فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری (1)
راهنمای مطالعه

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری: در نرم افزار انبارداری رایبد شرکت سیناپردازش شما می توانید درخواست های خرید کالا و یا خدمات خود را در نرم افزار ثبت و ذخیره نمائید تا درخواست های خود را بطور منظم داشته باشید و بتوانید در هر زمانی به آن ها دسترسی داشته باشید. ثبت و ذخیره و همچنین پرینت درخواست خرید، کار شما را علاوه بر منظم تر کردن بیشتر، شکیل تر و راحتتر می کند. درخواست خرید درواقع زمانی ثبت می گردد که یک کالا در انبار شما به تعداد زیر سطح موجودی رسیده باشد و آن زمان است که شما نیاز به ثبت و پرینت درخواست خرید برای تهیه آن کالا و ورود آن به انبار خود پیدا می کنید.

برای ثبت درخواست خرید می بایست ابتدا برروی گزینه درخواست خرید کلیک کرد.

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری (1)

در پنجره باز شده می بایست اطلاعات خرید خود را با توجه به فیلد های موجود در نرم افزار وارد کنید.

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری (2)

برای ورود اطلاعات می بایست در مرحله اول محل و یا شخصی که از آن کالا و یا خدمات خود را تهیه می کنید مشخص نمائید که برای اینکار می توانید بعد از کلیک برروی دکمه جدید برروی دکمه F3 رو به روی فیلد درخواست از کلیک نمائید و در پنجره باز شده از لیست اشخاص و یا مکان های از قبل وارد شده در نرم افزار انتخاب و یا ابتدا اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمائید و سپس آن را انتخاب کنید.

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری (3)

در مرحله بعد می بایست کالا های مورد نظر خود را از لیست کالاهای موجود در نرم افزار انتخاب نمائید تا در درخواست خرید خود ثبت نمائید. برای اینکار می بایست برروی دکمه F3 رو به روی کد کالا کلیک نمائید و از لیست باز شده کالا و یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و یا ابتدا آن را وارد نرم افزار کرده و سپس انتخاب نمائید.

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری (5)

بعد از وارد کردن کالا و یا کالاهای مورد نظر در درخواست خرید می بایست این درخواست را در نرم افزار ثبت و ذخیره نمائید که برای اینکار می بایست برروی دکمه ثبت کلیک کنید تا پس از تائید ثبت، درخواست در نرم افزار ذخیره گردد. با توجه به دکمه های تعبیه شده در نرم افزار شما می توانید اعمال مختلفی را برروی اطلاعات خود انجام دهید. اعمالی مانند ویرایش، حذف، چاپ و غیره.

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری (6)

شما همچنین می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار جست و جو کنید که این کار از طریق فیلد جست و جوی سریع در پایین پنجره اتفاق می افتد و می توانید از طریق این فیلد در کمترین زمان ممکن اطلاعات خود را بیابید و به آن ها دسترسی داشته باشید.

درخواست خرید در نرم افزار انبارداری (7)

رسید موقت انبار:

هنگا‌می‌که قرار است کالایی به طور موقت در انبار نگهداری شود، برای آن رسید موقت صادر ‌می‌شود. برای مثال کالاهایی که تولید یا خریداری ‌می‌شوند برای بازرسی و کنترل کیفیت نهایی، چند روز به انبار سپرده ‌می‌شوند. رسید موقت انبار از نظر جزییات مشابه رسید دائم است اما در کارت کالا ثبت نمی‌شود.

رسید دائم انبار:

این سند نشان دهنده ی افزایش موجودی کالا است. بر خلاف رسید موقت در کارت کالا ثبت شده و به عنوان یکی از اسناد حسابداری قابل ثبت است. این رسید تاثیر بدهکار در حساب موجودی کالا در حسابداری دارد.

رسید مستقیم:

در بعضی موارد، کالا خریداری شده در انبار توقف نمی‌کند و به سرعت به قسمت‌های دیگر سازمان یا کارخانه منتقل داده ‌می‌شود. در این مواقع برای این کالاها رسید مستقیم صادر شده و قابلیت ثبت به عنوان سند حسابداری را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *