سیناپردازش

فهرست

سیناپردازش

سیناپردازش

ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

ثبت کالا در نرم افزار صدور فاکتور غزال

ثبت کالا

ثبت کالا در نرم افزار صدور فاکتور غزال

ثبت کالا در نرم افزار صدور فاکتور غزال: برای ثبت کالا ابتدا بر روی اطلاعات اولیه و سپس برروی اطلاعات کالاها کلیک می‌کنم.

ثبت کالا در نرم افزار صدور فاکتور (1)

در پنجره باز شده پس از کلیک برروی دکمه جدید  اطلاعات کالاهای مورد نظر را وارد و برروی دکمه افزودن کلیک می‌کنیم.

ثبت کالا در نرم افزار صدور فاکتور (2)ثبت کالا در نرم افزار صدور فاکتور (3)

با این کار کالاهای مورد نظر ما در نرم افزار ذخیره خواهند شد.

کالا هر آن چیزی است که برای تأمین یک خواسته یا یک نیاز در بازار عرضه می‌شود.

کالاهایی که در بازار عرضه می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • کالاهای فیزیکی
  • خدمات
  • اشخاص
  • مکان ها
  • سازمان ها
  • ایده ها

بازاریاب هنگام برنامه ریزی درباره ی آنچه که در بازار عرضه می‌کند باید سطوح پنج گانه کالا را مورد بررسی قرار دهد. در هر سطحی از کالا فایده‌ی جدیدی برای مشتری ایجاد می‌شود و سطوح پنج گانه، برای مشتری تشکیل یک سلسله مراتب فایده را می‌دهد.

اساسی ترین سطح مزیت صرف است، یعنی بنیادی ترین خدمت یا مزیتی که مشتری واقعاً می‌خرد.

یک میهمان هتل در واقع خریدار ”محل استراحت و خواب” است. خریدار یک مته در واقع خریدار ”منفذ” است. بازاریابان باید خود را به دیده ی عامل تأمین کننده ی مزیت بنگرند.

در سطح دوم، بازاریاب باید مزیت صرف را به یک کالای اساسی تبدیل کند. از این رو، این اتاق در هتل شامل تختخواب، حمام، حوله، مبلمان، قفسه و… می‌شود.

در سطح سوم، بازاریاب یک کالای مورد نیاز را تهیه می کند که خود، مجموعه ای از ویژگی ها و شرایطی است که خریداران هنگام خرید این کالا معمولاً انتظار آن را داشته و بر سر آن هم توافق دارند. مثلاً، میهمانان هتل انتظار دارند اتاق آنها تمیز و مرتب باشد،حوله ها تمیز باشد، اتاق از روشنایی کافی برخوردار بوده و آرامش نسبی هم بر فضای هتل و اتاق حاکم باشد. از آن جا که اکثر هتل ها این حداقل انتظار را برآورده می سازند، مسافر معمولاً در این جا اولویت خاصی نسبت به هیچ یک از هتل ها ندارد و به راحت ترین و ارزان ترین آنها مراجعه می‌کند.

در سطح چهارم، بازاریاب اضافه کالایی را فراهم می‌کند تا خواسته مشتری را ورای انتظارات او برآورده سازد. یک هتل می تواند اضافه کالای خود را با ارائه ی تلویزیون با کنترل از راه دور، یک سبد گل، انجام سریع تشریفات ورود و خروج، غذای خوب، خدمات درون اتاقی قابل قبول و غیره تأمین‌ کند. المر ویلر عقیده دارد” اگر بتوانید صدای جز و وز را بفروشید،کباب را هم فروخته اید.”

امروزه رقابت، علی الاصول در اضافه کالا یا خدمات همراه صورت می‌گیرد (در کشورهای در حال توسعه رقابت بیشتر در سطح کالای مورد انتظار است.) اضافه کالا به بازاریابان کمک می‌کند به سیستم فراگیر مصرف خریدار توجه کنند، یعنی طریقی که خریدار کالا هنگام استفاده از آن کل کار را، هرچه که باشد به انجام می رساند. بدین طریق، بازاریاب برای افزودن بر کالای خود، به گونه ای کارآمد، از نظر رقابتی فرصت های زیادی در اختیار دارد.

به گفته لویت:

رقابت جدید میان آنچه که شرکت ها درون کارخانجات خود تولید می‌کنند صورت نمی‌گیرد، بلکه رقابت بر سر آن چیزی است که آن ها به  فرآورده ی کارخانه ی خود اضافه می‌کنند. مواردی از این اضافات عبارتند از بسته بندی، خدمات، تبلیغات، مشاوره و رایزنی با مشتری، تسهیلات مالی، تحویل خوب و به موقع، انبار داری و دیگر مواردی که مردم به آن بها می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =