ثبت اسناد مالی، امور مربوط به خرید و فروش، ثبت بدهکاری و بستانکاری، ثبت گزارشات دارایی و سایر امور مربوط به حسابداری ارائه میکند. در کنار این موارد قابلیت ثبت و صدور فاکتور و پیش فاکتور، انبارگردانی و رسیدگی به موجودی کالاها، پوشش کامل روشهای متنوع دریافت و پرداخت، ثبت و چاپ چک و سایر اسناد بانکی از جمله امتیازات نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیناپردازش در مقایسه با نمونههای مشابه در بازار است.
فضای کاربری آسان نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیناپردازش کار را برای کاربرانی که با دانش تخصصی حسابداری آشنایی کامل ندارند، آسان کرده است.
نسخه اصناف
با بهرهگیری از انواع قابلیتهای نرم افزار با توجه به نیازهای صنوف مختلف، دیگر نیازی به تهیه کردن نرم افزارهایی از قبیل صدور فاکتور و یا نرم افزارهای چاپ چک و غیره نیست. کاهش هزینهها با تهیه تنها یک نرم افزار با قابلیت چندین نرم افزار، بالا بردن سود حاصل از کسبوکار، مطابقت اسناد و گزارشات با دارایی، کسب رضایت خاطر کاربر و مشتری، امکان ارسال پیامک به مشتری و تشکیل باشگاه مشتریان، ارائه قفل سخت افزاری و قابلیت نصب چندینباره، سازگاری با انواع سختافزارهای مورد نیاز در فروشگاه از قبیل بارکدخوان و امکانات متنوع دیگر از جمله مزیتهای نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیناپردازش محسوب میشود.
وقت بخیر میخواستم بدونم قاعدتا این سیستم اتوماسیون تشکیل شده از چند نرم افزار. اگر ما نرم افزاری رو از زیرمجموعه های این سیستم نخوایم میشه ازش حذف بشه و زیرمجکوعه های دیگه ای بهش اضافه بشه با توجه به نیاز شرکت ما یا خیر؟
بله امکانش هست.
سلام این سیستم اتوماسیون مالیتون دقیقا شامل چه نرم افزارهایی میشه؟ ما اینجا یه شرکت تولیدی هستیم که نیاز داریم کالاهامون توی نبار ذخیره بشه و ورودی و خروجیش بخوره و همچنین بتونیم براشون فاکتور بزنیم و حسابداری مجموعه بصورت کامل توسط حسابداری انجام بشه. البته اگر بشه این سیستم رو بتونیم روی چندتا سیستم نصب کنیم که چنتا کاربر باهم همزمان استفاده کنن خیلی بهتره. پیشنهاد شما چیه و هزینه تقریبیش چقدر میشه؟
شامل سیستم حسابداری، فروش، مدیریت و چاپ چک، انبارداری، دریافت پرداخت، و امکانات جانبی دیگه. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۸۰۶۸۸۸