فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

نامه-داخلی-در-نرم-افزار-دبیرخانه-و-بایگانی
راهنمای مطالعه

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی: در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش شرکت سیناپردازش شما علاوه بر نامه های صادره و وارده، قادر به ثبت نامه های داخل سازمانی خود نیز می باشید. امکان ثبت نامه های داخلی و ارجاع آن به واحد مربوطه برای اقدامات لازم درصورتی امکان پذیر می باشد که نرم افزار شما تعداد کاربران بالای ۲ عدد داشته باشند که از نرم ازفزار به طور همزمان استفاده می کنند. در این صورت شما می توانید نامه های داخلی خود را در این نرم افزار ثبت نمائید و به واحد و بخش مربوطه برای اقدامات بعدی ارجاع دهید.

برای ورود به بخش نامه های داخلی در نرم افزار دبیرخانه سروش می‌بایست ابتدا برروی گزینه ثبت نامه ها کلیک نمائید.

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (1)

در پنجره باز شده می‌بایست گزینه‌ی  نامه های داخلی را انتخاب نموده تا پنجره‌ی ثبت نامه های داخلی برای شما باز گردد.

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (2)

در پنجره‌ی باز شده برای ثبت نامه داخلی می‌بایست ابتدا اطلاعات خواسته شده را در فیلد های مروبطه وارد نمائید. در فیلد شناسه نامه و شماره ثبت فیلد هایی هستند که شما نمیتوانید مقداری در آن ها وارد نمائید. این دو عدد اعدادی هستند که شما فقط برای یکبار می‌توانید آن ها را مشخص و وارد نمائید. اطلاعات دقیق تر در رابطه با شناسه نامه و شماره ثبت را می توانید در آموزش مربوط به آن مطالعه بفرمائید.

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (3)

در پنجره‌ی نامه های داخلی شما قادر خواهید بود تا نامه‌ی داخلی خود را از طریق دکمه “ثبت در پرونده”، در پرونده مربوط به خود ذخیره نمائید. بعد از کلیک برروی دکمه ثبت در پرونده می بایست در پنجره جدید از لیست پرونده های موجود در بخش عناوین پرونده ها ، پرونده موردنظر خود را انتخاب نمائید و سپس با استفاده از دکمه های موجود برای جا به جایی به بخش لیست پرونده های انتخابی منتقل و در انتها برای ذخیره برروی دکمه تائید کلیک نمائید.

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (4)

با استفاده از دکمه های تعبیه شده در نرم افزار شما می توانید اعمال متفاوتی از جمله حذف، ویرایش، ارجاع، مشاهده سوابق ارجاعات یک نامه ثبت شده و غیره را انجام دهید.

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (5)

شما می توانید درصورت نیاز با استفاد ه از دکمه فایل ضمیمه، تمامی پیوست های مختلف خود را در نرم افزار بارگذاری کرده و برروی نامه خود ذخیره نمائید که با این کار می بایست برروی دکمه “فایل ضمیمه” کلیک کنید و در پنجره‌ی باز شده به مسیر ذحیره شده فایل مورد نظر رفته و فایل را بارگذاری نمائید.

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (6)

همچنین شما قادر به جست و جوی نامه های خود در لیست نامه ها و همچنین دریافت خروجی اکسل از این لیست در این نرم افزار می باشید.

نامه داخلی در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی (7)

نامه های داخلی، نامه های درون سازمانی‌ای میباشند که اکثرا برای اطلاع رسانی و همچنین دستورات اقدام برای نامه های دیگر اعم از صادره و وارده اعلام و ثبت می گردند. این نامه ها همانند نامه های صادره و وارده دارای ارزش قانونی می باشند که روش ثبت و ذخیره این نامه ها در نرم افزار دبیرخانه و بایگانی سروش شرکت سینا پردازش در بالا بصورت کامل برای شما توضیح داده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *