فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری

یک-نرم-افزار-حسابداری-جامع-چه-ویژگی-هایی-دارد؟
راهنمای مطالعه

ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری

۱– ارائه گزارش های مالی کاربردی و دقیق:

از مهم ترین ویژگی های یک نرم افزار حسابداری ،گزارش‌های مالی کاربردی و دقیق و تجزیه و تحلیل آنها میباشد. این ویژگی به شما در برنامه ریزی و رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند. بعلاوه نرم افزار حسابداری باید بتواند گزارش های قانونی مورد نیاز سازمان را نیز ارایه کند. گزارش های مالیات بر ارزش افزوده، مالیات حقوق کارکنان و گزارش خرید و فروش فصلی از این دست گزارش‌ها هستند.

۲- رابط کاربری ساده و قوی:

یک نرم افزار حسابداری با محیطی ساده، قوی و کاربر پسند یا اصطلاحا user friendly، کار با نرم افزار را آسان خواهد کرد.

حتما توصیه می‌شود که قبل از  خرید نرم افزار دمو ی آنها را امتحان کنید. در واقع ارایه دموی آزمایشی و رایگان یکی از نشانه های یک نرم افزار حسابداری قوی و مطمئن است.

یک نرم افزار حسابداری جامع چه ویژگی هایی دارد

۳- قابلیت ارتقاء و به‌روزرسانی:

بروز رسانی برنامه به شما این امکان را می دهد تا از آخرین تغییراتی که در برنامه ایجاد شده و امکانات جدیدی را به ان اضافه کرده یا ایرادات ان را برطرف کرده است، استفاده کنید همچنین برای همگام شدن با تغییرات قوانین مالیاتی، الگوهای حسابداری و غیره، نرم افزار شما باید تواناتر و مجهزتر شود. این امر تنها با ارتقا و به‌روزرسانی مناسب امکان‌پذیر است.

۴- متناسب با نوع کسب و کار و نیازهای حسابداری آن:

یکی دیگر از ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری این‌ است که متناسب با نیازهای کسب و کارتان باشد. در واقع محیط و امکانات نرم افزار حسابداری باید انعطاف پذیر و پویا باشد. یعنی سیستم حسابداری باید متناسب با نیازهای کاربر و نوع کسب و کار و نیازهای حسابداری آن تنظیم شود.

ممکن است شما بر اساس نیاز تجارت یا صنعت خود، گزارش های خاصی را بخواهید یا نخواهید. این گزارش‌ها شامل مواردی مثل اظهارنامه مالیات فروش، استهلاک دارایی ثابت، پیری حساب‌ها و گزارش هزینه‌ها هستد. شما باید در امکانات نرم افزار حسابداری مورد نظرتان این ویژگی را جستجو کنید.

۵– سازگار با قوانین مالیاتی کشور:

سیاست‌های مالیاتی، قوانین، الگوهای حسابداری و غیره مستعد تغییرات هستند و معادلات حسابداری را تحت تأثیر قرار می‌دهند. سازگاری با قوانین مالیاتی و داشتن امکانات موردنظر یکی از ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب است.

۶- پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

شما باید اطمینان حاصل کنید که ارائه‌دهنده نرم افزار حسابداری، خدمات و پشتیبانی پس از فروش عالی ای را ارایه می‌دهد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوب در صورت بروز مشکل به شما کمک می‌کند مشکل خود را رفع کنید.

۷- امنیت بالا:

امنیت داده به عنوان مهم‌ترین اولویت در بین مشاغل در نظر گرفته می‌شود. بدین منظور به‌روزرسانی‌های بموقع نرم‌افزار حسابداری و  پشتیبان گیری به بهبود امنیت اطلاعات و آرامش خاطر کسب‌وکار کمک می‌کند. در انتخاب نرم افزار حسابداری آنلاین به این نکته توجه داشته باشید. بهتر است امنیت سرورها را خود فروشندگان تامین کنند.

۸- سرعت خوب:

یک سیستم حسابداری، با درنظر گرفتن الگوهای سفارشی برای کاربران امکان ورود سریع و دقیق داده‌ها را فراهم می‌کند. بنابراین، از ویژگی‌های یک نرم‌افزار حسابداری خوب این است که پس از ثبت معاملات، به‌ سرعت اطلاعات را تولید کند. همچنین گزارش‌گیری به صورت خودکار یکی از ویژگی هایی است که سرعت شما را بالا میبرد.

۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *