فهرست
جستجو در سایت
ورود به صفحه فروشگاه
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف

سیناپردازش برای تمام نرم‌افزارهای مالی، اداری و اصناف و همچنین اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به سفارش شما، طراحی اختصاصی انجام می‌دهد.

ورود به صفحه آموزش
نرم‌افزارهای مالی
نرم‌افزارهای اداری
نرم‌افزارهای اصناف
دانلود
پشتیبانی
سامانه پیامکی

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب

ثبت ورودی انبار
راهنمای مطالعه

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب: یکی از مزیت های نرم افزار مطب شرکت سینا پردازش بهره گیری از بخش انبار در این نرم افزار می باشد.

انبار در نرم افزار مطب به شما این امکان را می دهد تا کالاهای خود را بنا بر خرید های خود و تعداد آن ها وارد نرم افزار کنید تا در هر بار استفاده از آن ها به همان تعداد از کالا ها در انبار کسر گردد. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید آمار دقیقی از گردش کالاهای خود در انبار داشته باشید و در هر زمانی متوجه شوید کدام یکی از کالا های خود در انبار به پایان موجودی نزدیک می شود تا در اسرع وقت بتوانید برای خرید دوباره آن کالا اقدام نمائید.

بنابراین از نظر شرکت سینا پردازش، وجود بخش انبار در نرم افزار مطب یک امر ضروری و قابل توجه می باشد که شاید کمتر نرم افزاری از این بخش بهره گیرد.

در این آموزش میخواهیم نحوه ورود کالاها در نرم افزار مطب شرکت سیناپردازش را باهم بررسی نمائیم.

برای ورود کالا به انبار می بایست مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا می بایست برروی دکمه ثبت ورودی انبار در منوی نرم افزار مطب کلیک کرد.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (1)

در پنجره باز شده می بایست با توجه به فیلد های موجود در نرم افزار اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و در انتها با ثبت قبض ورودی انبار، کالاهای مورد نظر شما به انبار نرم افزار وارد و اضافه می گردند.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (2)

برای شروع می بایست ابتدا برروی دکمه قبض جدید کلیک کرد تا نرم افزار آماده ورود کالاهای جدید گردد.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (3)

در مرحله بعد می بایست اطلاعات خواسته شده بنابر فیلد های بالای پنجره را وارد و تکمیل کنیم. ابتدا برروی تحویل دهنده کلیک میکنیم تا شخص یا شرکتی که کالاهای خود را از آن ها خریداری کردیم را انتخاب نمائیم. در پنجره باز شده درصورتی که اطلاعات شخص فروشنده وجود داشته باشد آن را جست و جو و انتخاب کرده و درصورتی که اطلاعات وجود نداشته باشد ابتدا آن را وارد و سپس انتخاب خواهیم کرد.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (4)

در مرحله بعد می بایست اطلاعات کالا های خود رو وارد نرم افزار کنیم. برای اینکار ابتدا باید کالا ها را در بخش تعریف خدمات در منوی برنامه که آموزش آن موجود می باشد وارد نمائیم و سپس در این بخش از ورود کالا ها به انبار خود از آن ها استفاده کنیم.

برای اضافه کردن کالا به قبض انبار می بایست در این مرحله برروی دکمه خدمات جدید کلیک کنیم.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (5)

سپس می بایست با استفاده از دکمه F3 موجود در روبه روی کادر نام خدمات به لیست کالا های موجود در نرم افزار مراجعه کرده و سپس کالا های مورد نظر خود را از آن لیست انتنخاب نمائیم وآن ها را به قبض انبار اضافه کنیم. توجه داشته باشید که در این بخش بعد از انتخاب کالا های مورد نظر می بایست توجه داشت که  نباید موس را حرکت داد زیرا استفاده از موس باعث ذخیره نشدن اطلاعات کالا ها در قبض انبار میگردد. برای ثبت ذخیره سازی می بایست از دکمه Enter موحود برروی کیبورد خود استفاده کنید.

همچنین میتوانید اطلاعات تکمیلی در رابطه با هزینه پرداخت شده در قبال هریک عدد از کالا و تعداد کل خریداری شده ی کالا ها را در این بخش وارد نمائید و سپس آن ها را در قبض انبار ذخیره کنید.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (6)

بعد از انتخاب و اضافه کردن کالاهای مربوطه به لیست قبض انبار می بایست قبض را ثبت کنیم تا مبلغ کل خرید محاسبه شود و کالا ها به همان تعداد به انبار ما اضافه گردند . برای ثبت قبض می بایست برروی دکمه ثبت کلیک کرد.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (7)

بعد از ثبت قبض شما میتوانید جمع هزینه خرید های خود را در نرم افزار مشاهده کنید.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (8)

بعد از مشاهده جمع هزینه ها می بایست تسویه حساب این قبض را ثبت نمائید تا این مبلغ بعنوان بدهکاری شما در سیستم ثبت نگردد. برای اینکار می بایست برروی دکمه تسویه کلیک کرد.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (9)

در پنجره باز شده می بایست با توجه به مبلغ کل و تاریخ پرداخت برروی دکمه افزودن کلیک کرد تا هزینه پرداخت شده در بخش تسویه قبض مورد نظر ثبت گردد. سپس با بستن پنجره مانده شما از این قبض صفر میگردد.

ثبت ورودی انبار در نرم افزار مطب (10)

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *