فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

افزایش درآمد با نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی
راهنمای مطالعه

افزایش درآمد با نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

تا حالا به این موضوع فکر کردید که با استفاده از نرم‌افزاری درآمد خود را افزایش دهید؟ اصلا چنین چیزی امکان‌پذیر است؟

شرکتی را تصور کنید که روزانه با تعداد زیادی نامه یا سند اداری سروکار دارد و واحدی به‌نام دبیرخانه با چندین کارمند مشغول ثبت، ارجاع و بایگانی نامه‌هاست. حال اگر بتوان با استفاده از نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و فقط یک کارمند، کار تمام‌وقت این واحد را با صرف زمان و انرژی کمتر و بسیار منظم‌تر انجام داد، ارزشمند نیست؟

کاربرد نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

در پیشبرد هر کاری، نظم حرف اول را می‌زند! از سوپرمارکت یا تعمیرگاه گرفته تا یک سازمان و اداره بزرگ، در صورتی که برای محصولات، حساب‌وکتاب‌ها، اسناد و نامه‌های خود، طبقه‌بندی مشخصی نداشته باشد، با مشکل مواجه خواهد شد. در روند کار اداری، اهمیت این موضوع چندبرابر می‌شود.

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی اسناد اداری را سازماندهی کرده و جریان کار را سرعت می‌بخشد. اینکه مطمئن باشید هیچ نامه یا سندی گم نمی‌شود یا برای نگهداشتن تمامی آن‌ها دیگر به انبوهی از زونکن‌ها و فضایی بزرگ احتیاج ندارید، باعث خوشحالی است.

شما می‌توانید هرگونه نامه، اعم از وارده، صادره و داخلی را به همراه انواع ضمائم آن در این نرم‌افزار ثبت کرده و با ارجاع به مسئول مربوطه در هر مرحله و در نهایت بایگانی آن، روند اداری را ساده‌تر کنید. البته امکانات نرم افزار دبیرخانه و بایگانی به ثبت و ارجاع نامه‌ها محدود نمی‌شود، در ادامه با معرفی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش، به‌تفصیل در این باره صحبت می‌شود.

چطور با نرم افزار دبیرخانه و بایگانی درآمد خود را افزایش دهیم؟

بار دیگر به فضاسازی اول این مطلب برگردید، به‌عنوان یک کارفرما، ترجیح می‌دهید که ماهیانه به سه نفر حقوق دهید یا با صرف هزینه‌ای ابتدایی، تعداد کارمندان را کمتر کرده و ظرف چندین ماه علاوه‌بر جبران هزینه نرم‌افزار، سود بیشتری نیز دریافت کنید؟

در این شرایط واحد دبیرخانه شما به یک نرم‌افزار تبدیل شده و در صرف زمان، انرژی، هزینه و حتی فضا صرفه‌جویی می‌کنید.

معرفی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش با هدف تسهیل امور اداری و نظم‌بخشیدن به آن، نزدیک به دو دهه پیش به بازار عرضه شد و در طول این سال‌ها بر حسب خواست و نیاز مشتریان امکانات بیشتری به آن افزوده شده و در حال حاضر در سه نسخه ۶.۴، ۶.۵ و ۶.۶ ارائه می‌شود که هر یک از امکانات خاصی برخوردارند. در نسخه ۶.۶ امکان استفاده در حالت شبکه نیز وجود دارد.

امکانات نسخه‌های مختلف را می‌توانید در اینجا با یکدیگر مقایسه کنید و جرئیات آن را در فیلم صفحه اصلی برنامه مشاهده کنید. برای آشنایی بهتر و تست نرم‌افزار نیز کافیست نسخه دموی آن را دانلود کرده و به‌صورت محدود استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش، علاوه‌بر ثبت و گروه‌بندی نامه‌ها و اسناد، از آن‌ها گزارش‌های مختلف تهیه کنید. جستجو نیز بر اساس پارامترهای موجود در اسناد امکان‌پذیر است. برای تکمیل آرشیو، می‌توانید انواع فایل را نیز به نامه‌ها و اسناد، به‌ تعداد نامحدود پیوست کنید.

گزارش گیری نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

در این نرم‌افزار با امکان تعیین سطوح مختلف برای کاربران و استفاده از رمز عبور، امنیت برنامه و به‌تبع داده‌ها افزایش می‌یابد. حتی می‌توان سیستم عملکرد کاربران را فعال کرد تا عملیات انجام‌شده در زمان مشخص توسط کاربر معین قابل‌رهگیری باشد. ضمنا با پشتیبان‌گیری خودکار و دستی برنامه در هنگام خروج، دیگر نیاز نیست نگران ازدست‌رفتن آن‌ها باشید.

از جمله مزایای نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش می‌توان به سازگاری آن با ویندوزهای مختلف و به‌روزرسانی‌های متعدد آن اشاره کرد. در صورتی که از سیستم پیامکی بهره‌مند باشید، می‌توانید مراحل مختلف انجام کار یا پیام‌های مهم را به افراد مدنظر ارجاع دهید.

این نرم‌افزار دارای قفل سخت‌افزاری بوده و پس از ثبت سفارش به تمامی شهرهای ایران ارسال می‌شود. علاوه‌بر توضیحات نصب مرحله‌به‌مرحله و جزئیات کار با آن که در بخش آموزش سایت سیناپردازش آمده است، شما می‌توانید با واحد پشتیبانی مجموعه تماس گرفته تا آن‌ها از طریق اینترنت، برنامه را نصب و روش کار با آن را به‌صورت رایگان آموزش دهند.

لزوم استفاده از نرم‌افزارها در کار

در دنیای که تمامی امور دیجیتال و سیستمی شده، تمامی کسب‌وکارها هر چند کوچک، بهتر است سازماندهی کارهای خود را به این سمت‌وسو برده و به استفاده از نرم‌افزارهای مختلف برای پیشبرد کارها روی آورند. با این کار، نیاز به نیروی انسانی نیز کمتر شده و در هزینه‌های حقوق و درآمد نیز صرفه‌جویی می‌شود.

نرم‌افزارهایی همچون چاپ چک، صدور و چاپ فاکتور، حسابداری، انبارداری و خزانه‌داری به شما در سیستمی‌کردن امور کمک می‌کنند. شرکت سیناپردازش علاوه بر ارائه تک‌تک این نرم‌افزارها، آن‌ها را در قالب اتوماسیون مالی نیز منتشر کرده است. نرم افزار اتوماسیون اداری سیناپردازش نیز شامل نرم افزار دبیرخانه و بایگانی، دفتر تلفن، حضور و غیاب، CRM، پیغام‌ساز و فرم‌ساز است که امکان سفارش آن‌ها به‌صورت مجموعه یا تک وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *