فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

مدیریت نامه اداری با یک کلیک

مدیریت نامه اداری
راهنمای مطالعه

مدیریت نامه اداری با یک کلیک

آیا تا به حال با روند فرسایشی کار اداری روبه‌رو شده‌اید؟ اینکه پرونده‌ای قطور را به دست بگیرید و مدام بین اتاق‌های مختلف جابه‌جا شوید، مسئول مربوطه را برای امضای نهایی پیدا ‌نکنید، در حین بالاوپایین‌رفتن از پله‌ها، نامه‌ اداری را گم کنید و در نهایت به نتیجه دلخواه نرسید…

در مقام یک کارمند اداری، آیا تا به حال نامه اداری مهمی را گم کرده‌اید که عواقب ناخوشایندی برایتان داشته باشد؟یا به دلیل حجم انبوه نامه‌ها، ارجاع آن را به مقام بالادستی فراموش کنید و به شرکت ضرر بزرگی بزنید؟

در اداره‌ها، روزانه این اتفاقات بارها و بارها تکرار می‌شوند و مشکلات بسیاری را برای شرکت، کارمندان و ارباب‌رجوع ایجاد می‌کنند. در صورتی که چاره‌ی کار بسیار ساده است؛ مدیریت دیجیتال نامه‌ اداری.

اهمیت مدیریت نامه اداری

احتمالا در تمامی اداره‌ها، برای پیگیری نامه‌ اداری، به دبیرخانه یا دفتر مراجعه کرده‌اید. مسئول دبیرخانه یا دفتر، نامه‌های مختلف را دریافت و ثبت می‌کند، آن‌ها را به مسئول مربوطه ارجاع می‌دهد و پس از مشخص‌شدن نتیجه، نامه در پایگاه اداره بایگانی می‌شود و در صورت نیازنداشتن نیز می‌توان آن را امحا کرد.

مهم‌ترین بخش کار این افراد، طبقه‌بندی و ارجاع به‌موقع نامه‌ها در جهت گردش صحیح کار در سازمان است که در صورت سهل‌انگاری یا اشتباه، عواقبی را در پی خواهد داشت. برای جلوگیری از این پیامدها، می‌توان از سیستم یکپارچه‌ای استفاده کرد تا خطاهای انسانی در آن به حداقل رسیده و روند دسترسی، پیگیری، اطلاع‌رسانی و … راحت‌تر و مطمئن‌تر انجام شود.

مدیریت دیجیتال نامه اداری با نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی

امروزه که حجم داده‌ها و ارتباطات افزایش یافته، نامه‌ اداری در روند مکاتبات اهمیت بیشتری پیدا کرده‌؛ از این رو مدیریت صحیح آن نیز سخت‌تر شده است اما مدیریت دیجیتال نامه‌های اداری، مشکلات گفته‌شده را حل، کار اداری را تسهیل و با سرعت‌بخشیدن به روند گردش در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی کار مدیریت دیجیتال نامه‌های اداری را به عهده دارد که در آن می‌توان برای کاربران مختلف، دسترسی با سطوح متفاوت تعریف کرد، برای مسئولین مختلف، امضای دیجیتال تهیه و بدین ترتیب، امنیت اطلاعات و محرمانگی آن‌ را تا حد زیادی حفظ کرد. در این فرایند، انجام هر مرحله و نتیجه آن، در قالب پیام به کارمندان و ارباب‌رجوع اطلاع داده می‌شود.

چنین روشی به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات پراکنده و متعدد خود را ثبت، مرتب‌سازی و دسته‌بندی کنید، به‌راحتی از مجموعه دلخواه گزارش بگیرید، روند وضعیت آن را بررسی و از نتایج، خروجی اکسل دریافت کنید. کار شماره‌گذاری نامه‌ها و رهگیری نیز به‌صورت دیجیتالی و خودکار انجام می‌شود که درصد خطا در مراحل گردش نامه را بسیار کاهش می‌دهد.

از دیگر مزایای مدیریت دیجیتال نامه‌ اداری، کاهش هزینه‌های چاپ نامه‌ها و جابه‌جایی آن‌ها با پیک و … است که تنها با یک‌بار هزینه خرید سیستم مربوطه، کار با کیفیت بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.

نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی سروش

سیناپردازش، سیستم مدیریت دیجیتال نامه‌های اداری را در قالب نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی سروش ارائه می‌کند که در آن می‌توان:

    • نامه‌های وارده و صادره را ثبت
    • اسناد و ضمائم آن را بایگانی
    • و نامه‌های اداری مختلف را دسته‌بندی کرد.
    • جستجوی سریع و پیشرفته
    • دسترسی به نامه‌‌های پیشین
    • گزارش‌گیری آسان و جامع
    • تعیین دسترسی و تعریف کاربران
    • امکان پیوست نامحدود
    • و ارسال پیامک از دیگر امکانات این سیستم مدیریت یکپارچه نامه‌های اداری است.

نامه اداری صادره

از آنجا که در نگارش نامه‌ اداری باید از اصول خاصی پیروی کرد، درنرم‌افزار سروش، قالب‌های معمول نامه‌های اداری تعریف شده که کار را برای نویسنده نامه راحت‌تر می‌کند. هر قالب جدیدی را نیز می‌توان در آن ایجاد کرد.

این نرم‌افزار در طول سالیان متوالی، بر اساس نیاز روز و بازخورد کاربران، بهبود پیدا کرده و امروزه به سیستمی ساده و کاربرپسند تبدیل شده است. با این وجود، آموزش و پشتیبانی نامحدود برای داشتن تجربه بهتری از این نرم‌افزار نیز همواره در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *